کافه های زنجیره ای در برلین پس از ارائه نوشیدنی های رایگان به مشتریان واکسینه نشده در شعب خود، مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت. این کمپین واکنشی بود به تشدید مقررات تاج با معرفی قانون 2G در روز شنبه.
مقررات 2G-Plus از شنبه گذشته در پایتخت آلمان اجرایی شد و دسترسی به اکثر امکانات عمومی را برای افرادی که علیه COVID-19 واکسینه شده اند یا از این بیماری جان سالم به در برده اند محدود می کند.
روز سهشنبه، فرنچایز Wonder Waffel آگهیای را در حسابهای رسانههای اجتماعی خود منتشر کرد که در آن اعلام کرد تا پایان سال به مشتریان واکسینه نشده قهوه رایگان ارائه میکند. در بخشی از متن کوچک اضافه شد که این پیشنهاد برای سفارش سفر از همه مشتریان اعم از واکسینه شده و بهبود یافته اعمال می شود.
این شرکت توضیح داد که Wonder Waffel مخفف "تحمل و احترام" است و این را "شرم آور" می داند که به دلیل الزامات سخت گیرانه تر، نتوان از این همه مهمان عادی استقبال کرد. هدف از این کمپین این بود که نشان دهد مهمانان "نمی خواهند مهمانان را به گواهی محدود کنند."
تبلیغ Wonder Waffel با یک بحث داغ در آلمان در مورد الزامات واکسیناسیون و اینکه چگونه مقامات تمام تلاش خود را برای واکسینه کردن مردم انجام می دهند همزمان بود. در حالی که برخی از کاربران اینترنت از ابتکار زنجیره دسر استقبال کردند، برخی دیگر خشمگین شدند.
Wonder Waffel به وضوح در مقابل انتقادات مقاومت نکرد و این تبلیغ جنجالی را روز چهارشنبه از حساب های خود حذف کرد. در همان روز، این شرکت پست جدیدی در توجیه این حرکت منتشر کرد. در این بیانیه از جمله آمده است:
همه می توانند و باید بتوانند آنچه را که می خواهند در کشور زیبای ما بگویند. ما آن را ساختیم. ما آن را مدیون مردمی هستیم که قبل از ما برای آن جنگیدند.
اپراتور همچنین توضیح داد که این بستر اشتباه برای بحث و مناقشه در مورد واکسیناسیون است. این زنجیره همچنین از «دریافت رتبهبندی و بازخورد غیر ضروری» شکایت کرد. سپس این شرکت اعلام کرد که این کمپین برای همه مشتریان، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون آنها، تا پایان دسامبر ادامه خواهد داشت. او تاکید کرد:
هیچکس مستثنی نیست و مقررات بهداشتی رعایت و رعایت می شود.»
Wonder Waffel تنها کافه در برلین نیست که می خواهد پس از معرفی قانون 2G با افراد واکسینه نشده ابراز همبستگی کند. در حال حاضر پیشنهاد مشابهی در سن سباستین در شارلوتنبورگ وجود دارد که مخصوصاً برای چیزکیک هایش بسیار محبوب است. این کافه کمپین قهوه رایگان برای افراد واکسینه نشده را برای چند روز با تبلیغی در حساب کاربری خود در فیس بوک تبلیغ می کند که در آن آمده است:
ما طرفدار آزادی بیان هستیم و با این اقدام میخواهیم الگو قرار دهیم که مخالف این اقدامات ناعادلانه و بعضاً بیمعنی هستیم.»
مطابق با آینه روزانه اکثر مشتریان از کمپینی که به گفته مالک راهاندازی شد، قدردانی میکنند، زیرا افراد با نظرات متفاوت نباید کنار گذاشته شوند.
بیشتر در مورد موضوع - واکسیناسیون اجباری و واکسیناسیون اجباری علیه تاج - در مورد روابط آلمان با کاست "غیرقابل لمس"
[ad_2]
مقالات مشابه
- بازیکن سابق فوتبال دریایی جلب کودک نو پا کاهش یافته و از ساختمان در حال سوختن: "من فقط من بهترین
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- هر آنچه باید در مورد لوله استخوانی، فیبر استخوانی، فیبر نخ دار و فیبر نسوز بدانید
- ایران می گوید آماده است به ادامه محموله سوخت به ونزوئلا
- طراحی سایت چیست؟
- برزیل حمله پلیس ریو فرماندار خوابگاه در میان COVID-19 پروب
- ایالات متحده به دیوان عالی کشور ارائه می شود برای محافظه کاران مسیحی در سه نفر از احکام
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- تحقیقات نشان می دهد بخشی از چین دیوار بزرگ 'ساخته شده است و نه برای جنگ بلکه برای نظارت بر غیر نظامی جنبش"