قیمت تلویزیون ال جی در سال 2023

قیمت تلویزیون ال جی هشت دلیل عالی بودن آبراهام لینکلن در تلویزیون ال جی   وب سایت قابل توجه - تل

توسط KETABKHOOOON در 15 بهمن 1401

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvتلویزیون ال جی LG 55NANO90 2021 از نمایشگر IPS کمک گرفته است و تصاویری دقیق و درخشان را به نمایش خواهد گذاشت. 3840 پیکسل بهره گرفته است و سرعت تصویر بالایی را به ارمغان آورده است. ال جی با استفاده از ورودی HDMI 2.1 و همچنین تکنولوژی ALLM و VRR و پردازنده گرافیکی اختصاصی، بهترین تجربه از بازی و گیم را برای کاربر فراهم خواهد ساخت. تلویزیون حرفهای LG NanoCell TV 55NANO90 همچنین از فناوری نانو ذرات کمک گرفته و رنگهایی غنی، جذاب و پویا را به نمایش خواهد کشید. ال جی از تکنولوژی Dolby Vision IQ & Dolby Atmos بهره گرفته است. این تکنولوژی موجب بزرگنمایی رنگها و افزایش کنتراست تصاویر شده است. پشتیبانی از فایلهای HDR 10 Pro و HLG از دیگر قابلیتهای چشمگیر تلویزیون ال جی مدل 55NANO90 میباشد. ال جی از پردازنده نوین و پرتوان a7 Gen4 AI Processor 4K بهره گرفته است و تصاویری دقیق، بدون لرزش و رنگهایی جذاب را به نمایش خواهد گذاشت.

 

به لطف فناوریهای به کار رفته در صفحه نمایش تلویزیون، قادر است تصاویر را با کیفیت k4 و k8 با وجود 33 میلیون پیکسل به نمایش بگذارد و تصاویر را با جزئیات باورنکردنی نشان میدهد که تا به حال توسط هیچ تلویزیونی نشان داده نشده است. از دیگر قابلیتهای کیفیت تصویر تلویزیون ال جی QNED ، از حدود ۳۰ هزار لامپ LED برخوردار است و در تمام زوایای مختلف محتواها را با فضای رنگی سه بعدی و طیف رنگی 100 درصد طبیعی به نمایش میگذارد و همچنین قادر است تصاویر را با کنتراست بالا و همچنین با وضوح و شفافیت باورنکردنی نشان دهد. در طراحی تلویزیون QNED نهایت ظرافت و دقت را به خرج دادهاند که به طرز سرسامآوری زیبایی تکرار نشدنی را به دکوراسیون شما میدهد. تلویزیون های الجی QNED که در سایزهای 55-65-75-86 تولید شده است و هر کاربری بسته به مساحت خود میتواند بهترین سایز را انتخاب کند. تلویزیونهای QNED دارای فریم بسیار نازکی است که میتوان ادعا کرد بدون فریم یا قاب است و با صفحه نمایش بزرگ آن هر خانهای را مجلل نشان میدهد. پایههای هشتی که در دو طرف تلویزیون تعبیه شده است که تعادل تلویزیون را به خوبی نگه میدارد. سیستم های صوتی تی وی ال جی QNED شامل دالبی اتموس و دالبی دیجیتال پلاس است که صدایی همه جانبه و فراگیر را پخش خواهند کرد و همچنین وجود بلندگوهای صوتی 2.1ch WISA که صدایی شبیه به سینما و با بیس قدرتمند را در محیط پخش خواهد کرد. فناوری Al sound pro صدا را با وجود بلندگوهای 6 کاناله انتشار میدهد و دیالوگها را با بهترین شیوه به گوش شما میرساند. قابلیتهای نوینی که تی وی الجی QNED را خاص کرده است و آنها را به محصولات رده اول جهان تبدیل کرده است میتوان به پردازنده های a9 Gan4 Al Processor4k اشاره کرد که در شفاف سازی تصاویر و صدا نقش مهمی بر عهده دارد و آنها را بدون هیچ گونه تاری و لرزش نشان میدهد. فناوری FILMMAKER Mode و Game Optimizer بهترین صحنهها را برای کاربران خلق میکند. خبر خوش برای مشتریان تلویزیون ال جی QNED ، این محصول بی نظیر با پشتیبانی از حالتهای ALLM و تاخیر ورودی بسیار کم و وجود پورتهای HDMI 2.1 و eARC تلویزیون را به یک محصول گیمینگ فوق العاده تبدیل کردهاست. سیستم عامل WebOS و هوش مصنوعی Al ThinQ بالاترین درجه پیشرفت را به مشتریان نشان میدهد. تلویزیون های ال جی QNED که قابلیت وصل شدن به WiFi و مرورگر وب را دارند و وجود دستیارهای صوتی Alexa ، Amazon، Google assistant و وجود میکروفون داخلی در ریموت کنترل هوشمند ، تلویزیون را تحت کنترل شما قرار میدهد و در کمترین تایم به تمامی برنامههای خود دسترسی داشته باشید. شبکههای اجتماعی You tube, تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UN711 Netflix که در سری جدید محصولات ال جی به کار برده شده است ، کاربران را از بی حوصلگی و کسالت نجات می دهد و بهترین محتواها را به بینندگان نشان میدهد.

هشت دلیل عالی بودن آبراهام لینکلن در تلویزیون ال جی

با ما همراه باشید تا در ادامه شما را معیارهای اصلی خرید تلویزیون مناسب آشنا سازیم. تلویزیون ال جی ساخت کدام کشور است؟ در زمان خرید تلویزیون ال جی مهم ترین سوالی که مطرح می شود این است که ، این تلویزیون ساخت کدام کشوراست ؟ نکته مهمی که تلویزیون های ال جی در چندین کشور ساخته و مونتاژ می شوند. گروهی میگویند: شرکت ال جی ساخت کره است البته محصولات آن در چین و ژاپن هم تولید می شود ، گروه دیگر می گویند: محصولات برند ال جی ساخت آلمان است. به طور کلی باید گفت : مبدا اصلی محصولات شرکت ال جی کره جنوبی است اما به صورت دقیق نمی توان گفت محصولات ال جی ساخت کجاست؟ آن چه مشخص است، قطعات محصولات شرکت الجی در کشور کره جنوبی ساخته میشود و تعداد زیادی همانجا هم مونتاژ می شود. به جز کره مونتاژ تلویزیون lg در کشور های دیگر مانند چین ، مصر ، ایران ، مالزی ، ژاپن و …

وب سایت قابل توجه - تلویزیون ال جی به شما کمک می کند تا به آنجا بروید

lg tvاین تلویزیون وضوح فوق العاده بالا و رنگ های زنده را در صفحه نمایش خودش برای هر محتوای تصویری فراهم می سازد و به کمک پردازنده 4 هسته ای Quad Core Processor 4K تحول عظیمی در کیفیت تصویر داده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع رنگ ها در تلویزیون ها قابل نمایش هستند و برای برخوردار بودن تلویزیون ها از تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا از یک سری قابلیت ها و فناوری ها استفاده شده است. تلویزیون ال جی UP8100 دارای قابلیت HDR است که برای ارتقای تصاویر بی کیفیت و افزایش دامنه ی رنگبندی از کارایی بالایی برخوردار است. با داشتن این قابلیت، تلویزیون ال جی از فرمت های دیگر آن هم مانندHDR10PRO ، Active HDR و HGL پشتیبانی می کند. دیدگاه اصلی کارگردان را ببینید! یکی دیگر از قابلیت های جذاب دیگر که تلویزیون های ال جی از آن برخوردارند، فناوری FILMMAKER MODE می باشد. این قابلیت دقیقا آنچه را که فیلم بردار بر روی صحنه فیلم برداری کرده است را به نمایش می گذارد.

7 توانایی (انجام) تلویزیون ال جی Loss Remarkably Nicely

در این مطلب با این محصول و چند مدل از آن آشنا خواهیم شد. ضمنا قیمت این تلویزیون را در پایان مطلب مشاهده خواهید کرد. تلویزیون ال جی؛ کیفیتی که مثل و مانند ندارد! شرکت LG یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه ساخت و تولید تلویزیون شرکت ال جی است. LG یک شرکت کره ای است که امروزه تلویزیون های خود را با توجه به مدل در کره، اندونزی، مصر و یا لهستان مونتاژ میکند. یکی از ویژگی های بسیار خوب، تنوع بالا در تلویزن های ال جی است. این شرکت از سایز 24 اینچ تا حدود 100 اینچ اقدام به تولید تلویزیون کرده است و میتوانید LED ال جی را با کیفیت HD و FHD و 4K خریداری کنید. یکی از شاخصه ها که سبب شده است این شرکت بسیار معروف شود و مردم به خرید ال ای دی ال جی روی بیاورند قیمت مناسب محصولات این برند در مقایسه با سایر شرکت ها است. شاوینو خرید تلویزیون ال جی در مدل و اندازههای مختلف را به صورت اینترنتی برای کاربران فراهم نموده است.

lg tvدر ادامه، برترین محصولات ال اجی از نگاه خریداران را به شما معرفی خواهیم کرد. تلویزیون 55 اینچی ال جی مدل 55B7GI Ultra HD-4K از برترین مدل های تولید شده در این کمپانی می باشد که با کیفیت تصویر 4K محتویات را به نمایش می گذارد. این تلویزیون OLED ال جی علاوه بر پخش تصاویر با کیفیت، دارای طراحی بسیار زبیا است. تلویزیون LED ال جی مدل 55UJ75200 UltraHD - 4K طراحی بسیار پیشرفته تری نسبت به مدل های قبلی دارد. این تلویزیون در اندازه ی 55 اینچ تولید شده است و مطابق سایر مدل های تولید شده در سال، ضخامت بسیار کمی دارد. ترکیب قابلیت هایی نظیرکیفیت تصویر Ultra HD-4K، توان صوتی 40 وات و سیستم عامل در کنار هم کمک خواهند کرد تا برترین کارایی و کیفیت را در این مدل تلویزیون ال جی مشاهده نمایید. به عنوان یک پیشنهاد می توانید از دیگر برند های تلویزیون ال ای دی در سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل دیدن نمایید. در نهایت به برترین تلویزیون مدل SUHD می پردازیم. تلویزیون ال جی 49SJ80000GI SUHD با طراحی فوق العاده برای جلب انواع سلیقه ها تولید شده است.

9 راه برای جلوگیری از تلویزیون ال جی فرسودگی شغلی

پردازنده تصویر پیشرفته ، رنگها را برای تصاویر غنی تر و طبیعی تر تنظیم می کند. از زیبایی رنگهای واقعی طبیعت در صفحه تلویزیون خود میتوانید نهایت لذت ببرید. در محصولات صوتی تصویری همچون تلویزیون بدون شک دومین پارامتر در انتخاب، صدای تولید شده خواهد بود. یک تلویزیون با داشتن چنین کیفیت تصویر عالی باید از سیستم صوتی پیشرفته نیز بهره ببرد. تلویزیون اسمارت ال جی43LM63یکی از تلویزیون های هوشمند ال جی است که مبتنی بر سیستم عامل WebOS4.0 می باشد. سیستم عامل این تلویزیون ال جی کاربری راحتی دارد و دسترسی سریعی را در اختیار کاربران می گذارد. مرورگر اینترنت نیز امکان گشت و گذار در اینترنت و در صفحات مختلف وب را برای کاربر ایجاد می نماید. اتصال به اینترنت در این تلویزیون ال جی 43LM63 از طریق پورت LAN و وای فای WI-FI صورت می گیرد. تلویزیون جدید 2018 ال جی 43LM63 تکنولوژیی با نام دستیار صوتی گوگل یا هوش مصنوعی ThinQ® AI در تلویزیون اسمارت ال جی خود مورد استفاده قرار داده است.

«تلویزیون ال جی (LG)» جزو بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار هستند. قیمت مناسب، کیفیت برتر و امکانات بسیار موجب افزایش محبوبیت تلویزیون های ال جی در بازار شده است. تلویزیون ال جی از کیفیت و قابلیت های متفاوتی بهره گرفته است. را به معرض نمایش بگذاریم. به بازار عرضه شده اند. «تلویزیون LG NanoCell TV و LG OLED TV» جزو مدل هایی هستند که تنها مختص کمپانی ال جی هستند. قیمت تلویزیون LG (ال جی) در قیاس با سایر رقبا کمتر بوده و بیشترین امکانات لازم را به نمایش خواهد گذاشت. خرید بسیار راحت تر از همیشه بوده و می توانید در فروشگاه اینترنتی آف خرید، با تضمین اطمینان کامل خرید تلویزیون را انجام دهید. تلویزیون های ال جی بستگی به مدل، ممکن است مونتاژ مصر، مونتاژ لهستان و یا ساخت کره باشند که در هر حالت تفاوتی از لحاظ کیفیت و نوع پنل ندارند.

قیمت تلویزیون ال جی UQ80 چگونه است؟ این تلویزیون جدیدِ ال جی در دسته ی نمایشگرهای سری 8 و میان رده است که نسبت به کیفیت، امکانات و خدماتی که ارائه می دهد، دارای قیمت مناسبی است. اگر قصد خرید تلویزیونی مدرن دارید که از قیمت بالایی برخوردار نباشد، بهترین گزینه برای شما تلویزیون 55 اینچ ال جی UQ80 می باشد. قیمت دقیق آن روز به روز وابسته به قیمت دلار متغییر است برای اطلاع دقیق از قیمت، با فروشندگان با تجربه ی زيار کالا تماس بگیرید. شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید. هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است. دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید! اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید! ژیار کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی شهر بانه می باشد که از سال 95 فعالیت خود را به آنلاین شروع کرد. شما می توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از ژیار کالا به صورت آنلاین خریداری نماید. افتخار ژیار کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. قیمت لحظه ای! برای قیمت دقیق تماس بگیرید.

قیمت تلویزیون ال جی

ابزارهای کاربردی مختلفی از جمله Netflix، Vudu، Facebook و غیره بر روی تلویزیون LG هوشمند بصورت پیش فرض نصب شده اند. تلویزیون LG از اولین مدل خود تاکنون دستخوش تغییر و تحولات فراوانی شده است. همراه با این تحولات قیمت تلویزیون ال جی نسبت به مدل های قدیمی تر آن افزایش یافته است. بطور کلی کمپانی ال جی با دنبال کردن استراتژی و شعار ” زندگی خوب ” سعی در تولید تلویزیون های با متوسط قیمت مناسب و قابل تهیه برای اقشار مختلف کرده است. کمپانی ال جی در مقایسه با کمپانی های رقیب خود نظیر سونی، دارای قیمت تلویزیون و سایر محصولات معقول تری می باشد. تلویزیون LG 4K با دارا بودن تکنولوژی وضوح تصویر بالا، در مقایسه با نسل قدیمی تر یعنی تلویزیون فول اچ دی دارای قیمت بالاتری هستند. تلویزیون LG 4K دارای وضوح تصویر چهار برابر نسبت به موارد با وضوح تصویر FHD می باشد. همین پیشرفت چشمگیر در تولید تلویزیون های 4K، قیمت آنها را نسبت به تلویزیون های با کیفیت LCD، LED و سایر تلویزیون های با وضوح تصویر پایین تر، افزایش داده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از چگونه سایز تلویزیون را انتخاب کنیم دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن