لیست قیمت تلویزیون ال جی 2023

لیست قیمت تلویزیون ال جی 2023 نکته: در این دسته بندی قیمت تلویزیون ال جی 2022 به همراه مشخصات، تصاویر و نقاط

توسط KETABKHOOOON در 16 بهمن 1401

لیست قیمت تلویزیون ال جی 2023

lg tvنکته: در این دسته بندی قیمت تلویزیون ال جی 2022 به همراه مشخصات، تصاویر و نقاط قوت و ضعف آن ها نوشته شده است. همچنین نحوه استفاده از قابلیت ها و امکانات هر محصول به خوبی توضیح داده شده است. در ضمن شما میتوانید در هر بخش که سوالی درباره محصولات داشتید با مشاورین فروش سیلور کالا تماس بگیرید تا به خوبی شما را راهنمایی کنند. حتی اگر قصد خرید محصولات را دارید برای اطلاع از قیمت دقیق میتوانید تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. کدام تلویزیون های 2022 ال جی اصل کره هستند؟ چشم بادامی های آسیای شرقی برای ساخت برخی محصولات خود با توجه به اینکه هزینه نیروی کار در کشورهایی مثل مصر، اندونزی و چین کمتر است آن ها را در این کشورها مونتاژ میکند. اما در سال 2022 هنوز هم در بین برخی مدلها دیده میشود که برخی از آن ها اصل کره و مونتاژ شده در کره جنوبی هستند. اما معمولا قیمت تلویزیون ال جی 2022 اصل کره بیشتر است. چون هزینه نیرو کار در این کشور بیشتر است. اما از نظر کیفیت و طول عمر محصولات چه در کشور کره تولید شده باشند و چه در مصر و اندونزی یا چین بازهم کیفیت مطلوب و خوبی دارند. تی وی های 2022 ال جی مونتاژ چه کشورهایی هستند؟ اما کاملا تحت لیسانس کره جنوبی هستند و تمام استانداردهای مهم در فرایند ساخت این محصولات رعایت میشود. بنابراین قبل از اینکه اقدام به خرید کنید حتما از مشاور فروش سیلور کالا سوال بپرسید تا به شما بگوید محصول مورد نظرتان مونتاژ کدام کشور است. نکته: یک تفاوت و فرق مهم که در مونتاژهای مختلف ال جی در کشورها دیده میشود پشتیبانی از زبان فارسی است. به این صورت که در مونتاژ برخی کشورها امکان پشتیبانی از زبان فارسی وجود ندارد.

 

به لطف این قابلیت مخاطب می توانند در منزل خود به تجربه ای سینمایی دست پیدا کنند و به هیجان و لذتی چند برابر از مشاهده تلویزیون برسد. این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند. تکنولوژی Active HDR در این تلویزیون جزییات تصاویر و کیفیت رنگها را بهبود می بخشد. این تکنولوژی با افزایش کنتراست و همچنین اختلاف بین رنگ های تیره و روشن، تصاویری واضح و شفاف را به نمایش میگذارد. تلویزیون ال جی مدل 50UP7750 به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping عمق محتوای HDR را افزایش داده و صحنه های واقعی تری تولید می کند. در کل این قابلیت امکان پخش تصاویر بسیار روشن و سریع را فرام نموده است. ال جی به کمک تکنولوژی Dolby Digital، Dolby Digital Plus و HE-AAC کیفیت صدای خروجی را بهبود می بخشد. همچنین به کمک قابلیت Clear Voice lll نویز ها را از یبن برده وضوح صدای دیالوگ ها را افزایش می دهد.

و به ابزار های ضبط و رکود ارسال کرد.

اما هنوز ورودی RF از تلویزیون ها حذف نشده است. سپس برای دریافت تصاویر از گیرنده های آنالوگ و دیجیتال اگر تلویزیون گیرنده ی دیجیتال داشته این پورت لازم خواهد بود. پورت های DVI و VGA تلویزیون الجی: در بسیاری از تلویزیون ها این دو پورت به نام PC علامت گذاری شده اند. اغلب از آنها برای اتصال به کامپیوتر و لب تاب استفاده می کنند. این که می توانید با این قابلیت مانیتور خود را به تلویزیون متصل کنید و از مانیتور غول پیکر استفاده کنید به اندازه ی کافی جذاب نیست؟ پورت های ورودی کامپوننت تلویزیون الجی: پورت کامپوننت در ابتدا اولین گزینه برای ارسال سیگنال های کیفیت خواهد بود. این پورت مانند کامپوزیت از کابل RCA استفاده می کند. این پورت ها از رنگ های سبز، آبی، قرمز طراحی شده اند. پورت های کامپوننت روی پخش دکننده های DVD و ویدئو پروژکتور ها دیده می شود. پورت کامپوزیت تلویزیون الجی : این پورت برای برای دریافت سیگنال صوتی استریو و سیگنال تصویر استاندارد SD توسط کابل کامپوزیت است. این پورت سال های زیادی است که مورد استفاده قرار گرفته است. با وجود اینکه دوربین ها انواع فراوانی از پورت های خارجی را دارد اما فقط یک خروجی کامپوزیت را دارا است. سیم زرد برای ویدئو و سیم سفید برای صدا تعبیه شده است. پورت خروجی ویدئو یا Video out تلویزیون الجی: پورت خروجی ویدئو و خروجی ویدئو اگر بر روی تلویزیون الجی شما باشد. معمولا به صورت پورت کامپوزیت است و برای ارسال محتوای تلویزیونی به ابزار دیگر برای انتقال و ضط است. مهم ترین کاربرد این پورت می تواند این باشد که هر چیزی را می توان بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کرد. و به ابزار های ضبط و رکود ارسال کرد. برای خرید تلویزیون ال جی با سایت کندوش در ارتباط باشید.

با توجه به اهمیت بالای نمایشگر در تلویزیونها، شرکت ال جی در پنل نمایشگر تلویزیون های خود از فناوری های مختلفی بهره خواهد برد. فناوری هایی همچون نانوسل و OLED از برترین و جدیدترین فناوری های بکار گرفته شد در پنل نمایشگر تلویزیون هالی ال جی هستند که به طور چشمگیری وضوح و کیفیت نمایشگر را بهبود بخشیده اند. شرکت الجی برای تلویزیون های خود رابط کاربری WebOS را در نظر گرفته است. این رابط کاربری از امکانات بسیار زیادی برخودار است که از بهترین آنها می توان به امکان پشتیانی از ریموت کنترل جادویی اشاره کرد. ریموت کنترل هوشمند به کاربران امکان مدیریت تلویزیون به ساده ترین روش ممکن و حتی از طریق فرمان صوتی را میسر خواهد کرد. اگر تصمیم بر انتخاب و تهیه تلویزیون از برند الجی نموده اید، خرید تلویزیون ال جی از شاوینو همراه با گارانتی معتبر برای تمامی کاربران ایرانی به و صورت اینترنتی فراهم شده است. انتخاب مدل و برند تلویزیون از سمت کاربران تا حدی می تواند سلیقه ای باشد. یکی از مورادی که می توان بر انتخاب برند تلویزیون ها تاثیر بگذارد، بودجه در نظر گرفته شده برای خرید تلویزیون است. چرا که هر برند و هر کدام از مدل های تلویزیون دارای قیمت های مختلفی می باشند. اما اگر مایل به خرید تلویزیون از برندهای دیگر هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی شاوینو مراجعه نمایید. چراکه این وب سایت علاوه بر برندهای ال جی و سامسونگ، فروشگاه شاوینو خرید تلویزیون در برند، ابعاد و مدل های مختلف دیگری را فراهم آورده است.

نوع ریموت کنترل تلویزیون 55 اینچ ال جی UQ80، جادویی می باشد. تنها با صدای خود هر آنچه را که نیاز داشتید، می توانید به زبان بیاورید. قابلیت گفته شده همان جستجوی صوتی است که بین مردم رایج شده است و از مزیت های عالی در ریموت کنترل محسوب می شود. ظاهر زیبا و شیک ریموت کنترل با تلویزیون خوش استایل ال جی یک ست کاملا جذاب خواهد بود که نشان دهنده ی ابهت و مدرن بودن آن است. کمپانی ال جی از کیفیت تصویر 4K در تلویزیون ال جی 55UQ80 بهره گرفته است تا بتواند صحنه های ناب و ویژه ای را به نمایش بگذارد. صحنه های که توسط این نمایشگر ایجاد می شوند دارای وضوح رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشند. پیکسل ها در تصویر هر چه بیشتر باشد به نمایش بهتر محتوا منجر خواهد شد. کیفیت تصویر 4K با ورودش به دنیای تکنولوژی، نبض آن را در دست گرفته است به گونه ای که بیشتر تلویزیون هایی که می بینید از این کیفیت بی نظیر برخوردارند.

lg tvبرای این تلویزیون ال جی و جهت نمایش هرچه بهتر تصاویر از ویژگی ها و فناوری های مختلفی استفاده شده است. طراحی و دیزاین تلویزیون های ال جی به صورت امروزی و کاملا مدرن انجام می شود به صورتی که در دکوراسیون منزل کاربران به زیبایی می درخشند. این تلویزیون 55 اینچ ال جی نیز دارای طراحی فوق العاده زیبا، ساده و شیک است. نمایشگر بزرگ و تخت تلویزیون قسمت جلویی را کاملا به خود اختصاص داده است، در اطراف این نمایشگر از حاشیه های بسیار باریک استفاده شده است، این حاشیه ها توجه تماشاگر را از نمایشگر به خود پرت نخواهد کرد. برای تلویزیون 55 اینچ ال جی همراه با تصاویر با کیفیت صدا فوق العاده رسا با قدرت بالا و بصورت بی نظیر ارائه می شود. سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون بسیار قدرتمند است و دارای دو بلندگو با توان صوتی 10 وات می باشد یعنی در مجموع از بلند گو های تلویزیون 20 وات خروجی ارائه می شود.

بالا 10 خطاها در تلویزیون ال جی می‌توانید Easlily درست در حال حاضر

تلویزیون 50 اینچ ال جی با توجه به ابعاد مناسبی که دارد گزینه مناسبی برای بسیاری از منازل امروزی است. ابعاد حدود 1233x716x44.2 میلیمتر تلویزیون ال جی 50 اینچ باعث شده است تا انتخاب بسیاری از افراد باشد و برای فاصلهی 2.5 تا 3 متر از تلویزیون بهترین انتخاب است. تمامی تلویزیون های ال جی 50 اینچی که از سال های 2020 به بعد تولید شد تمامی امکانات هوشمند (اسمارت)، کیفیت 4K، قابل اتصال به موبایل و بلوتوث را دارا میباشد تا از این بابت خیال خریداران راحت باشد. شما در این صفحه میتوانید قیمت انواع مدل های تلویزیون 50 اینچ برند ال جی را مشاهده کنید که در سال های 2020 - 2021 و 2022 تولید شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این تلویزیونها میتوانید بر روی تلویزیون مورد نظر خود کلیک کنید تا با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری از تلویزیون آشنا شوید. برای خرید میتوانید بدون هزینه ثبت سفارش خود را انجام دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و یا به صورت مستقیم با مشاوران میتاکالا در تماس باشید.

lg tvوجود صفحه نمایشی بزرگ و کیفیت تصویر و صدای بالا احساس حضور در ورزشگاه را به بیننده القا می کند. همچنین با قابلیت Sport Alert زمان پخش برنامه های ورزشی را به شما یادآوری می کند. این دستگاه دارای قابلیت Wide Viewing Angle می باشد. این قابلیت زاویه ی دید گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. بیننده در هر زاویه ای می تواند تصاویری با کیفیت بالا را مشاهده نماید. تلویزیون ال جی 65UP8000 علاوه بر کیفیت تصویر از کیفیت صدای بالایی نیز برخوردار است. این محصول دارای یک سیستم صوتی دوکاناله می باشد. این سیستم از دو عدد بلندگوی قدرتمند برخوردار است. توان هر کدام از این بلندگوها 10 وات می باشد. در نهایت صدایی با توان خروجی 20 وات را تولید می کند. این صدا بسیار با کیفیت و رسا به گوش شنونده می رسد. با وجود فناوری Dolby Digital صدای خروجی با کیفیت بیشتری ارائه می شود. این قابلیت صدا را با جزئیات و رسا به گوش شنونده می رساند.

تلویزیون ال جی

یکی از مهمترین ویژگیهای این تلویزیون کیفیت صدا و تصویر بینقص آن است. تصاویر در صفحه نمایش 55 اینچی با کیفیت 4k به نمایش در میآیند که در نوع خود بینظیر است. کیفیت 4k در تلویزیونها به معنی کیفیتی 4 برابر بهتر از full hd است. تلویزیون ال جی مدل UP8150 علاوهبر نمایش واضح و دقیق تصاویر به کمک عمق رنگ 10 بیت، رنگها را در زندهترین حالت خود به نمایش در میآورد. قابل توجه است بدانید که وجود پنل IPS به طراحان ال جی این اجازه را داده است که قطر تلویزیون را به حداقل برساند. یکی از مهمترین پارامترهایی که هر شخص هنگام خرید تلویزیون در نظر میگیرد کیفیت صفحه نمایش و تصاویر است. باتوجه به آپدیت شدن هر سری از تلویزیونها، خواندن اطلاعات دقیق دربارهِی میزان کیفیت تصاویر میتواند راهنمای شما در مسیر خرید تلویزیون باشد. سیستم خروجی صدای 2 کاناله با قابلیت خروج 20 وات صدا، در کنار تکنولوژی صدای فراگیر به کمک سنسورهای خودکار، ابعاد فضا را تشخیص داده و صدا را با توجه به اکوهای دریافتی، در مناسبترین حالت به گوش شنونده میرساند.

تلویزیون هوشمند ال جی مدل UQ7000 به سیستم صوتی ۲ کاناله مجهز شده است و ۲۰ وات قدرت صوتی را برایتان ارائه میدهد. در این تلویزیون دو بلندگوی قدرتمند وجود دارد که میتواند صداها را به صورت رسا و باکیفیت در سراسر محیطی انتشار دهد. البته ویژگیها و قابلیتهای تلویزیون UQ7000 فقط در زمینه بلندگوهای صوتی نیست و با وجود فناوریهای صوتی مختلف شما میتوانید صداها را به درست ترین شکل ممکن گوش کنید. از جمله این فناوریها وجود قابلیت Clear Voice Pro و Acoustic Auto Calibration میباشد بر روی صفحه نمایش تلویزیون هیچگونه نویز صوتی وجود ندارد. تلویزیون ال جی UQ7000 از قابلیت Airplay پشتیبانی میکند و دارای قابلیت هشدار ورزشی است. تعداد پورتهای این تلویزیون سه عدد پورت HDMI یک عدد پورت USB میباشد. شما میتوانید تلویزیون UQ7000 را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری کنید. این تلویزیون شما را از خرید گیرنده داخلی بینیاز میکند اگر قصد خرید تلویزیون UQ7000 دارید حتما با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از فروشگاه مولودی مال دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن