از دیگر مزیتهای استعمال از همین قطعه میتوان به مصرف سوخت بهینهتر و خنک شدن موتور هم اشاره داشت. هدرز ها را می توان بر پایه ظاهری که دارند، در دستههای گوناگون دستهبندی کرد، بدین ترتیب کمپانی تولید کننده می بایست اهمیت توجه به نکتههایی زیرا مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک جور از همین قطعه را طراحی کنند. همین دو قطعه از حیث متاع و ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی برای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا داخل شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی دارای کمترین مقاومت از اگزوز ماشین خارج می گردند و پروسهی انجام همین حادثه اساسی هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه کلیدی مانیفولد، مضاعف پر سرعت و آسانتر هست و این مسئله خویش میتواند بر خنکسازی موتور هم اثر گذاری هدرز دست ساز پراید داشته باشد. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی است که تراز آن صیقلی وجود ندارد و زبر و ناصاف نیز به حیث میرسد، از این جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی چشم میشود، ولی از آنجاییکه در طراحی و ایجاد هدرز پراید یورو4 فولادی از نحوه خمکاری به کار گیری شده است، سطح آن صاف و صیقلی چشم میشود و به همین ادله خروج گازهای آلاینده به بهترین وضعیت ممکن حادثه میافتد. همانطور که گفته شد، نصب این قطعه یک دستور آسان تلقی میشود، البته می بایست گفت طراحی که برای تولید قطعه هدرز پراید یورو 4 فولادی حرفهای مورد استعمال قرار میگیرد، معمولی نیست؛ در طراحی این قطعه می توان به صیقلی بودن آن اشاره کرد، همچنین می بایست گفت در تولید و طراحی هدرز پراید یورو 4 فولادی از فلزهایی چون فولاد، آلیاژهای مختلف و استیل استعمال میشود، بهرهگیری از این قطعه باعث میگردد که گازهای سوخته شده از احتراق، کلیدی فشار و در مدتزمان یه خرده از موتور خارج شود. هدرز را میتوان یک جایگزین برای مانیفولد خروجی پیشرانه بهحساب آورد که به برهان هزینهی بالایی که دارد، کمتر به وسیله خودروسازان گزینه استعمال قرار میگیرد، البته از آن در طراحی اتومبیلهای اسپرت و منحصر به فرد مسابقه استعمال می گردد و حتی ممکن میباشد شما در ماشینهایی که دسته بالایی دارند، همین قطعه را بهصورت فابریک مشاهده کنید. نکتهای که در ارتباط با طراحی و ایجاد همین قطعه اساسی دارد، روزگار و هزینهای هست که شما بایستی برای آن در لحاظ بگیرید، ایجاد هدرز را میتوان یک مراحل وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به این استدلال بخش اعظمی از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر بر روی ماشین کارگزاشتن شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کار گیری نمیکنند. همچنین می بایست گفت که بسیاری از افراد میباشند که به دنبال شیوهای برای ساخت صدا از اگزوز خودروی خود هستند؛ بهترین راهحل برای این اشخاص را میتوان به کارگیری از هدرز در لحاظ گرفت، البته می بایست گفت هدرز نمیتواند صدای چندان بلندی تولید کند، البته به عبارتی صدای تولیدی و کم را میتوان یکصدای خوشایند در حیث گرفت که نزد رانندگان بهویژه جوانان از اهمیت ویژهای برخوردار است. چنانچه در طراحی و تولید خودروی شما از قطعهی هدرز به کارگیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، کلیدی سرعت و عملکرد بهتری از اتومبیل خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. در صورتی که شما همین مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در گزینه هدرز بر روی پراید لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.
مقالات مشابه
- استولتنبرگ در آستانه مذاکره با روسیه: "ناتو برای درگیری جدید در اروپا آماده است"
- نحوه محاسبه مالیات بر ارث
- 'Thigh-Slimming' Sweatpants Exist — And We're Buying Them in Every Color
- در ابتدا گربه حیوان خانگی در انگلستان آزمایش مثبت برای coronavirus
- می سی سی پی حذف مؤتلفه نمادی از پرچم دولت
- کشمیر رئیس شورای خواستار جهانی برای پاسخ با همان خشم به جنایات همانطور که با جورج فلوید مرگ
- چین برای تشویق تایوان مردم برای ترویج 'اتحاد'
- اسمارت مانی - امیدینو.ترید
- لاوترباخ در مورد امواج عظیم Omicron هشدار می دهد
- گردونه در بازی کالاف دیوتی چیست ؟