10 بار که Elon Musk ثابت تسلا نیست و نیاز به تبلیغات

نظر بنر

کسب و کار خودی

من تبلیغات.

مایک بلیک/ایسنا

  • یک تسلا سهامداران در نظر دارد به تحریک در نشست سالانه شرکت در ماه آینده برای بیشتر قدیمی مدرسه تبلیغات.
  • تسلا هرگز صرف هر گونه پول سنتی, تبلیغات در حالی که دیگر خودروسازان باید صرف میلیاردها.
  • اما تسلا و مدیر عامل شرکت Elon Musk لذت بردن از یک مقدار بی اندازه از حسن نیت به دست آورده تبلیغات هر دو از طرفداران و مشتریان بلکه از مشک و دیگر شرکت ها و افراد مشهور ،
  • بازدید از کسب و کار خودی صفحه اصلی برای داستان های بیشتر.

تسلا معروف یا infamously آیا واقعا صرف پول در تبلیغات. در مقایسه با صنعت خودرو سنتی که برای چندین دهه بوده است در میان بزرگترین و قابل اعتماد ترین آگهی spenders در این سیاره است. در “مردان دیوانه” دوران ممکن بود به اختصاص تمام حرفه ای به بیوک حساب و بازنشسته با خوشحالی.

مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk نیست دقیقا ضد تبلیغات; چند سال پیش در یک درآمد سه ماهه کنفرانس تلفنی او حتی این باورند که تسلا در نهایت توسعه یک آگهی بودجه دلیل است که حمایت از رسانه ها و رسانه ها — روزنامه نگاری — حمایت نیاز دارد.

من مطمئن هستم که اگر او احساس می کند به همان شیوه این روزها اما او قطعا از کشف مقدار به اصطلاح “به دست آورده” رسانه: این پیام مثبت در اطراف شما و محصولات و یا خدمات است که مشتریان راضی در پیشنهاد خود به خود و بدون هیچ گونه باعث. فکر می کنم از مردم ارسال Instagram عکس های خود را Teslas همراه با بررسی بیحوصلگی حرف زدن.

سایر دسته بندی ها “پرداخت” و “متعلق به.” پرداخت شده است که مدرسه چیزهای: تلویزیون, چاپ, رادیو, تابلوهای تبلیغاتی و در حال حاضر دیجیتال و اجتماعی است. این است آنچه در آن مانند تلفن های موبایل; یک شرکت اقدام به خرید آن و این روزها که اغلب به معنی دادن پول به Facebook یا Google.

متعلق به تبلیغاتی است که متعلق به تبلیغ و که آنها را کنترل کند. تسلا به نوعی درگیر در این تمرین. فکر می کنم از Tesla Roadster که مشک را از دیگر شرکت SpaceX قرار داده و به مدار در سال 2018 است. یا اخیرا فضانورد عازم ایستگاه فضایی بین المللی در یک کپسول SpaceX گرفتن یک سوار به موشک خود را در یک تسلا مدل X.

یک تسلا سهامداران در نظر دارد به تحریک در نشست سالانه شرکت در ماه آینده برای بیشتر قدیمی مدرسه تبلیغات, شاید برای تحریک تقاضا در طول بیماری همه گیر کوروناویروس بازیابی. مشک نیست به احتمال زیاد به علاقه مند در سرگرم کننده ایده.

در اینجا 10 برابر زمانی که مشک ثابت کرد که تبلیغات بی معنی برای تسلا:

مشک خود را می فرستد, شخصی قرمز Tesla Roadster به سیاره سرخ.

تسلا روداستر starman فضا

یوتیوب / SpaceX

بازاریابی شیرین کاری برای پایان دادن به تمام بازاریابی stunts. جنرال موتورز ممکن است میلیاردها دلار صرف متقاعد کردن مردم به خرید Chevys, شرکت نمی کند, یک خواهر و برادر موشک نگرانی است که می تواند ارسال Chevys به مدار.

فالکون سنگین موشک که SpaceX راه اندازی در سال 2018 مورد نیاز ساختگی حمل بار و مشک تصمیم گرفت که یک تسلا خودرو ایده آل خواهد بود. خود را بسیار خود را قرمز, اصلی, اسب سواری, در واقع.

ماشین سرنشین با یک فضای مناسب “Starman,” منتشر شد پس از راه اندازی پاک گرانش زمین به خوبی و به گونه ای از David Bowie با کلمات “وحشت نکنید” نمایش داده شده در ماشین سرگرمی صفحه نمایش یک مرجع به داگلاس آدامز کتاب “راهنمای سواری مجانی به کهکشان” یک مشک های مورد علاقه.

تسلا طرح های هواکش برای مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر.

تسلا ونتیلاتور

تسلا/Screenshot via YouTube

فورد و جنرال موتورز همکاری با ترتيب GE Healthcare و یک هواکش ساز به نام Ventec به زودی پس از نگرانی پدید آمده است که یک upswelling در COVID-19 صبر خواهد اگزوز تو محدود ما عرضه هواکش.

تسلا همچنین شروع به پریدن کرد به نزاع با مهندسین repurposing قطعات خودرو به تولید یک نمونه اولیه دستگاه تهویه مصنوعی است که می تواند به سرعت تولید شده است.

خسته کننده شرکت کلاه بالا بردن 1 میلیون دلار برای مشک را تونل پروژه جانبی.

Elon Musk.

کسب و کار خودی/دیو اسمیت

مشک گیر کردم در لس آنجلس ترافیک چند سال به عقب و به طوری که خشم او شروع به یک تونل نگرانی های حفاری شرکت حفاری تونل تحت تراکم بزرگراه برای سرعت بخشیدن به حمل و نقل.

این شرکت مطرح سرد میلیون در سال 2018 فروش کلاه. بعد از آن مطرح شده بیشتر با فروش flamethrowers.

هیچ یک از این بود که به طور مستقیم در مورد تسلا اما همچنان نام تجاری مشک به عنوان شجاعانه مشکل حل هتاک مبتکر.

تسلا به بازار سرمایه رونق نسبی به این رقابت است.

تسلا دیترویت فروش در مقابل بازار کلاه

اندی Kiersz/کسب و کار خودی

تسلا تبلیغات رایگان بهترین می آید از دیوار خیابان و سرمایه گذاران وسواس با تازه بدوران رسیده خودروساز رشد داستان. هر روز معاملاتی به طور بالقوه یک تسلا ارتقاء.

با درپوش بازار 150 میلیارد دلار تسلا در حال حاضر از نظر مالی بزرگتر از جنرال موتورز و فورد و فیات کرایسلر اتوموبیل ترکیب شده است.

 

مشک تاریخ گرایمز و بعد از آنها یک کودک با هم و به آن یک نام غیر معمول.

Elon Musk و Grimes, که نام واقعی کلر Elise بوچر.

نیلسون Barnard/گتی

مشک عجیب و غریب, نوع ماهواره, افراد مشهور, اما او متاهل شده است (دو بار) به بازیگر Talulah Riley و اخیرا او را به عناوین ساخته شده برای خود را در رابطه با نوازنده Grimes. زن و شوهر استقبال یک پسر به نام “X Æ یک-12” در مارس و تولد به طور گسترده ای پوشش داده شده است.

در حالی که همه تسلا بود شروع مجدد عملیات خود را در چین پس از یک coronavirus خاموش و SpaceX شد آماده راه اندازی اولین فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی از خاک آمریکا پس از پایان برنامه شاتلهای فضایی.

مشک بیش از حد شلوغ بود به فکر می کنم در مورد تبلیغات, بنابراین او فقط ساخته شده اخبار خود را.

مشک مذاکرات به جو روگان و سیگار برخی از گلدان و میلیون ها بحث در مورد هیچ چیز دیگری برای روز.

جو روگان و Elon Musk.

این Joe Rogan Experience/YouTube

قبل از جو روگان, جوهر 100 میلیون مقابله با Spotify او و Elon Musk شکست یوتیوب با دو ساعت از پادکست که در آن مشک آلوده با تعداد زیادی از مکالمه زمین و اغراق زیادی مشترک است.

نه چیزی که هنری فورد احتمالا انجام داده اند اما آن را دوباره تقویت مشک را تبادل نظر شهرت در میان وسیع فن پایه بسیاری از آنها نیز بزرگ Roganites.

مشک را تا سال 2015 دانشگاه سوربن سخنرانی که در آن او به نام برای مالیات بر کربن.

Elon Musk در پاریس

تصویر

تا حدودی محو شدن حافظه در حال حاضر, اما در سال 2015 مشک توامان تسلا ماموریت برای سرعت بخشیدن به بشریت خروج از سوخت فسیلی عصر با یک پیش Trumpian تعهد آمریکا به پاریس مورد آب و هوا.

مشک به نام برای مالیات بر کربن در آن زمان مصرف تسلا هدایت فلسفه و ازدواج آن را به امری ضروری برای مبارزه با گرمایش جهانی از طریق گسترده سیاست های دولت است. در مد معمولی مشک نشان داد که او — و تسلا — در مورد مراقبت به مراتب بیشتر از فقط فروش اتومبیل.

اما نشان می دهد که آنها در مورد مراقبت بیشتر از فروش اتومبیل های … کمک تسلا خیلی بیشتر فروش اتومبیل. تا پایان سال 2019 آن را تحویل داده بود تقریبا 250,000.

تسلا ادغام با SolarCity و مشک معرفی تسلا سقف خورشیدی.

تسلا سقف خورشیدی

تصویر از طریق تسلا

به عنوان با دانشگاه سوربن سخنرانی مشک استفاده می شود 2016 تصاحب آن تلاش SolarCity — او رئیس و پسرعموهای خود را آغاز کرده بود این شرکت به گسترش تسلا اعتبار سبز.

در یک رویداد در لس آنجلس تسلا خود را نشان داد سقف خورشیدی یک high-end محصول که همراه جمع آوری انرژی با تسلا در حال حاضر موجود الکتریکی-خودرو و انرژی-ذخیره سازی کسب و کار.

آن را دنبال کرد که اگر شما می خواهید یک تسلا سقف شما می خواهم به در نظر گرفتن یک تسلا خودرو و تسلا باتری. همکاری!

مشک طول می کشد استیو جابز ارائه یک سطح جدید.

Elon Musk ارائه جدید, 2دومین نسل تسلا روداستر.

تسلا

تسلا نمی کند آیا اپل مانند ارائه — آن را خشن سنگ-کنسرت-مانند محصول نشان می دهد که رقابت به شرم.

مشک است که تشریفات و ringmaster. او نقش قرن 21 توماس ادیسون به حداکثر جرقه طرفداران و رسانه ها به پخش دیدگاهها و سند کل تجربه برای هزینه باز نوار و یک نور بزرگ نشان می دهد.

مشک است که یک زندگی واقعی ابرقهرمان.

Elon Musk.

فلیکر/جوروستون

مشک شد مدل برای رابرت داونی جونیور تونی استارک شخصیت در “مرد آهنین”, فیلم, بنابراین هر بار که این طیف در زمان به صفحه نمایش و آهنین بود شامل مشک و تسلا بهره مند از یادآوری که “واقعی” تونی استارک بود سخت در محل کار در سیلیکون ولی و لس آنجلس بازسازی جهان است.

خواندن مقاله اصلی در کسب و کار خودی

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>