جدید ایالات متحده ممنوعیت چینی هواپیمایی لطمه می زند و دانش آموزان چینی که در حال حاضر در تلاش برای به دست آوردن خانه

جدید وزارت حمل و نقل به منظور منع چینی شرکت های هواپیمایی از پرواز به و از ایالات متحده اضافه شده است مشکلات برای هزاران نفر از دانش آموزان چینی در ایالات متحده که در حال حاضر در تلاش برای بازگشت صفحه اصلی خود را به دلیل دولت خود را کلاه در پروازهای بین المللی.

ایالات متحده آمریکا پورنو نقطه سفارش ارسال شده در چهارشنبه در فدرال وب سایت برنامه ریزی شده است را به اثر در تاریخ 16 ژوئن. چندین دانش آموزان چینی در نیویورک بگویید NBC News قبلی که چینی مقررات محدود کردن تعداد پرواز به چین به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس در حال حاضر آنها را به حال تقلا برای هفته برای پیدا کردن پرواز با موفقیت کمی. وجود دارد بیش از 400 ، 000 دانش آموزان چینی در دانشگاه های ایالات متحده.

“من می دانم که روابط بین دو کشور هستند و نوع ساییده شده در چند جبهه, اما شما می دانید, آن را دانش آموزان خود را, شما باید برای مراقبت از ما” گفت: جیانگ لی سابق دانشگاه نیویورک دانشجویی که تلاش شده است به کتاب یک پرواز به چین از ماه آوریل است.

Li, 30, گفت که او در ابتدا عصبانی هنگامی که او برای اولین بار شنیده ام از این تصمیم صبح روز چهارشنبه اما امیدوار است که به توافق خواهیم رسید به از سرگیری پروازها در اواخر این ماه.

Li امیدوار بود که در تابستان پس از فارغ التحصیلی خود را خواهد بود این “فرصت مناسب” به صرف زمان با خانواده اش. “من نه صرف بیش از دو هفته را با خانواده ام در یک زمان” گفت: Li.

اخیر دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل جیانگ لی می گوید که او در تلاش برای خرید بلیط به چین از ماه آوریل بوده ولی قادر به بازگشت. در اواخر ماه گذشته به او نشان داد تا به کنسولگری در نیویورک با یک نشانه و گفت که مادر خود را در حال انتظار او را برای شام به خانه برگشت. (حسن نیت ارائه میدهد جیانگ لی)

در ماه مارس عمران اداره حمل و نقل هوایی از چین (CAAC) به شدت کاهش می یابد تعداد پروازهای بین المللی از طریق آن به اصطلاح “پنج و یک” سیاست. تحت سیاست خارجی هواپیمایی تنها می تواند پرواز یک مسیر به چین و چینی شرکت های هواپیمایی داخلی تنها یک مسیر به هر کشور — هر دو با بیش از یک هفتگی پرواز. حمل و نقل هوایی سازمان نیز محدود تعداد مسافران در هر هواپیما به بیش از 75 درصد ظرفیت است.

سیاست ایجاد یک معضل برای دانش آموزان چینی: پایان ترم در اینجا در ایالات متحده و در معرض خطر بودن رشته و یا بلافاصله پس از خرید یک بلیط صفحه اصلی.

“من خیلی تاکید کرد, به ویژه هنگامی که آنها برای اولین بار اعلام کرد که محدود پرواز” گفت: اوون 28 بود که اتمام کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در دانشگاه نیویورک. “من بحث که آیا من فقط باید کشور را ترک کنند در اسرع وقت.”

اون که نمی خواهم نام خانوادگی استفاده می شود, تصمیم به اقامت در ایالات متحده به پایان مدرک خود را. اما این تصمیم در قیمت به عنوان بلیط به چین تبدیل شده اند به طور فزاینده ای سخت برای به دست آوردن.

با توجه به تجزیه و تحلیل حمل و نقل هوایی شرکت OAG تعداد پرواز به چین کاهش یافته و از 1,340 در ماه ژانویه به 69 در ماه آوریل است. قبل از چهارشنبه در اطلاعیه ای تعدادی از پروازهای برنامه ریزی شده از ایالات متحده به چین در ماه ژوئن سال 2020 حدود 79 پروازها در مقایسه با 1,524 برای ژوئن 2019.

با توجه به برآورد 410,000 دانش آموزان چینی در ایالات متحده با توجه به آمار و ارقام از چین, وزارت آموزش و پرورش فقدان تجاری بلیط هواپیمایی ایجاد کرده است که بازار نمی تواند نگه دارید تا با تقاضای مصرف کننده.

در اون مورد او خریداری بلیط و برگشت به چین امیدوار است که در یکی از پروازهای نه لغو.

“من باید اعتراف که آن را بسیار تخلیه فرایند باید به طور مداوم چک کردن در دسترس بلیط” اوون که نشان داد NBC News بیش از $20,000 ارزش معاملات او ساخته شده برای خرید بلیط هواپیما. “شما باید به شرط بندی بر روی چندین بلیط قادر به بازگشت به چین است.”

هیچ یک از کسانی که بلیط کار می کرد اما او قادر به بازگشت به چین از طریق تاریخ و زمان آخرین دقیقه پرواز در روز دوشنبه.

دیگران نشده است به عنوان خوش شانس.

جنی چوانگ افزایش ارشد از دانشگاه نیویورک می گوید او سعی به بازگشت به چین با خرید بلیط از یک دوست. کسانی که بلیط نمی تابه, اما سه شنبه شب او در حال حاضر بسته بندی برای یک پرواز او امیدوار بود برای به دست آوردن از طریق یک بلیط انتقال.

“وجود دارد یک عدم قطعیت در آن, اما من هنوز هم باید برای آماده شدن برای این که” 21 ساله گفت.

CAAC است در دفاع از سیاست خود برای محدود کردن پرواز به عنوان یک تلاش برای جلوگیری از خطر واردات coronavirus عفونت.

ژائو Lijian یک سخنگوی چین وزارت امور خارجه خطاب سوال در مورد CAAC سیاست و تاثیر آن بر دانش آموزان خارج از کشور در مارس 27 کنفرانس مطبوعاتی. او اشاره کرد که دولت چین اجاره کرده بود هواپیما را به شهروندان خود خانه و تا به حال متعهد “برای محافظت و کمک به اتباع چینی در هر کجا که هستند.”

اما چین وزارت امور خارجه نیز با استفاده از پلت فرم آن را به آدرس گزارش از رشد تنش بین چین و ایالات متحده حمل و نقل مقامات — یک واقعیت است که منجر به استقلال آمریکا ممنوعیت چینی شرکت های هواپیمایی.

“چین مخالف هر گونه احتمالی آمریکا اختلال و یا محدودیت در چین هواپیمایی مسافر عادی پرواز عملیات” Lijian گفت: در پاسخ به یک مارس 22 ایالات متحده نقطه سفارش برای برخی از چینی شرکت های هواپیمایی به فایل برنامه و جزئیات پرواز با دولت ایالات متحده.

با توجه به این نقطه و این پیش از آن دستور صادر شد به دلیل “شکست دولت جمهوری خلق چین به آمریکا اجازه حمل به ورزش تا چه حد کامل دو جانبه خود را درست به انجام برنامه ریزی مسافر و خدمات هوایی به چین است.”

در آن زمان نقطه گفته بود که دلتا و یونایتد ایرلاینز تا به حال از برنامه های ارائه شده به سازمان هواپیمایی کشوری چین (CAAC) برای از سرگیری پروازها در ماه ژوئن.

دلتا گفت: ان بی سی نیوز که برنامه های خود را به CAAC تایید شده اند.

“ما به حمایت و قدردانی از دولت آمریکا اقدامات برای به اجرا درآوردن حقوق ما و اطمینان از انصاف و” دلتا در بیانیه ای گفت: در مورد چهار نقطه سفارش.

هنگامی که در مورد خواسته خود را CAAC برنامه های کاربردی برای از سرگیری پروازهای هواپیمایی متحده گفت: ان بی سی نیوز که آن را “نه در حال حاضر عامل مسافر پروازهای بین ایالات متحده و چین است.”

روز چهارشنبه در اعلام آن محدودیت های جدید بر شرکت های هواپیمایی ایالات متحده نقطه گفت: “[W]e به ادامه پیدا کردن است که دولت چین به بیش از اعتراض دولت آمریکا اختلال در عمل حقوق ایالات متحده حمل و محروم هوایی ایالات متحده حامل عادلانه و فرصت برابر به ورزش خود عامل حقوق و تحت قرارداد.”

گروه گفت: این شرکت هواپیمایی تعلیق در نظر گرفته شده است به “بازگرداندن تعادل رقابتی و عادلانه و فرصت های برابر میان ایالات متحده و چین هوایی.”

CAAC و سفارت چین در واشنگتن دی سی نیز بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در این بخش از حمل و نقل تصمیم.

هر چند چین در ادامه به برنامه صفحه اصلی چارتر پرواز برای شهروندان خود چوانگ و لی می گویند رقابت برای این پرواز در حال حاضر بوده است و شدید را ندارد تا برای کمبود تجاری گزینه های پرواز.

“دولت در حال ارسال است راه کمتر پروازها از ما در واقع نیاز به دریافت دانش آموزان ما به عقب” چوانگ که ثبت نام برای یک پرواز چارتر گفت.

چوانگ می گوید: او می داند استدلال پشت CAAC سیاست اما که برای خانواده اش در شنژن چین انتظار مشکل است.

“پدر من با تجربه فروپاشی روانی یا چیزی” چوانگ گفت. “او تقریبا گریه چرا که او گفت که او می خواهد من برای رفتن به عقب اما چرا من ؟ و من تا به حال فقط به او بگو ” من خوب هستم. من امن هستم اینجا.'”

به طور مشابه, Li, چه کسی می گوید او می خواهد به پیوست با خانواده اش در استان هونان ایستاده بود در خارج از چینی کنسولگری در نیویورک با یک نشانه آن است که به عنوان خوانده شده, “من, مادر, در حال انتظار برای من برای شام در خانه.” لی می گوید که او نا امید است با وضعیت فعلی به دلیل تابعیت خود به تنهایی باید او را قادر به بازگشت.

“من عاشق کشورم هستم,” او گفت:. “و این که چرا من را انتخاب کنید به ماندن در اینجا.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>