دیدار با Gloster Meteor: تنها متفقین جت هواپیما از جنگ جهانی دوم


اینجا را کلیک کنید برای خواندن کامل مقاله.

در طول جنگ جهانی دوم لوفت وافه آلمان توسعه یافته چندین جت هواپیما شده, شروع با Me-262, Me-163 کمت و او-162. این قادر به نوبه خود جزر و مد به سادگی از آنجا که آلمان نبود قادر به تولید به اندازه کافی از این هواپیما برای ایجاد یک تفاوت. اما آلمان نبود به تنهایی در استفاده از یک جت جنگنده در طول جنگ.

دیدار با Gloster Meteor من

آن را در واقع عملیاتی خود را برای اولین بار در تقریبا همان زمان به عنوان Me-262 و در عین حال هرگز بدست حد بد نامی. یکی از دلایلی است که توجه به این واقعیت است که در حالی که در آلمان ساخته شده جنگنده دیدم اقدام علیه هواپیماهای متفقین – ویژه بمب افکن – بیش از آلمان و شهاب در ابتدا وظیفه تلاش برای پایین V-1 وزوز بمب.

طراحی Gloster Meteor کاهش یافت و به جورج کارتر آغاز شد و در سال 1940 زمانی که توربوجت فناوری هنوز در مراحل ابتدایی و در عین حال در حالی که در آلمان اعتبار برای داشتن موفقیت آمیز اولین جت های جنگنده این واقعیت باقی می ماند که بریتانیا نیز در خط مقدم فن آوری است.

هوا وزارت با نزدیک شدن به گلستر هواپیما شرکت به منظور توسعه یک تک صندلی جت-صفحه رهگیر با توجه به این واقعیت است که در زمان بمب افکن های آلمانی در نظر گرفته شد یک تهدید جدی است. بسیار شبیه به طراحی برای Me-262 کارتر تصمیم گرفتند برای موتورهای دوقلو, اما این بودند سوار شده به هواپیما را مستقیم-بال نسبت به جاروب-بال عقب. کابین خلبان موقعیت در شهاب سنگ به خود اختصاص داده بود به جلو بخشی از بدنه این که خوب ارائه شده تمام اطراف views.

انگلیسی ها تا به حال در ابتدا لقب هواپیما به گلستر صاعقه اما آمریکا جمهوری P-47 Thunderbolt در حال حاضر در خدمات پس از شهاب سنگ بود به عنوان انتخاب رسمی خود را تعیین. به احتمال زیاد بدون در نظر گرفتن داده شد به این واقعیت است که آلمان در حال توسعه Me-163 کمت – اما به نظر می رسد شایسته است که در اوایل جت هواپیما تا به حال نام که برانگیخته اشیاء در حال سقوط از آسمان است.

شاید شهاب بود apt نام مورد با توجه به این واقعیت است که جنگنده نبود خیلی سریع تر از سریع ترین پیستون-جنگنده عصر از جمله P-51 Mustang, اسپیت فایر و طوفان فروشنده دوره گرد وجار زن. این Gloster Meteor به احتمال زیاد می توانست سریع تر و حتی پیشی Me-262 در عملکرد و حتی بیشتر در تعداد ساخته شده اما متفقین در زمان حال در کنار خود. آلمانی ها نیاز به سلاح های فوق العاده به نوبه خود جزر و مد و عجله کردن Me-262 که ثابت خطرناک هواپیما برای پرواز. متفقین می خواستم برای اطمینان شهاب بود airworthy و امن برای پرواز.

در حالی که هر دو Me-262 و شهاب عملیاتی شد تا اواسط سال 1944 دو هواپیما هرگز درگیر در مبارزه با. نه تنها شهاب وظیفه تلاش برای متوقف کردن V-1 بمب های پرواز, اما آن موتور جت سوخت مصرف شده به طوری سریع است که آن را به حال یک طیف محدود. من-262, که همچنین مصرف مقادیر بیش از حد از سوخت پرواز در چمن خانه خود.

این Gloster Meteor باقی مانده در خدمات پس از جنگ و در مجموع 3,875 ساخته شد – به مراتب بیشتر از هر نوع دیگر انگلیسی, جت هواپیما از دوران است. در حالی که این هواپیما هرگز درگیر آلمانی جت جنگنده آن را ببینید مبارزه در جنگ کره بود که آن را پرواز توسط نیروی هوایی استرالیا در برابر اما تا حد زیادی outclassed توسط اتحاد جماهیر شوروی طراحی شده کره شمالی و چینی میگ-15 مبارزان. با وجود کاستی های شهاب را دیدم عملیات خدمات در 1980s خدمت با اکوادور نیروی هوایی.

آخرین airworthy Gloster Meteor ساخته شده نهایی خود را پرواز در Bruntinghorpe فرودگاه در Leicestershire در ژانویه 2019. آن را از پیوست کلاسیک انگلیسی, جت, مجموعه, جایی که آن را حفظ خواهد کرد در حال اجرا وضعیت طوری که اگر آن پرواز نمی کند آن را هنوز هم می تواند تاکسی بر روی باند فرودگاه.

پیتر Suciu است میشیگان مبتنی بر نویسنده است که به کمک بیش از چهار ده مجلات و روزنامه ها و وب سایت ها. او نویسنده چندین کتاب در مورد نظامی روسری از جمله گالری نظامی ارایش مو که در دسترس است در Amazon.com.

تصویر: ویکیپدیا.

تعطیلات آخر هفته می خواند از TNI:

این جنگ در تاریخ آمده است برای جورج واشنگتن

دیدار با امریکا بهترین و بدترین رئیس جمهور تا کنون تا کنون

چرا جو بایدن باید ترس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

اینجا را کلیک کنید برای خواندن کامل مقاله.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>