Facebook رد تماس از استرالیا دولت و رسانه ها برای به اشتراک گذاری درآمد


سیدنی: Facebook در دوشنبه رد تماس از دولت استرالیا و اخبار شرکت های که در آن سهم درآمد حاصل از تبلیغات با رسانه ها نشان می دهد آن را به جای قطع محتوای اخبار از پلت فرم آن است.

ما فن آوری های غول پیکر در گفت و ارسال به استرالیا رقابت watchdog که اخبار نشان دهنده “بسیار کوچکی” از مطالب در یک دمای کاربر خوراک خبری است.

“اگر هیچ محتوای اخبار موجود در Facebook در استرالیا, ما با اعتماد به نفس تاثیر در Facebook جامعه متریک و درآمد در استرالیا خواهد بود قابل توجه” آن گفت: در یک آشکاری تهدید به تحریم های محلی, اخبار, شرکت های.

“با توجه به ارزش های اجتماعی و به نفع اخبار ناشران ما به شدت ترجیح می دهند به ادامه فعال کردن اخبار ناشران محتوا در دسترس بر روی پلت فرم ما ،

در تلاش بودن از نزدیک تماشا در سراسر جهان در استرالیا را به پرده قصد دارد به زور Facebook و گوگل برای به اشتراک گذاری درآمد حاصل از تبلیغات آنها کسب درآمد از, اخبار ویژه در خدمات خود را.

ابتکار عمل بوده است به شدت تحت فشار قرار دادند توسط استرالیا در دو تا از بزرگترین شرکت های رسانه ای روپرت مرداک اخبار پارسیان و نه سرگرمی.

آنها استدلال می کنند که بحران roiling اخبار صنعت در سراسر جهان است که عمدتا به دلیل Google, Facebook و دیگر شرکت فنی گرفتن اکثریت قریب به اتفاق تبلیغات آنلاین درآمد بدون نسبتا جبران شرکت های رسانه ای برای تبلیغات قرار داده شده در برابر محتوای اخبار.

روزنامه’ از دست دادن دلار تبلیغات را مجبور به کاهش و ورشکستگی در سراسر بخش یک فرایند تشدید رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

بیش از 170 اتاق های خبر دیده می شود کاهش و یا متوقف نشریه در سال های اخیر است.

منشور اخلاقی

استرالیا در رقابت های تنظیم کننده های ACCC است تخمین زده است که گوگل و Facebook هم کسب Aus$6 میلیارد دلار از 4 میلیارد دلار) از یک سال از تبلیغات در کشور است.

پیشرو خبر ناشران خواستار دو شرکت پرداخت حداقل 10 درصد از این پول در هر سال به اخبار محلی سازمان.

گوگل ماه گذشته در حال حاضر را رد کرد و این تقاضا گفت: از آن ساخته شده به سختی Aus$10 میلیون سال از اخبار مرتبط با تبلیغات.

Google و Facebook هر دو استدلال آنها ارائه صدها میلیون دلار در ارزش به استرالیا اخبار شرکت های رانندگی ترافیک به وب سایت خود را که در آن آنها می توانند monetised از طریق تبلیغات و یا تبدیل به مشترکان پرداخت.

“ما اجازه می دهد اخبار سازمان همه ابعاد و نه فقط آنهایی که بزرگ برای ارسال لینک, بالا بردن آگاهی از مارک های خود را و درایو monetisable ترافیک به وب سایت خود را رایگان” گفت: میا Garlick, Facebook مدیر سیاست عمومی برای استرالیا و نیوزیلند.

Facebook و Google نیز می گویند که آنها ارائه میلیون ها دلار به شرکت های رسانه ای از طریق برنامه گرانت و محدود خرید محتوای اخبار.

هر دو شرکت می گویند که مایل به شرکت در یک مشترک “منشور اخلاقی” در استرالیا به واسطه شکایات ارائه شفافیت بیشتر در چگونه آنها رتبه و توزیع اخبار در مورد سیستم عامل خود را و به اشتراک گذاری داده ها در تعامل کاربر با محتوای خود را.

اما Facebook اصرار دوشنبه آن را “سالم” به انتظار دو شرکت های خصوصی برای حل چالش های پیش روی رسانه های استرالیا.

رد نشانه بد برای ACCC رهبری مذاکرات است. این ناظر است تا پایان ماه ژوئیه برای دستیابی به کد نهایی که دولت قول داده است برای اجرای سریع.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de