قانونگذاران rip FAA برای افشای اسناد و مدارک در بوئینگ حداکثر

1 / 11

کنگره FAA

اداره هوانوردی فدرال مدیر Stephen Dickson شهادت در جلسه سنا, تجارت, علم و کمیته حمل و نقل در کاپیتول هیل در چهارشنبه 17 ژوئن 2020 در واشنگتن است. (Graeme جنینگز/استخر از طریق AP)

سناتور از هر دو طرف حمله کردن در اداره هوانوردی فدرال در روز چهارشنبه آن را متهم به stonewalling تلاش خود را به درک که چگونه آژانس تایید یک جت بوئینگ که بعدا دچار دو تصادفات مرگبار و اینکه آیا آن retaliates در برابر خبرچین در صفوف آن است.

راجر ترکه یا چوب کوتاه یک جمهوری خواه از می سی سی پی و رئیس کمیته بازرگانی مجلس سنا گفت: FAA موفق به پاسخگویی به بیش از نیمی از کمیته درخواست برای اسناد و مدارک برخی از آنها بیش از یک سال پیش. او گفت: این سازمان نشده تبدیل بیش از هر چیزی از آوریل.

ترکه یا چوب کوتاه گفت: او دارای Stephen Dickson جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را انتخاب منجر به FAA شخصا مسئول برای ایجاد یک رابطه خصمانه با کنگره است.

“این سخت است نه به نتیجه گیری تیم خود را در FAA به عمد در تلاش برای نگه داشتن ما در تاریکی” ترکه یا چوب کوتاه گفت: Dickson در طول یک جلسه کمیته.

Dickson مورد مناقشه ترکه یا چوب کوتاه را شرح FAA اما او وعده داده شده “برای دو چندان کردن تلاش های ما به همکاری با کنگره است.

ساعت بعد FAA گفت: آن داده ترکهای کمیته 7,400 صفحات اسناد و مدارک و پاسخ به بسیاری از سوالات خود را اما نمی توانستم جواب دیگران زیرا که می تواند تداخل با تحقیقات چندین آژانس های فدرال.

این کمیته بالا دموکرات ایالت ماریا Cantwell واشنگتن — که در شیکاگو مستقر بوئینگ می سازد بلند پایه 737 Max — پیوست ترکه یا چوب کوتاه در انتقاد از FAA را شکست و به نوبه خود بیش از اسناد و مدارک. دیگر دموکرات ها را متهم به FAA از داشتن یک فرهنگ پنهان کاری.

سناتور. تد کروز سناتور تگزاس خواسته Dickson که آیا بوئینگ به دروغ FAA در مورد نگرانی های ایمنی در اطراف بوئینگ هواپیما. Dickson اجتناب پاسخ به طور مستقیم اما توافق کردند که فرآیند صدور گواهینامه کار نمی کند کاملا.

“تولید کننده اشتباهات و FAA اشتباهات در آن نظارت تولید کننده” Dickson گفت.

هنگامی که کروز فشرده این موضوع Dickson گفت: هیچ FAA کارکنان اخراج شده اند و یا منظم به دلیل این اشتباهات.

این هفته ترکه یا چوب کوتاه و Cantwell قانون به وصله پینه کردن FAA روند را برای صدور گواهینامه جدید هواپیماهای مسافربری. بیل نمی خواهد از بین بردن FAA دهه سیاست با تکیه بر کارکنان از تولید کنندگان هواپیما مانند بوئینگ برای تست و تجزیه و تحلیل ایمنی سیستم های کلیدی, اما از آن خواهد آن را تغییر دهید. برای مثال این لایحه نیاز به FAA — نه شرکت ها — انتخاب کنید کسانی که خودی و نظارت بر آنها را بیشتر از نزدیک.

دیکسون گفت: در حال تغییر است که انتخاب شرکت خودی به انجام کار ایمنی “چیزی است که به اعتقاد من می خواهم اضافه کردن به ایمنی از این روند است.” او اشاره کرد که به اصطلاح designees در حال حاضر باید به دیدار FAA صلاحیت و نظارت توسط بازرسان FAA. “این است که اعتماد اما بررسی سیستم,” او گفت:.

سناتور. Richard Blumenthal, D-Conn., اخراج بازگشت “FAA به انجام این کار نه تنها نظارت بر آن است.”

FAA اجازه می دهد تا حدود 80 کنندگان خود استفاده کنید مهندسین به گواهی ایمنی از هواپیما خود را.

FAA مقامات و برخی از قانونگذاران می گویند که عمل لازم است و حتی به دلیل مفید از تخصص خودی و FAA بودجه محدود است. در سال گذشته FAA رهبر در زمان برآورد هزینه آن را نزدیک به 2 میلیارد دلار در سال برای FAA برای انجام همه کار در حال حاضر انجام شده توسط تولید کنندگان.

اما “سازمان تعیین مجوز” برنامه یا ODA, شد به شدت مورد انتقاد قرار پس از آن فاش شد که FAA مقامات تا به حال درک کمی از یک کلید پرواز-سیستم کنترل بر روی بوئینگ حداکثر است که دخیل در تصادفات در اندونزی و اتیوپی. این سیستم به نام MCAS ارسال هواپیما به بینی غواصی بر اساس معیوب خوانش سنسور.

به 346 نفر در این تصادفات ترکیب آمد از بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده است.

پس از تصادف در ماه اکتبر 2018 بوئینگ مجموعه ای برای رفع پرواز-نرم افزار کنترل در هواپیما و FAA مجاز دیگر حداکثر جت به پرواز. اتیوپی صدای تصادف رخ داده است و پنج ماه بعد.

“اولین تصادف باید اتفاق نمی افتاد. دوم سقوط غیر قابل توجیه است” گفت: Michael Stumo که دختر کشته شده در دوم سقوط. “آنها قمار ما از دست داده است.”

حداکثر مبتنی شده در سراسر جهان از مارس 2019. بوئینگ امیدوار به پیروزی FAA تصویب این تغییرات آن است که به ساخت هواپیما بنابراین شرکت های هواپیمایی می توانند رزومه با استفاده از آن. برخی از بستگان قربانیان بر این باورند که هواپیما به مبحی حرکت گازا و وا معایب و آنها می خواهند FAA بررسی به فراتر از پرواز-نرم افزار کنترل, که آنها به عنوان یک ارزان تعمیر توسط Boeing.

دیکسون گفت: به عنوان او تا به بسیاری از بار است که FAA را تایید بوئینگ کار زمانی که آن را متقاعد هواپیما امن است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de