روسی, چینی, coronavirus اطلاعات غلط می شود مخاطبان گسترده تر در اروپا: مطالعه

موسسه نگاه محتوای تولید شده توسط رسانه ها برجسته از روسیه و چین و همچنین از ایران و ترکیه – که همه آنها تحت کنترل دولت و یا نزدیک تراز وسط قرار دارد به رژیم در قدرت است. — AFP/فایل

لندن: اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس که روسیه و چین روزنامه نگاران گسترش است مخاطبان گسترده تر در رسانه های اجتماعی در فرانسه و آلمان از محتوا از کشورهای اروپایی خود برتر اخبار رسانه های یک تحقیق جدید نشان داده است.

آن است که آیا تحریف پوشش و یا آشکار تئوری های توطئه مقالات نوشته شده در فرانسوی و آلمانی توسط خارجی دولت رسانه ها طنین انداز می شود به طور گسترده ای در Facebook و Twitter اغلب با ریشه نامشخص آکسفورد اینترنتی موسسه گفت: در یک گزارش منتشر شده در روز دوشنبه.

این موسسه که بخشی از دانشگاه آکسفورد نگاه محتوای تولید شده توسط رسانه ها برجسته از روسیه و چین و همچنین از ایران و ترکیه — که همه آنها تحت کنترل دولت و یا نزدیک تراز وسط قرار دارد به رژیم در قدرت است.

در گزارش خود به دولت آمریکا تحمیل محدودیت های جدید بر رسانه های دولتی و بر اساس تحقیقات قبلی توسط موسسه که گذاشته لخت نفوذ از جمله رسانه های خارجی به زبان انگلیسی-زبان بازار.

در خود فرانسه و همچنین اسپانیایی خروجی رسانه های دولتی گروه “سیاسی coronavirus توسط نخوری دموکراسی های غربی ستایش کشورهای خود و ترویج تئوری های توطئه در مورد ریشه های این ویروس” موسسه گفت.

“اکثریت محتوا در این رسانه ها است که در واقع بر اساس. اما آنچه آنها را به خصوص اگر شما نگاه در رسانه های, یک دستور کار برای بی اعتبار ساختن کشورهای دموکراتیک” آکسفورد محقق Jonathan روشن به خبرگزاری فرانسه گفت.

“ظریف بافت در فراگیر روایت است که دموکراسی در آستانه سقوط است.”

موسسه نگاه خروجی از روسیه RT پخش و Sputnik news agency; چین جهانی شبکه تلویزیونی (CGTN) چین رادیو بین المللی (CRI) و Xinhua News Agency; به علاوه زبان خارجی خروجی از ایران و ترکیه شبکه های.

آن را اندازه گیری ميانه تعامل هر مشترک مقاله — چگونه بسیاری از موارد یک کاربر به طور فعال در سهام و یا دوست دارد یک مقاله در Facebook و یا نظر در مورد آن و پاسخ آن را در توییتر.

این مطالعه تحت پوشش هر یک از خروجی 20 محبوب ترین داستان از مارس 18 ژوئن 5.

چه منبع ؟

زبان فرانسه در محتوا از RT به ثمر رساند به طور متوسط 528 در تعامل کاربر بر روی دو سیستم عامل و 374 برای انتخاب در مقایسه با 105 برای روزنامه لوموند.

در آلمان, RT مقالات به ثمر رساند 158 در Facebook و Twitter برابر 90 برای اشپیگل.

موسسه مطالعه قبلی در مارس یافت که در زبان انگلیسی به شدت سیاسی اخبار از دولت همان گروه های رسانه ای می تواند دستیابی به اندازه 10 برابر سطح از تعامل کاربر به عنوان بیشتر هوشیار منابع مانند بی بی سی.

روشن افزود: “بخش قابل توجهی از رسانه های اجتماعی توسط مردم مصرف محتوا است که به طور مستقیم بودجه توسط دولت های خارجی و آن را بسیار روشن به خواننده است که این مورد است.”

مشابه سطح تعامل نشان داد در اسپانیایی زبان از جمله از دولت ایران پخش خدمات HispanTV که این گزارش گفت: سهام روسیه در رسانه ها’ ترویج “ضد ما احساسات” برای مخاطبان در آمریکای لاتین است.

نمونه فرانسوی و آلمانی شامل گرم پوشش از رسانه ها از “gilets jaunes” جنبش اعتراضی در فرانسه و COVID-19 و متعاقب آن بحران اقتصادی در اروپا است.

این گزارش همچنین به بررسی محتوا در آلمان و فرانسه و اسپانیایی از ترکیه TRT شبکه که در آن گفت: تمرکز بیشتر بر روی تصاویر مثبت از اقدامات دولت در برابر این بیماری همه گیر.

در مقابل, روسی, چینی, و رسانه های ایران همه ترویج بی اساس نظریه از جمله این که ارتش ایالات متحده به راه انداخته coronavirus که نشات گرفته در اواخر سال گذشته در شهر ووهان.

رسانه ها و سازمان ها در سوال ادعا می کنند برای ارائه یک غیر غربی دیدگاه در اخبار و انکار آنها مبلغان.

هفته گذشته چین را تهدید به مقابله به مثل و پس از چهار بیشتر از آن گروه ها بودند طبقهبندی به عنوان “ماموریت خارجی” در ایالات متحده است.

کوارتت پیوست CGTN CRI و صدای آمریکا که در حال حاضر تعیین شده توسط واشنگتن به عنوان حمایت دولت از بازیگران و نه به رسانه ها.

در بریتانیا RT جریمه شده برای شکستن قوانین در رسانه بی طرفی.

در فرانسه رئیس جمهور امانوئل پاکسازی متهم به شبکه روسیه از گسترش “تبلیغات فریبکارانه” در طول سال 2017 انتخابات ریاست جمهوری.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de