بوی موفقیت: دیدار با طراحان اصلی که تبدیل دئودورانت طبیعی به زیبایی روند

Tهی در حال رهبران سبز زیبایی انقلاب! در دو سال کوتاه, Michael Cammarata مؤسسین اشمیت طبیعی و Moiz علی بنیانگذار بومی تبدیل مارک های خود را از فروتن شروع یو پی اس به دو تا از بزرگترین نامها در اسپری طبیعی. مشاغل اجرائی بگویید Star چگونه آنها را ترکیب کسب و کار خود را فراست و شور و شوق برای پایداری به یک فرمول برد.

زیادی وجود دارد backstory به محصولات خود را. شما می توانید به ما بگویید که در مورد آن ؟

مایکل: در سال 2014, من به دنبال “طبیعی” شرکت ها برای سرمایه گذاری در زمانی که یک همکار به من گفت: “شما باید در این نگاه محصول — این دئودورانت در یک mason jar!” من خواندن بررسی آنلاین و دیدم که مشتریان واقعا آن را دوست داشت, بنابراین من سرمایه گذاری. من از همکاری با او و ما cofounded یک شرکت جدید با هم.

Moiz: در سال 2015 زمانی که خواهر من باردار شدم من می خواستم او را به استفاده از دئودورانت طبیعی. اما من می توانم هر گونه بنابراین من راه اندازی بومی است. من شروع به فروش دئودورانت آنلاین قبل از اینکه من حتی یک محصول! در نهایت من یک زن و شوهر فروش دئودورانت که من عاشق آنلاین و آنها شروع به تولید آن برای من است.

Moiz Ali
Moiz علی تازه, XPOS/AKM-GSI

چگونه شما رشد کسب و کار خود را?

مایکل: ما reformulated محصول ما را به یک چوب به رقابت با جریان اصلی برندها. من هم در آورده حسابداران و وکلا و امن $2 میلیون وام به ما از یک آشپزخانه و یک سفارشی در خانه, تسهیلات ساخت. ما همچنین رشد ما آنلاین کسب و کار و نام تجاری.

Moiz: من با تجربه های مختلف بازاریابی — خرید راز AdWords برای $3 در هر کلیک کنید در حال اجرا تبلیغات در Facebook و پینترست. در ابتدا من با فروش 300 چوب یک هفته پس از retargeting به زنان ما در نهایت به رشد 23,000 چوب یک روز بیشتر از تمام برندها در آمازون ترکیب شده است.

Michael Cammaratta
مایکل Cammaratta

چه استراتژی فروش خود را?

مایکل: وارد شدن به رسانه های خرده فروشی در کنار تاسیس دئودورانت برندها نه در “naturals” راهرو بود و ضروری است. من حاضر به قرار دادن محصول در هر فروشگاه است که نمی خواهد به توافق برسند. و کسب و کار رونق گرفت. پس از آن آمد ادغام در سال 2017 — اشمیت Naturals توسط یونیلور و بومی توسط P&G — و نه شکل خروجی برای هر دو شما.

مایکل: من هرگز در نظر گرفته شده به فروش برساند. زمانی که Unilever آمد من با مشورت دوستان نزدیک من دکتر جین گودال خواست که مرا به فکر می کنم از تاثیر بالقوه من می توانستم با یک شرکت که ماموریت است که برای ایجاد زندگی پایدار امری عادی است. پس از دستیابی ما قادر به گسترش به 35 کشور جهان است.

Schmidts Deodorant

چگونه شما رسیدن به چنین چرخش سریع?

Moiz: با گوش دادن به مشتریان و ساخت بهترین محصولات ما می تواند.

مایکل: یکی از محبوب ترین عطر گل رز + وانیل توسعه یافته بود در پاسخ مستقیم به بازخورد مشتری. عشق مردم داشتن یک رابطه شخصی و ارتباط با یک نام تجاری.

سرد COMBOS

تمیز دئودورانتها حاوی آلومینیوم و پارابنها و یا سولفات — آنها را مناسب برای پوست های حساس. آنها همچنین کمک به صرفه جویی در این سیاره!

native deodorant
تازه, XPOS/AKM-GSI

پسر فن

جاستین بیبر با همکاری Cammarata در سال گذشته به خود را ایجاد citrusy طبیعی را در اینجا + در حال حاضر. شیرین!

Justin Beiber

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de