من 100 فشار یو پی اس در روز به 100 روز در مستند شد شگفت زده چگونه بدن من تغییر


مقاله شخصی بنر

روز اول و روز 100 از 100 فشار یو پی اس-یک-روز چالش است.

راشل Hosie/خودی

  • در اطراف شروع به انگلستان coronavirus مستند در ماه مارس, من تصمیم به انجام 100 فشار یو پی اس در روز به حفظ قدرت و تناسب اندام بدون بدنسازی و من در نهایت به اتمام 100 روز.

  • من شکست من روزانه 100 فشار یو پی اس به مجموعه از 10 انجام شده بر روی ساعت به صورت 10 ساعت اما این خیلی سخت تر از به چوب در تعطیلات آخر هفته.

  • من متوجه تغییرات فیزیکی در مورد نیمه راه را از طریق و در زمان من به پایان چالش هفته گذشته من نمی توانستم باور چگونه خیلی بیشتر از من تعریف بالاتنه دنبال شد.

  • سخت ترین بخشی از این چالش به پایان رسید تا بودن روانی به جای فیزیکی — اگر من بدست واقعا خوب در فشار یو پی اس.

  • بازدید خودی صفحه اصلی برای داستان های بیشتر.

بازیگران ذهن خود را به اواسط ماه مارس. جهان بود ،

در اینجا در انگلستان ما در مورد رفتن به مستند و بعد از خودی دفتر لندن ساخته شده و همه کارکنان از راه دور کار من رفت و برگشت به منزل پدر و مادرم در روستا ساده لوحانه فکر می کنم من می خواهم وجود دارد برای حدود یک هفته است.

ورزشگاه بسته شده و آن را به سرعت مشخص شد آنها نخواهد بود بازگشایی در هر زمان به زودی. پس از شروع در مارس 25, من مجموعه ای از چالش تناسب اندام برای خودم: 100 فشار یو پی اس در روز است. چرا که نه ؟

تصویری: نیروی دریایی midshipman سهام push-up workout routine در حالی که در خانه گیر کرده

من در ابتدا مجموعه پایان تاریخ تفکر خوش بینانه که شاید من می خواهم آن را انجام دهد تا ورزشگاه بازگشایی پس از یک ماه یا بیشتر. (آنها هنوز هم بسته است.)

اما به عنوان بریتانیا مستند ادامه داد: من تصمیم گرفتم من نیز ممکن است مرتکب و بزرگ بروید: 100 فشار یو پی اس در روز به 100 روز. بنابراین 10,000 فشار یو پی اس!

خواننده من آن را به اتمام.

آن را به چالش کشیدن در بسیاری از راه تعجب آور و من شوکه چقدر این آزمایش من را تغییر بدن. اما من واقعا خوشحالم که من آن را انجام داد.

در اینجا چگونه من در رو.

فشار یو پی اس کامل مستند ورزش

به عنوان من خودی تناسب اندام و تغذیه مقاله نویس این هیچ راز است که من دوست دارم کار کردن و راه های مورد علاقه من برای انجام این کار قدرتی.

من می خواهم به بلند واقعا سنگین وزن, بنابراین من نبود انبوه هیجان زده در چشم انداز نه قادر به رفتن به ورزشگاه است.

یکی از حرکت من بسیار به ندرت انجام فشار یو پی اس. من می خواهم آنها را انجام دهد زمانی که یک مربی در یک گروه طبقه ساخته شده اما هرگز با انتخاب.

من می تواند انجام دهد 10 در یک روز خوب اما تنها با دست یابی و من پایین تر بدن من به اندازه کافی دور. اساسا من فشار روش بود نه عالی.

من اول فشار یو پی اس نمی شد ،

راشل Hosie/خودی

پس آن را به من زده که فشار یو پی اس کامل شد مستند حرکت برای من به استاد: آنها نیاز به هیچ تجهیزات و فضای بسیار کمی و به عنوان یک حرکت من به ندرت به انجام آنها خواهد بود یک آموزش جدید محرک برای بدن من اطمینان من همچنان برای به چالش کشیدن عضلات با وجود اینکه قادر به انجام معمول من مورد علاقه moves like سنگین deadlifts pull-ups و squats.

الهام بخش من برای این چالش دو برابر شد. اول من می خواهم برچسب گذاری شده در “فشار تا چالش” در رسانه های اجتماعی — به یاد داشته باشید که ؟ وقتی که همه فیلم برداری خود را انجام 10 push-ups و سپس برچسب گذاشته شده توسط دوستان خود را به انجام همان? به نظر می رسد مانند یک عمر پیش.

و دوم اینکه من تو را دیدم که اردن Syatt آنلاین تناسب اندام و چربی-از دست دادن مربی تا به حال تصمیم به انجام عظیم 300 فشار یو پی اس در روز به مدت 30 روز.

“Push-ups هستند مسلما بیشتر به راحتی در دسترس است و به راحتی قابل اصلاح فوقانی بدن ورزش هر کسی می تواند انجام دهد” Syatt گفته خودی.

سیصد قطعا یک شماره من می خواهم به تلاش. اما 100? خواهد بود که چالش برانگیز است اما دست یافتنی است, من فکر می کردم. به طوری که آنچه که من انجام داد.

من شکست 100 فشار یو پی اس را به مجموعه 10 از 10 در طول روز

به جای تلاش برای انجام 100 فشار یو پی اس در یک بروید (قطعا نمی خواهید به اتفاق می افتد) من تصمیم گرفتم من می خواهم به شکستن آنها را به مجموعه ای از 10 که صدا خیلی بیشتر قابل کنترل است.

طرح من این بود که به انجام 10 ساعت 10 ساعت انجام اولین مجموعه در ساعت 9 صبح و آخر من در 6 p. m.

من می دانستم که من نیاز به ساختار و به فشار یو پی اس و بخشی از زندگی روزمره من به علاوه من فکر کردم این امر می تواند خوب به یک دلیل برای بلند شدن از میز من هر ساعت (که تنها طول می کشد حدود 30 ثانیه).

من می تواند انجام دهد مجموعه ای از 10. این خوب خواهد بود من فکر می کردم.

چند روز بود درد مقعد

در مارس 25, من در تکمیل اول من بعد از 100 فشار یو پی اس. آن سخت بود. و آن را تنها برای گرفتن سخت تر است.

رفتن از صفر فشار یو پی اس در روز به 100 فشار یو پی اس در روز بود قطعا شوک به من بدن.

در روز دو من احساس درد در قفسه سینه و پشت و 6 p. m. من فقط می توانم — من مجموعه نهایی از روز بر روی زانو های من. و آن را هنوز هم سخت است.

بیش از چند روز اول من در واقع چند مجموعه در زانو من چون بدنم درد میکرد و من روش لغزش.

همانطور که با بلند کردن, شما همیشه باید اولویت بندی روش بیش, بار, کاهش وزن خود را اگر فرم خود را در نقطه. این است چیزی برای شرمنده.

پنجم به بعد من واقعا احساس آن — من عضله دوسر پشت شانه ها و بیش از همه من فوقانی بدن واقعا — اما من باید بگویم آن را احساس خوب است.

به طور معمول زمانی که من بد با تاخیر شروع درد عضلانی روز بعد از تمرین من استراحت (یا حداقل من نمی قطار درد بدن قطعات به طوری که آنها می یابند). اما این نه یک گزینه با فشار به چالش بکشد.

به جای من من نگه داشته در حال تغییر موقعیت دست به کار کمی متفاوت عضلات و در مشاوره Syatt من 10 تا 15 pull-aparts با مقاومت گروه بعد از هر بار مجموعه فشار یو پی اس.

گروه pull-aparts بعد از هر بار مجموعه فشار یو پی اس نگه داشته من بدن متعادل

“گروه pull-aparts واقعا مهم هستند زیرا آنها آموزش دقیق مخالف عضلات” Syatt گفته خودی.

“Push-ups تمایل خود را به آموزش pecs را جلوی خود را شانه و سه سر خود را.”

Pecs جلو و شانه های خود را با هم, بنابراین اگر شما مقدار زیادی از فشار یو پی اس شما به احتمال زیاد به پایان رسید تا با یک قوز استقرار Syatt گفت.

“شما می خواهید به تعادل است که با آموزش مخالف عضلات: وسط پشت خود rhomboids خود عقب delts چیزهایی که نگه داشتن شما را بیشتر به راست و جلو و شانه های خود را.

“اگر شما تنها با انجام یک طرف به طرف دیگر است رفتن به دریافت ضعیف تر و آن را به پایان رسید تا گرفتن چیره است که می تواند منجر به برخی از آسیب های گیرافتادگی شانه یا فقط وضعيتی مسائل و یا گردن درد است.”

گروه pull-aparts هستند یک راه خوب برای تعادل فشار جنبش با کشیدن جنبش است. بنابراین این چیزی است که من (هر چند کمتر مذهبی به عنوان 100 روز رفت).

تعطیلات آخر هفته و غیر طبیعی روز یک کابوس

داشتن یک طرح و یک ساختار ساخته شده آن را آسان به دنبال در طول هفته و همچنین ساخته شده در زمان فوق العاده به سرعت. هر ساعت که من پیدا کردم خودم فکر “خدای من چگونه است که آن زمان به انجام فشار یو پی اس دوباره در حال حاضر؟”

تعطیلات آخر هفته اما … خوب یک کابوس است.

عملا در هر آخر هفته من را فراموش کرده ام در مورد من فشار یو پی اس تا اواخر صبح و یا ظهر و سپس به طور ناگهانی به بازی گرفتن. که سرگرم کننده نیست.

در آن روزها من می خواهم انجام چند مجموعه از 15 که گمان می کنم که در واقع یک راه برای افزایش چالش.

Syatt تا به حال با تاکید بر اهمیت انجام نمی دهد هر مجموعه به شکست هر چند از آنجا که شما می خواهید سوزاند بنابراین من هرگز بیش از 15.

به عنوان مستند محدودیت شروع به بلند کردن و من شروع به ساخت واقعی برنامه ای برای دیدن دوستان در یک جامعه بعيد به جای ماندن در خانه در تمام طول روز آن را سخت تر به حفظ من 100 فشار یو پی اس های روز, و من تا به حال به انجام بیشتر برنامه ریزی است.

در یک روز که در آن من خواهد بود در یک پیک نیک از 1 بعد از ظهر تا شب برای مثال من تا به حال به مطمئن شوید که من می توانم 100 در صبح انجام می شود.

من هرگز را فراموش کرده چگونه بسیاری از فشار یو پی اس من می خواهم انجام می شود در روزهای هفته اما در تعطیلات آخر هفته هنگامی که من چسبیده به من طرح آن را سخت تر برای نگه داشتن تعداد دفعات مشاهده است.

پس از یک ماه آنها شروع به احساس می کنید راحت تر — اما آسان نیست

من نگه داشته در حال انتظار برای فشار یو پی اس شروع به احساس آسان است. اما آنها هرگز.

آنها اما در نهایت احساس easier — حداقل.

من شروع به دیدن پیشرفت در قدرت و ظاهر است.

راشل Hosie/خودی

خیلی عالی بود به احساس می کنید عضلات در حال کار در راه های مختلف و آن را در واقع واقعا رضایت بخش به احساس می کنید که بله, بدن من بود و تطبیق آموزش های محرک.

به نظر من ساخت این چالش سخت تر با گفتن همیشه انجام مجموعه ای از 15 قرار دادن یک وزن بشقاب در پشت یا بالا بردن پای من. اما من تصمیم گرفتم نه به دلیل این که کاملا رک و پوست کنده آنچه که من انجام شده بود نبود دقیقا آسان است.

انجام 100 فشار یو پی اس در یک مجموعه از 10 بود هنوز هم چالش برانگیز بنابراین من انجام شد.

من از دست رفته چند روز به دلیل بیماری اما من ساخته شده برای آنها

وجود دارد یک زن و شوهر از روز در طول 100 روز زمانی که من قادر به تکمیل 100.

یک روز برای مثال من می خواهم انجام می شود تنها 30 زمانی که من آمد با میگرن و تا به حال به صرف بقیه روز را در رختخواب.

اجازه دهید من به شما بگویم: میگرن و فشار یو پی اس را با هم مخلوط کنید.

من وحشت نیست, اگر چه, چون من می دانستم که در کل من برای آن است.

من معمولا کار کردن در شب و زمانی که من می خواهم انجام Instagram Live قدرت جلسه و یا یک تمرین در Fiit برنامه آن را اغلب نادانسته به من شامل چند مجموعه فشار یو پی اس.

بنابر این من می خواهم تا پایان انجام بیش از 100 در آن روز.

پس از 50 روز من واقعا می تواند تغییرات در بدن بالا

در مورد نیمه راه از طریق چالش های, من واقعا با دیدن تغییر در ظاهر من فوقانی بدن.

من می توانید ببینید عضلات من هرگز قبل از دیده می شود یعنی من قدامی deltoids (جلوی شانه).

من تو را دیدم تعریف بیشتر در اطراف شانه های من.

راشل Hosie/خودی

من را در فشار تا چالش برای تغییر ظاهر من, اما من هم نبود شکایت.

من می دانم که من هرگز انجام می شود مقدار آموزش برای آن دسته از عضلات رو چرا پاسخ آنها را به خوبی.

وقتی که من رفت و برگشت به لندن به طور خلاصه در اواسط ماه ژوئن من قرار داده بر روی یک تی شرت من تا به حال فرسوده برای ماه و می تواند آن را متناسب متفاوت به عنوان یک نتیجه از من به تازگی ظاهر delts. من در اینجا برای آن است.

من هم متوجه من شد و به من هسته بسیاری از آموزش های فوق العاده بیش از حد — هر زمان که شما انجام یک فشار تا شما را به تعامل ناحیه میانی خود را.

یک روز من یک مجموعه مستقیم پس از اتمام هسته ای, تمرین, و, وای, من واقعا می تواند احساس چقدر push-ups مشغول به کار بودند من abs بیش از حد.

آن را به پایان رسید تا بیشتر از یک چالش ذهنی از یک فیزیکی

به عنوان 100 روز عینک چالش تر شد روان از فیزیکی است.

من می تواند انجام دهد 100 فشار یو پی اس. بدن من می تواند مقابله. من فقط نمی خواهید به انجام آن را ندارد.

توسط این آخر هفته من واقعا متنفر فشار یو پی اس.

اما من خودم یادآوری است که یکی از دلایل من می خواستم برای تکمیل چالش بود برای منظم تر.

Syatt تا به حال تجربه مشابه با 300 فشار یو پی اس در روز است.

“سخت ترین قسمت بود و در واقع آن را انجام,” او گفت:. “نبود درد عضله — آن را به سادگی دانستن است که من تا به حال به آن را انجام دهد. در هر روز است.

“به خصوص که آن رفت, من به بدفع الو قت گذراندن و بدفع الو قت گذراندن و بدفع الو قت گذراندن و قرار دادن فشار یو پی اس تا بعد و هنگامی که در شروع من می خواهم آنها را در اوایل روز چون من هیجان زده بود.”

من قطعا متوجه شد که ذهنی انجام فشار یو پی اس رو سخت تر و سخت تر به تازگی به تن کردن. اما من تحت فشار قرار دادند از طریق اگر شما عفو جناس.

من نمی توانم باور چقدر من هیکل اتحادش را تغییر

حقیقت گفته شود, انتظار نداشتم برای دیدن تغییرات زیادی را در بدن از این چالش از آنجا که من می دانم زیبایی تغییر طول می کشد فوق العاده مدت زمان طولانی.

بنابراین من هر دو شگفت زده و خوشحال است که بدن من است تغییر کرده و من نمی توانم باور چقدر است.

من بیشتر تعریف در قسمت بالای بدن من در حال حاضر.

راشل Hosie/خودی

آن را نمی ممکن است بسیار قابل توجه در تصاویر اما من فوقانی بدن به نظر می رسد تعریف شده تر از آن است که همیشه و من را دیده اند هرگز من delts پاپ مانند آنها در حال حاضر.

من احساس می کنم خیلی hench و من آن را دوست دارم.

به عادلانه باشد من هم از دست برخی از وزن مورد پوند 7 — در طول مستند بنابراین من کاهش چربی بدن سطح را به کمک عضلات به دنبال تعریف شده است.

من قصد دارم برای انجام انجام فشار یو پی اس اما نه 100 روز

پس از اتمام چالش من در هفته گذشته, من احساس می کنم پاره شده.

از یک طرف من چگونه بدن من تغییر کرده است و آن را احساس عالی بود واقعا خوب در فشار یو پی اس در حال حاضر.

اما از سوی دیگر من متنفر انجام 100 فشار یو پی اس در روز آخر و آخر هفته یا بیشتر بود بسیار سخت ذهنی.

از آنجایی که من به پایان رسید من 100 روز است شادی مطلق نیست که به انجام فشار یو پی اس در هر ساعت, هر چند من به طور غریزی خودم به دنبال در ساعت چون من خیلی مورد استفاده قرار گیرد برای چک کردن زمانی که من نیاز به انجام مجموعه بعدی.

من قصد دارم برای حمل در انجام برخی از فشار یو پی اس هر روز چرا که آنها خوب به من چه به عنوان بخشی از یک تمرین یا فقط در فواصل زمانی تصادفی در این روز مانند زمانی که من چای دم است.

اما من کاملا نمی خواهید به انجام 100 در روز است. نه تا زمانی که بیماری همه گیر قرار می دهد همه ما در مستند به هر حال.

  • ادامه مطلب:

  • من planked برای یک دقیقه در هر روز برای یک ماه و شگفت زده شد زمانی که من در واقع متوجه معده تملق گفتن

  • 5 مهم ورزش در درس گرفتم وقتی که من کاهش چربی بدن تقریبا در نیمی در 6 ماه بدون از دست دادن ماهیچه

  • جلوگیری از صرفه جویی در تمرینات ab برای پایان تمرین خود را. در اینجا نحوه فعال کردن و قطار هسته ای خود را به درستی.

خواندن مقاله اصلی در خودی

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de