سئو داخلی و سئو خارجی (On-page Vs

نکات کلیدی آموزش سئو که در سایت های برتر دنیا پشت سرهم اعلام می شوند، می تواند وجه تمایز شما با رقبایتان باشد. وجه تمایز اصلی این است که SEM یک استراتژی گستردهتر است کهترکیبی از جستجوی پرداخت شده و تاکتیکهای سئو را به همراه دارد. توجه به عوامل سئو خارجی بخش بزرگی از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال هستند. به طور کلی SEO را به دو بخش سئوی داخلی و سئوی خارجی تقسیم میکنند. فرآیند سئو به چه بخشهایی تقسیم میشود؟ در پاسخ به این سوال که سئو خارجی چیست میتوان گفت سئو خارجی شامل عوامل اساسی SEO برای رسیدن به رتبهبندی عالی در موتورهای جستجو، مانند بک لینک میشود. بک لینکها را میتوان مکالمه بین چند وب سایت به شمار آورد؛ مکالماتی که نقش بسیار مهمی را در الگوریتم موتور جستجو، سئو و بهبود سایت ایفا میکنند. در این بین مهمترین کاری که میتوان در راستای سئو خارجی انجام داد، لینک سازی و در واقع گرفتن بک لینک از وبسایتهای دیگر است. بنابراین میشود به مرور SEM را کاهش دهید و روی دیگر تبلیغات متمرکز شوید.

اما آنچه را که نباید انجام دهید این است که در طولانی مدت، سئو ارگانیک را فراموش کرده و به PPC تکیه کنید. اما فراموش نکنید که همیشه عاقلانهترین کار برای رشد و پیشرفت در موتور جستجو، بهینه سازی مطالب و ساختار سایت است. این نکته را فراموش نکنید که مخاطب کسب و کاری که شبیه شماست، احتمالا به مطالب و کسب و کار شما هم علاقه دارد … و فراموش نکنید که در عین حال باید مخاطب و دنبالکنندگان را هم حفظ کنید و به خواسته و توصیههای آنها هم در بهینه سازی توجه داشته باشید. اما باید توجه داشته باشید که سئو ارگانیک بهترین رویکرد در به دست آوردن ترافیک ارگانیک و رسیدن به مشتری است. بازاریابی جستجوی پرداخت شده به مشاغل این فرصت را میدهد که در لیستهای اسپانسر شده یک موتور جستجو یا یک سایت شریک، با پرداخت هزینه هر بار کلیک بر روی تبلیغ آنها (پرداخت به ازای هر کلیک) یا معمولاً در هنگام نمایش تبلیغات خود، خودشان را مطرح کنند و به پیدا کردن مشتری و فروشهای بیشتری برسند. این استراتژی اغلب به عنوان بازاریابی موتورهای جستجو (جستجوی پولی) یا بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) گفته میشود. هر دوی آنها از ارزش بالایی برخوردارند و باید بخشی از استراتژی بازاریابی ورودی شما باشند.

این سایت ها در همه زمینه ها موضوع دارند و در گوگل از امتیاز بالایی برخوردار هستند. قدم اول رسیدن به افراد درست است، و بهترین راه رسیدن به افراد درست بهترین پست های وبسایت ها (Best of Blog Post) است. به عنوان مثال، اگر شما در ابتدا راه اندازی یک سایت هستید و میخواهید خیلی سریع و فوری به بازدیدکنندگان و مشتریهای احتمالی برسید، ایده خوبی است که یک کمپین ppc ایجاد کنید. آنها به زمان نیاز دارند : آزمایش به ما نشان داد ، برای به دست آوردن قدرت از این دامنه ها ، باید یک سایت راه اندازی کنید و حداقل دو ماه قبل از افزودن لینک صبر کنید تا بتوانید تمام توان را از آنها دریافت کنید. اگر شما نیز اطلاعاتی در مورد سئو خارجی دارید در کامنت ها با ما در میان بگذارید. لینک سازی خارجی جزو موارد مهمی از سئو off page به شمار می رود که با وجود آن می توان به بهبود رتبه سایت بسیار کمک کرد. سئوی خارجی یا off page seo چیست؟ بک لینک یکی از مهمترین مسائلی است که در سئو خارجی سایت موثر است. خب، جستجوی پرداخت شده یکی از جنبههای اصلی SEM است و به طور خاص به تبلیغات کلیکی (PPC) اشاره دارد.

وب سایت خود را به موتورهای جستجوی پربازدید و معروف دنیا معرفی کنید. سپس هر چقدر که دلتان میخواهد برای این پروفایل ها بک لینک بخرید ، اصلاً مهم نیست بک لینک هایتان همگی خوب باشد – به درد نخورترین بک لینک ها را هم بخرید و اگر حوصله دارید خودتان شروع کنید برای آنها بک لینک سازی کنید تا هزینه کمتری برایتان داشته باشد . اهمیت پرداختن و استفاده از این روش این است که موتورهای جستجو به لینک هایی که درون این سایت ها قرار داده می شود، توجه می کنند و یک امتیاز برای سایت در نظر می گیرند. هر چند وقت یکبار در شبکه های اجتماعی که برای سایت های تخصصی خود ساخته اید حتماً فعالیت کنید و همیشه از طریق شبکه های اجتماعی سیگنال هایی را به وب سایت های تخصصی خود ارسال کنید . در زیر، چند واقعیت مهم را متوجه خواهید شد که میتوانند ضمن توضیح در مورد بهینه سازی موتور جستجوی خارجی، اهمیت سئو خارج از صفحه را هم روشن کنند. به عنوان مثال اگر موضوع مطلب در ارتباط با دانلود موسیقی باشد و در انتهای مطلب به یک یا چند سایت هم لینک داده باشید، گوگل به خوبی میتواند موضوع بحث را تشخیص داده و میداند که به آن سایت در یک مطلب با موضوع دانلود موسیقی لینک داده شده پس کلیدواژه دانلود موسیقی برای آن سایت بجای “اینجا” تأیید میشود.

شما هنوز هم نیاز دارید محتوای فوق العادهای ایجاد کنید که بازدیدکنندگان پس از مراجعه به وب سایت شما بخواهند با آنها درگیر شوند و دوباره به آنجا بازگردند. همچنین دو وبلاگ خارجی زبان با اتوریتی بسیار بالا نیز معرفی میکنیم که می توانید در آن ها لینک سازی کنید. با اسپانسر شدن در یکی این سازمان ها و ارائه خدمات و محصولات خود به آنها، یک گام در کسب ابن نوع بک لینک ها بردارید. در این نوع سئو نیز مانند سئو کلاه سیاه احتمالا زود به نتیجه میرسید و در عین حال ریسک بالایی دارد. Google Ads (قبلاً Google Adwords) یکی از ارائه دهندگان این نوع تبلیغات است که بیشتر برای استراتژیهای مربوط به SEM استفاده میشود. حالا میخواهیم فاکتورهای تعیین کننده در کیفیت بکلینک را یکی یکی برای شما توضیح دهیم. به همین دلیل شما در لینک سازی باید نهایت سعی و تلاش خودتان را بکنید که بک لینک های گرفته شده کاملاً طبیعی جلوه دهند.