از طرفی تیراژ تولید برخی از موتورها بقدری زیـاد هست که شرکتهای زیرمجموعه کمپانی خودروساز مادر، حتما از هر قطعه آن (مثل منیفلد چدنی) روزانـه هزاران عدد تولید کرده و به خط مونتاژ ارسال کنند درون حالی کـه تولید هدرز با این تیراژ تقریبا نشدنی بوده و علت این امر فرآیند پیچیده تولید و قالبها و فیکسچرهای فراوان، درون کنار استفاده بسیـار از ماشین آلات CNC گرانقیمت و در نـهایت جوشکاری تیگ (آرگون) بسیـار تخصصی توسط جوشکاران حرفه ایی آن است. همان طور که در توضیحات قبل هم ذکر شد در ایران ، شرکت ایران خودرو در خودروهایی که تولید می کند از این سری موتور ها استفاده می نماید اما موتور تیو فایو (tu5) امروزه دچار یک سری از مشکلاتی می باشد که ممکن است انتقاد های زیادی از این موتور شود که ناشی از کیفیت پایین تر ساخت آن می باشد. برای سرسیلندر هم به سراغ پیشرانه M88 کمپانی رفتند که 6 سیلندر بود.

هدرز معرفی شده به راحتی 1 الی 2 ثانیه شتاب 0 تا 100 را کاهش و همچنین حدود 7 الی 15 اسب بخار قدرت را برای خودرو شما افزایش در پی خواهد داشت. » تنها در صورتی میتوانید به عملکرد مجموعه پیشرانشی این نسل از موستانگ ایراد بگیرید که آن را با خودروهای گرانتر و قویتر مقایسه کنید. ساختار محفظه ها و لوله های آن به گونه ای طراحی شده که صدا را تا حد امکان خفه کند. همچنین، سر سیلندر این پیشرانه ارتقا یافته متفاوت از نمونه پایه بوده و پاشش سوخت و جرقه زنی هم در M15GSI تغییراتی را داشته است. موتورهای سنکرون را مـیتوانیم بـه عنوان مولد جریـان هم بکار برد. یک موتور الکتریکی (الکتروموتور)، دور زدن تقاطع الکتریسیته را بـه حرکت مکانیکی تبدیل مـیکند. در تمامی مراحل تست یک دستگاه پراید با فاصله نسبتاً کم جهت همراهی و کنترل مسیر ما را همراهی میکرد خرید هدرز پراید . میتوانید با بهبود سیستم صوتی یا تیونینگهای سادهی ظاهری عشق به اتومبیل خود را ارضا کرده تا هنگام استفادهی خانوادگی از کردهی خود پشیمان نشوید. مثلاً صندلیهای اسپرت و صدای برخی منبع اگزوزها برای مسافرت خانوادگی غیر قابل تحمل است.

رنگ آمیزی به دست هنرمندان نقاش این خودرو که تلفیقی از دو رنگ سورمه ای و زرد می باشد را طرح زدند استفاده از دو حرف انگلیسی بر روی دربهای جانبی که مختصر نام و نام خانوادگی راننده این اتومبیل است و نوآوری تیم تیونینگ مربوطه را به نمایش میگذارد ، در صندوق خودرو با بست هایی بر سرجای خود محکم شده است و اسپویلر آلومینیومی روی آن جلوه خاص و جنگنده تری را به این خودرو بخشیده است. بعد از آن، اولین چیزی که چشمها را خیره میکند، رینگهای آبی رنگش است که مربوط به برند محبوب BBS است که در جلو دارای ET 7.5 و در عقب 8.5 است و بخش عمده از زیبایی را همین رینگ و لاستیک به خودرو بخشیده است. از دیگر تغییرات این پیکاپ نیز میتوان به استفاده از جلوپنجره RBP Midnight، سپرهای آفرودی جلو و عقب Fab Fours، چراغهای KC قرار گرفته در دو طرف سپر جلو، باربند اسپرت KC HiLites Pro6 مجهز به هشت عدد چراغ KC در جلو و نوارهای LED در اطراف اشاره کرد. شخصاً بارها دیدهام که از برند خودروهای دیگر روی اتومبیلها استفاده میکنند. مثلا آرم بامو روی سمند یا لیفان، آرم برجستهی بنز روی جیلی و حتی برند تیونرهای معروف و تخصصی مثل Schnitzer و AMG روی سایر خودروها.

4- برخی پروژههای تیونینگ به هیچ عنوان توجیه اقتصادی ندارند مگر اینکه صرفاً از روی علاقه و سرگرمی انجام شود. وقتی قیمتها را محاسبه کردیم دیدیم برای رسیدن به این هدف دهها میلیون هزینه پیش روی ماست در حالیکه اگر هیوندای کوپه مدل 2008 را فروخته و فقط کمی بیشتر از همین مقدار پول تیونینگ را روی آن بگذاریم، میتوانیم یک جنسیس کوپهی 2010 بخریم تا علاوه بر خرید خودرویی 2 مدل بالاتر و رسیدن به خواستههایمان، دردسری هم تحمل نکرده و خودرویی استاندارد بدست آوریم (البته منکر لذت تیونینگ یک خودرو و حس خوب منحصر بفرد بودن نمیشوم. همیشه بین این دو حالت بالانس معقولانهای را در نظر بگیرید. بخصوص که در تیونینگهای غیر حرفهای معمولاً همهی جوانب در نظر گرفته نمیشود و احتمال خرابی بالاست. خودرویی که صرفاً در مسیر مستقیم تند میرود شاید برای درگ مناسب به نظر آید ولی برای شهر و جاده ارابهی مرگ است. مشکلش هم اینجاست که در یورو 4 بعد از کاتالیزور هم یک سنسور اکسیژن قرار داره و اگر مقادیر این سنسور در اثر برداشتن کاتالیزور خیلی تغییر کنه ممکن هست ecu برای اصلاح آلاینده ها بیاد و تزریق سوخت رو کم کنه و عملا تاثیر مثبتی دیده نشه و یا اینکه اصلا چراغ چک روشن بشه و در عملکرد ecu اختلال ایجاد بشه .