مشاوره بازاریابی تخصصی و حرفه ای (VIP) مطابق با جدیدترین متد ارائه شده در دنیا

مدیران شرکتها و سازمانها باید از همان ابتدای تاسیس شرکت، از مشاورههای بازاریابی و فروش برای رونق همیشگی کسب و کار استفاده کنند تا به بحرانهای شدید اقتصادی برخورد نکنند. بسیاری از شرکتها زمانی که به بحران اقتصادی میرسند، سعی دارند از مشاوره فروش و بازاریابی استفاده کنند. با این حال مشاورین بازاریابی و فروش وظایفی را بر عهده دارند که در ذیل به آنها اشاره خواهیم داشت. مشاور بازاریابی برای شروع فعالیت خود لازم است محصولات و خدمات شما را بشناسد و بر بازار هدف ، مشتریان و رفتار آنها واقف باشد. یکی از مهم ترین نکاتی که در خدمات مشاوره فروش اینترنتی متوجه می شوید این است که در حال حاضر شرکت شما با چه چالشهایی روبرو است؛ همچنین مشاور فروش به شما می گوید مهمترین مشکلات که در اولویت قرار دارند چه چیزهایی هستند و قرار است با حل آنها به چه نتایجی دست پیدا کنید. بر اساس این مفهوم کارکنان تمام بخش های یک سازمان در موفقیت و شکست برنامه های بازاریابی و فروش نقش دارند و این تنها وظیفه واحد بازاریابی نیست. تا زمانی که قرارداد محدود به مشاوره است و کار اجرایی در آن تعریف نشده مشاور بازاریابی به عنوان کارمند رسمی شرکت نیست و مالیات معادل ۱۰ درصد مبلغ قرارداد است.

دستمزد مشاور بازاریابی و هزینه خدمات مشاور بازاریابی بر اساس توانمندی مشاور و حجم کار بین طرفین توافق می شود. مشاور بازاریابی حرفه ای باید قادر به انتخاب استراتژی مناسب، جامعه هدف و کانال موثر برای انتقال پیام به مخاطب باشد. امروزه استفاده از تولید محتوا برای معرفی محصولات و برندها در کانال ها و بسترهای مختلف بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و توانسته مشتریان زیادی به خود جذب کند. انتخاب کانال توزیع محصول برای آنکه در دسترس مخاطب قرار گیرد. زمانی که مشاور بازاریابی با تکنیک های برندسازی آشنا باشد برای جذب و نگهداشت مشتری برندهای لوگس از درصد تخفیف های بالا استفاده نمی کند چراکه این کار به رشد برند لطمه وارد می کند. هر کسب و کار برای رشد و پیشرفت خود نیازمند استراتژی ها و برنامه هایی است که بتواند او را در مقابل رقبا شاخص تر و متمایز نماید. یکی از دلایل مهم برای کمک گرفتن از مشاور بازاریابی محتوا، آشنایی این مشاوران به استراتژی های بازاریابی محتوا است.

تعیین هدف: اولین کاری که در جلسات مشاوره بازاریابی محتوا انجام می شود، تعیین هدف از تولید محتوا است. علت تاکیدمان بر این نکته در جلسات مشاوره بازاریابی این است که گاهی مشتری به علت دغدغه های زیادی که دارد ممکن است راه را گم کرده و دقیق نداند به چه چیز نیاز دارد و این وظیفه شما است که ایشان را راهنمایی کرده و مشتری را به سمت خرید سوق دهید. این همان بخشی است که مشاور بازاریابی محتوا بر آن تاکید دارد. بازاریابی دهان به دهان یا به عبارتی بازاریابی ویروسی، به استفاده از روش های عجیب و خنده دار در ارتباط با مشتری اشاره دارد. بازاریابی چریکی یا پارتیزانی نوعی از بازاریابی است که در آن به جای استفاده از شیوه های همیشگی بازاریابی، به شکل خلاقانه از روش های دیگری برای تبلیغ محصول یا خدمات استفاده می کند. به همین منظور شرکت ها برای جذب و جلب نظر مشتری از روش های خلاقانه بازاریابی بهره می گیرند. در راستای اهداف شرکت ها و سازمان ها، بازاریابی با بهره گیری از منابع کمیاب به دنبال جذب مشتری و کسب درآمد است.

اولین گام بازاریابی، شناسایی کامل ویژگیهای محصولات و یا خدمات شرکت است. اطلاع از نقشه بازار و محصولات شرکتهای رقیب و در نتیجه تعیین قیمت محصول مدنظر، دومین گام بازاریابی به شمار میآید. زیرا کوچک ترین تغییر در برنامه جامع و استراتژی های بازاریابی می تواند در بلند مدت تفاوت زیادی در مشاور بازاریابی اصفهان نتیجه ایجاد کند. سپس با آگاهی از نقشه بازار و استفاده از یک استراتژی کارآمد، پیشرفتهای چشمگیری را در افزایش فروش محصولات و توسعه حوزه کاری شرکت ایجاد نمایند. هدف از بازاریابی یکپارچه خلق برندی هماهنگ و یکدست است تا مشتری به راحتی به شرکت و محصولات آن اعتماد کند. تبلیغ هدفمند محصولات شرکت با روشهای متنوع برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان، سومین گام است. برای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه بازاریابی و فروش میتوانید با کارشناسان و مشاورین حوزه بازاریابی در کارمنتو تماس بگیرید. شما با کسب اطلاعات بیشتر در مورد امور پیرامون خود می-توانید محصولات خود را متناسب با نیاز بازار ارتقاء دهید و با در نظر گرفتن مزایا و معایب محصولات شرکتهای رقیب به رفع معایب محصولات و خدمات خود بپردازید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره بازاریابی بین المللی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دانلود رایگان مقاله