کاربرد سر سیلندر ها چیست ؟

خطای جرقه زنی و عدم احتراق در سیلندر خودروی 206 ، 207 و کل خودروهایی که دارای موتور TU5 و TU3 فعالیت می‌نمایند بسیار متداول است. خطای جرقه زنی 206 رانا و تمام اتومبیل های TU5 به طور معمول دلایل متمایز دارد. درست است، این در مورد موتورهای اول درستگو بود، سپس سازنده به تدریج تمام همین مشکلات را از دربین برد. و در ترافیک تمامی 18 را نشان دادم! من هر روز که نفرینشان می‌کنم ۴۰ ملیون پول دادم آشغال بهم انداختن. ولی حجم روغن موتور مناسب پژو 206 در موتورهای TU5 اساسی حجم 1.4 لیتر کمی گوناگون است، به طوری که در زمان تعویض روغن پژو TU5 در صورتی که تخلیه روغن به وسیله نیروی کشش باشد، حجم مطلوب روغن موتور 3.2 لیتر اهمیت در نظر گرفتن تعویض کارتریج هست و در صورتی که تخلیه روغن موتور توسط مکش (دستگاه ساکشن روغن) باشد، ظرفیت مناسب روغن 3.4 لیتر (با در حیث گرفتن بده بستان کارتریج) خواهد بود. این دو ماشین را در واقع میتونیم به تیتر اول نسل از خودروهایی بدانیم که در در آغاز به تیتر محصولات پژو وارد جمهوری اسلامی ایران شده و در ادامه نیز در قالب تولیدات ایرانخودرو روانهی بازارهای باطن میهن شدهاند که این فرآیند تا به امروز هم ادامه دارااست و به حیث نمیرسد که ایرانخودرو در آیندهی نزدیک هم برنامهای برای توقف خط تولید همین دو خودرو داشته باشد. پژو پارس XU7 یا این که پژو پارس ساده ، به استدلال این که موتور همین اتومبیل به عبارتی موتور تام پژو پارس رایج و سابق ۱۸۰۰ سی سی XU7 هست که بر بر روی ۷۰ درصد پژوهای ۴۰۵ و سمند کارگزاشتن شده میباشد به آن بی آلایش می گویند. در بخش بضاعت های حرکتی درصورتیکه حیاتی سوخت گاز کارکند ضعیف ترین کارایی را در میان اعضای گروه دارااست و اگر در به عبارتی شرایط بنزین سوز باشد مانند پارس سال است. اولین تفاوتی که اساسی نشستن داخل کابین احساس می شود، صندلی های ریس فابریک RC میباشند که توسط صاحب کارگزاشتن شده اند. به جهت بررسی تغییرات داخلی وارد کابین اتومبیل می شویم. نسبت حجمی بالاتر نیز مزیت برای همین موتور محسوب می شود، چون می توان، توان بهتری از آن گرفت. نمودار تسمه تایم در تصویر پاره ای فراتر است. تیپ ۲ هم مثل تیپ ۱ از سیستم تهویه مطبوع دستی بهره می موفقیت و شیشه بالابر های درب های جلو در آن برقی است. به عبارتی طور کـه اشاره شد، EF7 تا حدودی اهمیت خودرو سمند عجین شده ودر حال حاضر صاحبان همین خودرو هم از عملکرد موتورهای دوگانهسوز خود راضی بـه لحاظ می رسند. از دیگر سامانه های حیاتی موتور EF7 می قدرت به اویل ماژول یا این که تیم روغن اشاره کرد که می تواند روغن کاری و خنک کاری روغن را به بهترین رخ انجام دهد. در صورتی که خریدار تیتر کرد که از بنزین یورو4 یا این که بنزین سوپر به کار گیری کرده میباشد این گزینه نمی تواند ادله تولید عیب احتراق ناقص در موتور شود. مشتریان خویش معرفی کرد. اما خود پیچ به آسانی از بارهای بیش از حد باز می شود. چنانچه از این اتومبیل استعمال کردهاید یا این که اطلاعاتی در این حوزه دارید، از شیوه کامنت دارای ما و دیگر دوستان خوب به اشتراک بگذارید. 12 لیتر در صد کیلومتردر صورتی که 92 بنزین بزنم این میانگین مصرف سوخت است. من مضاعف ناخوشایند از اشتهای او 12-13 لیتر در هر 100 km شگفت زده شدم (و همین اکثر زمان ها در بزرگراه است!). در اینجا، عجله تا صد فقط حدود 8 ثانیه طول می کشد، در حالی که مصرف سوخت کمی کمتر از همتایان جوی سیتروئن C4 است. در حالی که پژو 405 با در موطن خود از لحاظ قیمت درسطح سیتروئن زانتیا، رنو 21 و اپل وکترا قرار داشته است و نسبتاً ودلهای بی آلایش آن 40% از دوو سیلو گرانتر بوده اند . گاه همین مختص بودن می تواند به سوار شدن بر یکی از ۵۰ دستگاه مازراتی فندی جهان، که در تهران تردد می کند، ختم شود، گاه می تواند در قالب نسخه ای مختلف از پژو ۲۰۶ به صحنه بیاید. پلتفرم جادار پژو 405 فضایی گسترده را در اختیار سرنشینان قرار می دهد و علاوه بر آن صندوق عقب این ماشین 470 لیتر فضا دارد که در مسافرتهای خانوادگی کاملا راضی کننده ظواهر میشود. افزودن چنین آپشن هایی در نهایی فیس لیفت پژو پارس منجر شد تا علاوه بر جذابیت بیشتر، دلایل خرید کردن بیشتری برای متقاضیان فراهم کند. افزایش بها سوخت و آلودگی هوا خودروسازان را به سمت تولید مدل های دوگانه سوز سوق می دهد و پارس دوگانه سوز هم زاییده همین شرایط است. پژو پارس اتوماتیک فول تا قبل از رونمایی از دنا لوکس ترین و گران ترین اتومبیل تولیدی ایرانخودرو بود. تا سال ۱۳۹۰ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ پرفروش ترین مدل فی مابین همه ی تیپ های ۲۰۶ بود. موتور پژو ۲۰۶ یکی از این موتورهاست. پس از آن تا چند روز مصرف سوخت به ذیل 16.5 نرسید. پس هر ۶۰ هزار کیلومتر تسمه بایستی تعویض گردد. روی این هوزینگ ها، فشنگی آب و پیچ هواگیری از سرسیلندر وجود داره و تا زمانه خرابی و نشت، نیاز به تعویض هوزینگ نیست! مهم درایو زنجیره ای EP6از حیث تئوری، می بایست اهمیت قابلیت و امکان اطمینان بالا متمایز شود، ولی در کار معین شد که طراحی ناتمام اهمیت زنجیره بدتر از ورژن کمربند است. درصورتیکه از تایپ کردن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در آیتم فرق موتور tu5 اساسی ef7 لطفا از کاغذ ما بخواهید.

دانلود رایگان مقاله