نگاهي به تاريخچه شنا در ايران و جهان

یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ همچنین نشان داد که کسانی که می توانند ۴۰ بار شنا سوئدی را انجام دهند، نسبت به افرادی که نمی توانند ۱۰ توشه نیز این حرکت را انجام دهند، بیماری های قلبی عروقی کمتری دارند. در یک مطالعه بر بر روی حیوانات، مشخص و معلوم شد که شنا کردن یک موش مادر می تواند بر بر روی پرورش مغز فرزندانش اثر گذاری بگذارد. همت نمایید که در یک صاف و ثابت حرکت نمایید تا خوب تر و دارای سرعتتر شنا کنید. گردن شما بایستی در راستای خنثی باشد ، سر در یک خط مستقیم حساس ستون فقرات، چشم ها به زمین و بالای سر به سمت خارج از پاهای شما باشد. در‌حالتی که حساس این حرکت یک ساعت شنا کنید، حدود ۷۵۰ کالری خواهید سوزاند. البته که مقدار دقیق کالری سوزی شنا سوئدی بستگی به وزن فرد و شتاب شنا رفتن در دقیقه دارد ولی فردی دارای حدود ۷۰ کیلو و مهم سرعت متوسط چیزی حدود ۲۹۸ کالری می سوزاند. در این جور دست کاهش از عرض کتف قرار می گیرد تا فشار مهم بلند کردن وزن بدن بر عهده پشت بازو بیفتد. شانه های خود را در قسمت زیر دایره به عقب برگردانید و مجدداً آنان را بلند نمایید تا مجدداً ضربه شروع شود. به هیچ وجه از پاهای خویش به کار گیری نکنید. به کارگیری عینک زمان شنا کردن می تواند فرد را از مواردی چون سوزش یا خارش دیده مراقبت کند. در زمان انتخاب مربی اعتنا زیادی به شناگرانی که آن مربی رشد داده می باشد داشته باشید . اشخاصی که تن آن ها ساختاری به اصطلاح عضلانی داراست نظیر اشخاصی که در پیشین ورزش های بدنسازی و یا رزمی انجام دادهاند . چنانچه شما هر دسته سوالی در ارتباط اساسی کجا و طریق استفاده از حلقه شنا استخر کودک دارید، می توانید دارای ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

دانلود رایگان مقاله

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort hovarda