تاریخچه سری قوانین رانندگی

دستان خویش را بر روی دستور نگه دارید. همین خودروها مهم پانل ابزار اولدزموبیل مدل 1974 و یک فرمان منحصر به فرد که حاوی کیسه هوای سمت راننده بود عرضه می شدند. ضابطه تصویب شده در سال 1991، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو را به جهت وسایل نقلیه مسافربری که برای فروش در ایالات متحده پس از سپتامبر 1997 و برای بقیه وسایل نقلیه پس از سپتامبر 1998 ارائه شده بود، الزامی کرد. Pressler, اینجا Larry (2 مارس 1996). ایمنی کیسه هوا: جلسه جلسه دوم کنگره 104 مجلس سنای ایالات متحده در برابر کمیته بازرگانی، علم و حمل و نقل. وسایل نقلیه تجاری که مطابق قوانین مملکت عضوی که در آن رانده می شوند اساسی وضعیت تاریخی هستند و برای حمل و نقل غیرتجاری فرآورده استعمال می شوند. برای کسب دیتاها در مورد طریق بازگرداندن مجوزی که در کالیفرنیا به موقعیت تعلیق یا باطل درآمده است، دارای یک عدد از دفتر ها ایمنی راننده DMV واقع در سراسر ایالت تماس بگیرید. آمبودزمن ها که در تعدادی دفترها در سراسر ایالت بومی هستند، می توانند اطمینان حاصل کنند که با رانندگان ارشد منصفانه و محترمانه و طبق با قوانین و مقررات رفتار می شود. راهنمای ارشد به جهت رانندگی ایمن، که شامل توصیه هایی در گزینه آشنایی و آنالیز اختلالات بصیرت و شناختی و شرایطی میباشد که ممکن هست بر رانندگی تأثیر بگذارد، و صفحه وب DMV اختصاص دیتا شده به رانندگان سالخورده، مورد دقت ویژه است. بنابراین، چنانچه یک اپراتور بریتانیایی هستید که سیستم ایمن را در ناوگان خود کارگزاری می‌کنید و وسایل نقلیه شما مرتباً به آلمان مسافرت می‌کنند، نباید زنگ هشداری را که شامل خصوصیت هشدار صوتی گفتاری باشد کارگزاشتن کنید. برای جزئیات، راهنمای ما در مورد قوانین ایمنی در ایالت های سفر خویش را باز‌نگری کنید. لطفاً اعتنا داشته باشید، همانطور که در بالا دعوا شد، برنامه های معافیت برای رانندگان CMV هایی می باشد که قصد دارند در تجارت میان ایالتی در ایالات متحده کار کنند. نود و هفت راننده (6/40 درصد) اساسی این‌که به کار گیری از کمربند ایمنی سبب ناراحتی می‌شود، مخالف بودند. در اواخر سال 2012، جنرال موتورز حساس تامین کننده تاکاتا کیسه هوای مرکزی جلو را معرفی کرد. از بر روی صندلی راننده ساکن می شود. در حالی که اسم StabiliTrak در بخش اعظم اتومبیلهای جنرال موتورز به جهت ایالات متحده استعمال می شود، هرچند عمده رانندگان در مطالعه خویش (88٪) از اثربخشی و مزایای بستن کمربند ایمنی در کمتر شدت جراحات در تصادفات رانندگی مطلع بودند، صرفا 63 نفر درصد از آن‌ها در حین رانندگی کمربند ایمنی می بستند (19). تقریباً 15.8٪ از رانندگانی که به اجرای چراغ قرمز‌رنگ اعتراف کردند و 44.4٪ از آن‌ها مانورهای سبقت پرخطر را انجام دادند که هر دو خطر تصادفات رانندگی را افزایش می دهند (20). بخش اعظم رانندگان معتقد بودند که درگیر شدن در فعالیت های حواس پرتی، مانند خوردن و آشامیدن در حین رانندگی خطر آفرین می باشد (49.8٪ کاملاً موافق و 34.9٪ موافق هستند). اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در آیتم نمایش پیوند لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دانلود رایگان مقاله

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum mobil ödeme bozdurmahtml nullednulled themesMobil Ödeme Nakite Çevirme