مغلوب ساختن پیشی جستن, برای برخی از دلیل مقایسه coronavirus مرگ و میر (بیش از 98,000) که از آنفولانزای خوکی (تحت 20,000)

در یک روز زمانی که ایالات متحده در مرگ و میر از این بیماری همه گیر کوروناویروس نزدیک 100,000 رئیس مغلوب ساختن

توسط KETABKHOOOON در 7 خرداد 1399

در یک روز زمانی که ایالات متحده در مرگ و میر از این بیماری همه گیر کوروناویروس نزدیک 100,000 رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال لینک مستقیم این کشور با توجه به 2009 H1N1 آنفلوآنزای خوکی همه گیر به عنوان یک راه به لام شهرت خود را دموکراتیک رقیب جو بایدن بود که معاون رئیس جمهور در زمان.

در اوایل هفته از شیوع کروناویروس در آمریکا مغلوب ساختن پیشی جستن و بارها به دنبال به او نشان می دهد که انجام یک کار خوب در برخورد با این بیماری همه گیر در مقایسه با چگونه بایدن و باراک اوباما رئیس جمهور تا به حال در پاسخ به همه گیر H1N1.

سه روز پس از مارس 12, صدای جیر جیر که فقط 676 آمریکایی مرده بود از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس تهمت پیروان توییتر خود گفت که 17,000 آمریکایی ها کشته شده اند (تخمین محدوده بین 8,300 مرگ و میر و 18,300).

"فقط نگاه به فاجعه از H1N1 آنفلوآنزای خوکی (بایدن در شارژ 17,000 مردم از دست داده خیلی دیر پاسخ زمان)" مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت.

آوریل 17, U. s. مرگ و میر از COVID-19 بود در 30,915 اما متوقف نمی مغلوب ساختن پیشی جستن از طراحی یک مقایسه با چگونه "بایدن/اوباما" به کار گرفته زودتر بیماری همه گیر.

بر خلاف معاون رئیس جمهور مایک پنس آنها تهمت قرار داده و مسئول پیشرو دولت پاسخ در coronavirus همه گیر بایدن همچنین کمتر قابل مشاهده است نقش مهمی در دولت اوباما H1N1 تلاش است.

هنوز هم که متوقف نشده بایدن و اوباما از شعار سابق معاون رئیس جمهور تجربه در برخورد با بحران بهداشت عمومی.

"جو به من کمک کرد تا مدیریت H1N1 و جلوگیری از شیوع بیماری ابولا از تبدیل شدن به این نوع از بیماری همه گیر ما شاهد در حال حاضر" اوباما گفت که او تایید بایدن برای رئیس جمهور در تاریخ 14 آوریل.

مقایسه مستقیم بین این دو بیماری دشوار. H1N1 آلوده 60 میلیون نفر در ایالات متحده تا کنون 1.6 میلیون آمریکایی به آزمایش مثبت برای COVID-19 نشان می دهد بسیار بالاتر مرگ و میر. مغلوب ساختن پیشی جستن باقی مانده است تثبیت شده در مقایسه با مربوطه مرگ عوارض و ادعا می کند در مورد محبوبیت خود را.

در حالی که معلوم نیست که در آن تهمت مشتق چهره های خود را زمانی که او ادعا میکند که او موفق به دریافت یک "78 درصد تصویب امتیاز" برای به دست ما گیر یک گالوپ روزانه ردیابی نظرسنجی انجام شده در ماه فوریه نشان داد که 77 درصد از آمریکایی ها تا به حال اعتماد به نفس در دولت توانایی که مسئولیت رسیدگی به شیوع. در عین حال که نظرسنجی انجام شد که تعداد مرگ و میر در ایالات متحده می توان در یک دست.

یک ABC News/ایپسوس نظرسنجی منتشر شده در هفته گذشته متوجه شد که 39 درصد از آمریکایی ها تایید شده از راه تهمت است دست زدن به پاسخ به coronavirus همه گیر در حالی که 60 درصد گفت: آنها رد.

یک گالوپ نظرسنجی انجام شده در اوایل روز از H1N1 شیوع یافت که 66 درصد از آمریکایی ها تایید شده از راه دولت اوباما در حال آن را به کار گرفته.

_____

اینجا را کلیک کنید برای آخرین coronavirus اخبار و به روز رسانی. به گفته کارشناسان افراد بالای 60 و کسانی که ضعف سيستم ايمنی همچنان در خطر است. اگر سوالی دارید لطفا به CDC و WHO را منابع ،

ادامه مطلب:

  • COVID-19 و امنیت غذایی: اخبار یاهو میزبان مجازی سالن شهر با جو بایدن و آشپز خوزه آندرس

  • Coronavirus قرار می دهد آینده از کالج ها و دانشکده ها — در برزخ

  • خدمه پرواز دیدن یک آینده ای متفاوت برای سفر هواپیما در سن coronavirus

  • می های اجتماعی به حباب' ارائه رهایی از مستند تنهایی?



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن