ما COVID-19 صدر تلفات 100,000

عکس: AFPمرگ و میر از این رمان coronavirus پرید گذشته 100,000 روز چهارشنبه با توجه به شمارش شده توسط دانشگاه

توسط KETABKHOOOON در 8 خرداد 1399
عکس: AFP

مرگ و میر از این رمان coronavirus پرید گذشته 100,000 روز چهارشنبه با توجه به شمارش شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

با اتحادیه اروپا رونمایی عظیم طرح بازیابی به گام تا ظهور آن از بحران ما رقم یک یادآوری جدی از خرابی حال ایجاد اغتشاش در سراسر جهان توسط یک ویروس است که تنها ظهور در اواخر سال گذشته.

تایید ما مرگ و میر در ایستاده بود 100,396 اواخر روز چهارشنبه با نزدیک به 1.7 میلیون عفونت با توجه به شمارش شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

24 ساعته تلفن شات بازگشت تا پس از سه روز از تدبیر به 1,401.

با این وجود اکثر ایالات آمریکا نقل مکان کرد و به سمت بازگشایی رستوران ها و کسب و کار و تشویق توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که مشتاق به دیدن اقتصادی از بحران کاهش, به عنوان او به دنبال انتخاب مجدد.

پایتخت ایالات متحده در واشنگتن را به سهولت آن مستند از جمعه.

گریم اخبار آمد از سراسر آمریکا به برزیل شاهد آن تلفات تصویب 25,000.

رئیس جمهور Jair Bolsonaro رو نصب آمریکا در واکنش به بحران بهداشت و درمان.

رهبر راست به عنوان جدی از این بیماری همه گیر و برافراشته در برابر stay-at-home اقدامات استدلال اقتصادی خرید اینترنتی خطرات باعث آسیب بیشتر از ویروس خود را.

"به اصطلاح موج دوم در راه است: رکود است. آن را تحت تاثیر قرار همه بدون استثنا" نوشت: Facebook.

پرو در ضمن ثبت یک رکورد 6,154 موارد جدید در یک دوره 24 ساعته.

"روز دشوار است دشوار هفته آینده هستند چرا که مردم در حال رفتن به مریض گفت:" پیلار Mazzetti است که کمک به هماهنگ پرو coronavirus پاسخ.

بزرگ کمک های اتحادیه اروپا طرح

در اروپا و کسب و کار باید به آرامی آغاز بازگشایی به عنوان شیوع بیماری در این قاره آهسته اما ایتالیا و اسپانیا فاقد قدرت شلیک غنی تر از کشورهای اروپایی برای بازسازی اقتصاد خود را.

اتحادیه اروپا پرده برداری از یک تاریخی به 750 میلیارد یورو ($825 میلیارد دلار) طرح بازیابی به این قاره در پای خود را.

آن به شرح زیر دیگر بی سابقه اقدامات اضطراری معرفی شده در سراسر جهان برای نجات اقتصاد خرد توسط این ویروس که تاکنون بیش از 354 ، 000 فوت زندگی در سطح جهان به عنوان عفونت بالا 5.6 میلیون نفر است.

"این است که در اروپا لحظه" کمیسیون اتحادیه اروپا و رئیس Ursula Von der Leyen گفت: اصرار همبستگی.

"ما یا همه آن را به تنهایی ترک در کشورهای منطقه و مردم پشت... یا پیاده کنیم که جاده با هم."

پیشنهاد بسته است انتظار می رود برای شروع مذاکرات سخت به عنوان حامیان سعی کنید به نفع خود به حمایت از برخی از شمالی اتحادیه اروپا می گوید که مخالفت با پرداخت کمک های مالی به سازمان ملل در حال حاضر در کوه بدهی.

پیشنهاد می آید به عنوان قاره ای که از دست داده است حداقل 173,000 مردم به COVID-19 — چنگ زدن با فاجعه انسانی و اقتصادی تخریب.

'گام های بعدی'

اسپانیا در روز چهارشنبه آغاز شد و 10 روز عزاداری رسمی برای بیش از 27000 نفر که فوت وجود دارد با تمام پرچم ها در ساختمان های عمومی در نیمه کارکنان.

در حالی که ناامید به kickstart اقتصاد خود را از بسیاری از دولت ها در اروپا نیز در تلاش برای حرکت با احتیاط و ترس از موج دوم از عفونت.

در قبرس به شدت ضربه بخش گردشگری رشد شاخص بازگشت به زندگی به عنوان سواحل باز دوباره — اما با sunbeds و چتر ساحل فاصله از هم جدا برای جلوگیری از ازدحام.

"ما اینجا هستیم ما با داشتن یک زمان خوب... ما در حال گرفتن اقدامات ایمنی ما" گفت: جورجیوس, یک جوان باشگاه بدنسازی.

در جای دیگر در اروپا لهستان اوراق یک حکومت خواستار ماسک صورت در حالی که سوئیس گفت: این امر رها کردن آن ویروس محدودیت ژوئن 6.

در مسکو مغازه ها را بازگشایی و مردم اجازه خواهد داشت برای پیاده روی از ژوئن 1 به عنوان پایتخت روسیه اعلام کرد که کاهش آن مستند.

"امروز ما می توانیم در حال حاضر بحث در مورد گام های بعدی برای خروج از وضعیت بحران" شهردار مسکو سرگئی سوبیانین گفت.

'مستند generation'

ایالات متحده باقی مانده است سخت ترین ضربه ملت با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هوازدگی سنگین انتقاد خود را برای دست زدن به بحران -- و نه با پوشیدن ماسک در وجود خود را مدیریت نمایید.

مغلوب ساختن پیشی جستن اصلی دغدغه شده است برای یک چرخش سریع از شدت ضرب و شتم ما اقتصاد و او را تحت فشار محلی و رهبران دولت به سهولت مستندات.

اما خود را بالا بیماری های عفونی متخصص Anthony Fauci هشدار داد در برابر "دخالت" دستورالعمل به منظور باز کردن سریع تر.

"که واقعا وسوسه انگیز سرنوشت و درخواست برای مشکل" Fauci سی ان ان گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن به استقبال بحث در این ماه زمانی که او گفت که او مصرف ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر coronavirus.

فرانسه روز چهارشنبه گفت قصد دارد مواد مخدر به عنوان یک COVID-19 درمان پس از یک حرکت سازمان بهداشت جهانی برای پایان دادن به آزمایش های بالینی در میان نگرانی از عوارض جانبی خطرناک.

حتی به عنوان بسیاری از اقتصادهای ظهور از drastic مستندات مشترک مطالعه نجات کودکان و یونیسف هشدار داد روز شنبه که همه گیر می تواند فشار به عنوان بسیاری از 86 میلیون بیشتر کودکان به فقر پایان سال 2020 است.

و سازمان بین المللی کار هشدار داد از جهانی خرید اینترنتی در میان کارگران جوان که مشاغل از دست رفته به دلیل همه گیر یک گروه آن لقب "مستند نسل".

"همانطور که ما از بهبود از این بیماری همه گیر بسیاری از افراد جوان هستند و به سادگی رفتن به سمت چپ. اعداد بزرگ" گفت: ILO رئیس گای رایدر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن