"شما حرکت خواهد کرد و یا شما خواهد مرد': یک وحشت راننده کامیون را به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته Facebook پست می گوید کامیونداران خواهد "دفاع از خود" در حال اجرا بیش از معترضان

یک تانکر کامیون سوار به جمعیت معترض مرگ جورج فلوید در مه 31 در مینیاپولیس.استفان Maturen/گتی ایماژیک راننده کا

توسط KETABKHOOOON در 14 خرداد 1399
یک تانکر کامیون سوار به جمعیت معترض مرگ جورج فلوید در مه 31 در مینیاپولیس.

استفان Maturen/گتی ایماژ

  • یک راننده کامیون به نام بوگدان Vechirko روز یکشنبه بود که آمریکا در حمله به اتهامات او پس از نزدیک به راند 18-ویلر به یک گروه بزرگی از معترضان در مینیاپولیس اما او منتشر شده در روز سه شنبه.
  • یک Facebook پست در اصل از یک حمل و نقل-صفحه آموزش و پرورش گفت: رانندگان کامیون که در حال مواجهه با معترضان حق رانندگی به آنها.
  • این بار در نهایت در شرکت های حمل و نقل برای اطمینان از رانندگان انجام پایان کار نبود تا در موقعیت های خطرناک.
  • بازدید از کسب و کار خودی صفحه اصلی برای داستان های بیشتر.

35 ساله راننده کامیون نزدیک به mowed بیش از یک گروه از معترضان در مینیاپولیس در روز یکشنبه. ساعت بعد علامت Staite همکار راننده کامیون به تماشای ویدئو در تراکتور خود را با یک فکر رفتن را از طریق ذهن خود را: "No, No, No, no."

هیچ کس کشته شد و یا به طور جدی زخمی شدند. اما تصویری که کثیرالانتشار حاضر نشان داد که راننده کامیون بوگدان Vechirko نه کم کردن سرعت کامیون خود را تا زمانی که او به دور از جمعیت از تظاهرکنندگان. Vechirko بود زندانی به اتهام تجاوز اما در روز سه شنبه منتشر شده.


پس از Staite تماشای این ویدئو او فکر افراد جوان پیوستن به صنعت حمل و نقل که او مربی از طریق کوچک حمل و نقل-آموزش و پرورش گروه در Facebook و YouTube.

Staite گفت Business Insider: "99.9 درصد از رانندگان جدید نیست روت در هر یک از این مسائل است. آنها نمی دانند که چگونه برای پاسخ به ارزیابی تهدید و یا مسئولیت کاهش."

آموزش رانندگان کامیون ممکن است به نظر می رسد مانند یک جزئی بحث نقطه به عنوان coronavirus غرق 100,000 و اجرای قانون در پاسخ به معترضان با گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی فشار شهرهای آمریکا را به هرج و مرج.

اما به عنوان تظاهرکنندگان را بیش از بزرگراه های آمریکا, آنها به احتمال زیاد به برخورد با این کشور نزدیک به 2 میلیون رانندگان کامیون. این نتایج می تواند فاجعه آمیز.

ویروسی پست

پس از او را تماشا Vechirko درایو کامیون خود را به یک جمعیت Staite نوشت: Facebook پست که در حال حاضر به اشتراک گذاشته شده بیش از 1000 بار. (یک نسخه از خود را پست ویرایش شده و بدون Staite اجازه به بیشتر های التهابی نوشته شده بود توسط یک محافظه کار خروجی رسانه ها به نام عمو سام غلط کودکان و مشترک بیش از نیم میلیون بار.)

Staite, تایپ, در کامیون خود را در 2 صبح نوشت که رانندگان کامیون باید حق دفاع از خود — که Staite معتقد است به معنی درست به اجرا معترضان به صرفه جویی در زندگی خود را, او گفت:.

"ما در دفاع از خودمان را در هر زمان و از جمله با استفاده از ما 80,000 پوند کامیون و آن 1,800 پا-پوند گشتاور به اجرا شما بیش از," او نوشت. "ما نمی خواهیم اما اگر ما باید به صرفه جویی در زندگی خود."

وی افزود:

تجمع در جاده تنها شما بیش از اجرا. داشتن مردم ایستاده و مسدود کردن بزرگراه یک تهدید برای ما ایمنی فیزیکی و ما پاسخ مناسب به شما حمله. ایستاده در جاده یک اعتراض است. آن است که یک حمله در ایمنی ما. از شاخ هوا خواهد صدا, فرمان, چرخ برگزار خواهد شد و محکم اما کسانی که ترمز را نمی توان لمس کرد. شما حرکت خواهد کرد و یا شما خواهد مرد. 80.000 پوند در 70 مایل در ساعت را برنده خواهد شد در هر زمان.

این پست ممکن است حمله برخی به عنوان نامطلوب — و حتی به عنوان بهانه ای برای کشتن معترضان.

Staite دیده است برخی نظر که به نظر می رسید به "هیجان زده" با ایده مردمی بیش از. "این نقطه نیست در اینجا" Staite گفت: به خودی کسب و کار. "ما به عنوان حرفه ای رانندگان نمی خواهید برای اجرای بیش از مردم است."

Staite گفت: او حمایت میکردیم ، "بسیاری از رانندگان کامیون ها در پشت مسالمت آمیز معترضان," او گفت:. "ما موافق با اعتراض موقعیت است که آنچه اتفاق افتاد این بود فجيع; آن را نفرت."

یک راننده کامیون نزدیک به فوت در سال 1992 در لس آنجلس تظاهرات

Staite پست باز با یک نام بسیاری از آنها به احتمال زیاد فراموش شده:

آمریکا راننده کامیون را برگزار نمی شود, گروگان, خطر سرقت و یا کشته شدند. ما نمی خواهد به یک قربانی. ما نمی خواهد این نسل نسخه رجینالد دنی. هر راننده می داند که نام. آیا شما?

برای رانندگان کامیون, نام رجینالد دنی بيشترین. در سال 1992 زمانی که شورش را در لس آنجلس پس از تبرئه از چهار افسران پلیس فیلم برداری ضرب و شتم رادنی کینگ دنی یک راننده کامیون در بر داشت خود را احاطه شده توسط تظاهرکنندگان خشمگین. او را متوقف کامیون خود را برای جلوگیری از در حال اجرا آنها را بیش از.

یک گروه از مردان کشیده دنی از تریلر و ضرب و شتم او نزدیک به مرگ به صورت زنده از تلویزیون. محلی که شاهد ضرب و شتم بازی با عجله به صحنه برای نجات او و دنی جان سالم به در برد. دنی آمد دور شديد و آسیب دائمی مغزی و 91 جمجمه شکستگی.

بسیاری از رانندگان کامیون در حال وحشت زده و پیدا کردن خود را در denny's موقعیت — اما آموزش آنها است که اغلب فاقد نحوه رسیدگی به وضعیت مانند آن است.

نتایج در حال حاضر گرایید و در جریان تظاهرات. در 30 مه در سنت لوئیس فدرال اکسپرس راننده کامیون است که مشخص نشده رخ داد و به کشته شدن یک مرد حدود 2 صبح معترضان که برخی از آنها مسلح بودند هزینههای فدرال اکسپرس کامیون باعث او را به در ابتدا آهسته و ضربه او air horn قبل از سرعت دور, Daily Mail در گزارش با استناد به پلیس. مرحوم مرد به دام افتاده بود بین دو FedEx تریلر.

شرکت های حمل و نقل باید مسئولیت بیشتری را برای آموزش و جایی که آنها ارسال رانندگان

کریگ فولر است که مدیر عامل شرکت حمل و نقل-اطلاعات و رسانه های شرکت FreightWaves گفت: رد — هنگامی که رانندگان با روشن کردن شغل به شهرها مانند مینیاپولیس و لوئیزویل, کنتاکی که در آن اعتراضات خروشان در روزهای اخیر مشخصی ندارد.

اما برخی از رانندگان کامیون گفته اند خودی کسب و کار آنها در حال حاضر به درایو برای کسانی که در شهرستانها به خصوص اگر مسیر خود را طول می کشد و آنها را از طریق مناطق شهری در شب.

رانندگان کامیون نیز رنج می برند از اطلاعات در کسری قرار دادن آنها را در منحصر به فرد موقعیت های خطرناک. بر خلاف اکثر آمریکایی رانندگان کامیون که درایو تا 11 ساعت در روز نمی توانید چک کنید تلفن خود و یا تلویزیون در طول روز است. Staite مثلا گفت که او غافل است که شهرستانها به حال حکومت تا زمانی که همسر او به او گفت در تلفن روز پس از حکومت رفته بود به اثر در بسیاری از شهرهای آمریکا است.

Staite را Facebook پست به نظر می رسد نشانه ای از خطرناک فقدان آموزش و اطلاعات رانندگان و شکست شرکت های حمل و نقل به مسئولانه اداره یا. کارفرمایان خود را به جای قرار دادن رانندگان کامیون در یک وضعیت که در آن برخی از رانندگان احساس آنها باید آماده برای اجرای بیش از یک انسان دیگر باید مسیر یابی کامیون ها در خارج از مناطق که ممکن است خطرناک یا محل كانون در مناطق درگیری است.

"ناوگان باید مسئولیت برای ایمنی رانندگان و عموم مردم قبل از هر چیز دیگری" فولر گفته خودی کسب و کار. "حفظ زنجیره تامین ثانویه است."

خواندن مقاله اصلی در کسب و کار خودی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب