توسط مرغ داگمار
روز چهارشنبه، 27 نفر که قصد داشتند از فرانسه به انگلیس بروند، در مقابل دانکرک در کانال مانش غرق شدند، از جمله هفت زن و سه کودک. دو تن از زندانیان با غرق شدن قایق که در حال حرکت بودند جان سالم به در بردند. برای نجات آنها به عملیات گسترده ای توسط کشتی های انگلیسی و فرانسوی نیاز بود. فرانسویها از این بزرگترین حادثه در مسیر مهاجرت به انگلستان تا کنون به شدت متزلزل شدند.
جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه روز پنجشنبه گفت: "قاچاقچی که ما دیشب دستگیر کردیم دارای پلاک آلمانی بود. او این قایق های لاستیکی را در آلمان خریداری کرد." مرد دستگیر شده در دانکرک باید به دلیل عضویت در یک سازمان جنایتکار و احتمالاً حداقل به دلیل قتل بی احتیاطی به همراه چهار نفر دیگر پاسخگو باشد (1500 نفر در فرانسه به دلیل قاچاق از ابتدای سال دستگیر شده اند).
از ابتدا، این نقطه عصبی خطوط دریایی خطرناک بود: قایق های بادی و موتورهای بیرونی آنها. قایق های بادی با این اندازه در فروشگاه های بزرگ موجود نیستند. فقط باید چند فروشنده در آلمان وجود داشته باشد. آنها در اینجا به عنوان قایق های باری در دریاچه ها و باشگاه های غواصی استفاده می شوند. هزینه چنین قایق چند هزار یورو است. همین امر در مورد موتورهای بیرونی لازم نیز صدق می کند که باید حدود نه تا ده هزار یورو قیمت داشته باشند. اگر خریدار مهاجری بود که در اینجا زندگی میکرد، طبق پیشنهاد وزیر کشور فرانسه، میتوان فرض کرد که فروشنده ایدهای از هدفی که قایق را میفروشد داشته است. ضمناً در دنیا تنها دو تولید کننده اینگونه موتورها وجود دارد که یکی در ژاپن و دیگری در ایالات متحده است و تعداد تولیدکنندگان قایق قابل مدیریت است.
اگر اراده واقعی برای متوقف کردن مسیرهای مهاجرت از طریق دریا وجود داشته باشد، این امر با کنترل فروش قایق ها و موتورها یا تلاش برای تأثیرگذاری بر تولیدکنندگان به طور کامل امکان پذیر است. موتورهای بیرونی حداقل در ترکیه در حال ثبت نام هستند. اتحادیه اروپا مدت ها پیش می توانست چنین طرح هایی را آغاز کند، اما این کار را نکرده است.
شرکت هواپیمایی بلاروسی Belavia بلافاصله تحریم شد، اگرچه مسئولیتی در قبال بحران پناهجویان ندارد. چرا در این سال ها حتی با سازندگان قایق و موتور مذاکره نکرده اید؟
قاچاقچیان مقیم آلمان نیز در ارتباط با بحران پناهجویان در بلاروس ظاهر شدند. مطالعه Semantics Vision چندین اسکرین شات با شماره تلفن همراه آلمانی منتشر کرد و تأیید کرد که بیشتر قاچاقچیانی که در مسیر بلاروس تجارت می کنند در آلمان زندگی می کنند. دولت آلمان معتقد است که مطرح کردن اتهامات به کشورهای دیگر مهمتر از جلوگیری از این فعالیت است.
برخلاف فرانسه، قاچاق در آلمان فقط به میزان محدودی مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد، هرچند جرم است. البته، افرادی هستند که واقعاً می خواهند به افراد تحت تعقیب کمک کنند. اما افراد زیادی هستند که فقط از آن سود می برند و علاقه ای به خطری که مشتریان خود را در معرض آن قرار می دهند ندارند، قاچاقچی که 27 نفر قربانی آن شده اند چقدر آشکار است.
در سال 2019، طبق بند 96 قانون اقامت، تنها 457 محکومیت در آلمان وجود دارد. دو مشکل پیگرد قانونی را پیچیده می کند - از یک طرف، قاچاق در آلمان فقط در صورتی مجازات دارد که در مقابل پاداش مادی انجام شود، که باید ثابت شود. از سوی دیگر، کمک فقط در صورتی قابل مجازات است که ورود خود جرم باشد. هرکسی که واقعاً پناهنده شده باشد، مشمول تعقیب کیفری نیست و همین امر در مورد قاچاق انسان نیز صدق می کند. به محض اینکه شخصی که به طور غیرقانونی وارد اینجا شده درخواست پناهندگی داده است، تعقیب کیفری احتمالی تا پایان روند پناهندگی به حالت تعلیق در می آید. با این حال، این امر جلوگیری از قاچاق تجاری را تقریباً غیرممکن می کند، همانطور که در بلاروس اتفاق افتاده است. این مقررات در واقع برای افراد واقعاً تحت آزار و اذیت مفید است، اما در عین حال از برندگانی که سود خود را از فریب دادن مردم در اینجا به دست می آورند، محافظت می کند.
ضمناً حتی تبلیغات ورود غیرقانونی به آلمان به خودی خود مجازات دارد. در تئوری، این امر بر بسیاری از گروههای رسانههای اجتماعی که در گزارش Semantic Visions ذکر شده است، تأثیر میگذارد. با این حال، هیچ مدرکی دال بر پیگرد قانونی در این زمینه یافت نمی شود. گزارش فدرال در مورد وضعیت قاچاق انسان حتی اشاره ای به تبلیغات نکرده است.
همانطور که مجری قانون ایتالیا متهم اولی است، باید ارتباط مستقیمی بین "ناجیان غریق" و قاچاقچیان لیبیایی وجود داشته باشد. موتورهای بیرونی 40 لیتر سوخت برای سفر در ساعت مصرف می کنند، اما چنین قایق پر باری کند است و شاید ده کیلومتر در ساعت حرکت می کند. اما جایی برای سوخت لازم ندارند. قایق هایی که از آنجا در ضبط های ضبط شده مشاهده می کنید به هیچ وجه نمی توانند از دریای مدیترانه عبور کنند و معمولاً هنوز تا مرز آب های سرزمینی لیبی یدک می کشند. این ارتباط چگونه کار می کند و چه کسی آن را ایجاد کرده است، یک سوال بسیار هیجان انگیز است که راه حل آن می تواند اهرم دیگری برای جلوگیری از حمل و نقل خطرناک فراهم کند.
حتی اگر کسی متقاعد شود که این یک عمل بشردوستانه باقی خواهد ماند، اگر نجاتیافتهها طبق قوانین دریایی در نزدیکترین ساحل مستقر نشوند، اما به مقصد مورد نظر اتحادیه اروپا آورده شوند، هرگونه همکاری با کسانی که میخواهند از آن تجارت کنند. هنوز هم باید مردم را با وسایل نقلیه نامناسب به دریا فرستاد تا پول زیادی توسط قانون کیفری ممنوع شود.
آنچه مردم در مورد "غریق غریق" آلمان در سایر کشورهای اروپایی فکر می کنند را می توان در نامه ای از بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا یافت. این نوشت پس از فاجعه چهارشنبه به امانوئل ماکرون، رئیسجمهور فرانسه: «من پیشنهاد میکنم که یک توافقنامه پذیرش مجدد دوجانبه منعقد کنیم تا همه مهاجرانی که از کانال مانش عبور میکنند، بازگردانده شوند. اگر به هیچ وجه متوقف نشویم و با برهم زدن مدل کسب و کار باندهای جنایتکار جانها را نجات دهیم، این امر تأثیر فوری خواهد داشت و به طور قابل توجهی گذرگاه ها را کاهش می دهد.
در آلمان، به خاطر چنین اظهاراتی بلافاصله به عنوان یک نژادپرست توهین می شود. حتی اگر از نظر منطقی درست باشد - فقط بیهودگی کامل سفر در واقع از آن جلوگیری می کند و در نتیجه جان همه کسانی که در این روند می میرند را نجات می دهد.
جانسون و ماکرون با هم اختلاف دارند، اما این موضوع به موضوعات دیگری نیز میپردازد: توافقنامه شیلات، پیشنهاد بریتانیا برای راهاندازی گشتهای مشترک در امتداد دو سواحل، که فرانسه آن را حمله به حاکمیت میداند، و درخواست فرانسه برای گارد ساحلی شدیدتر. مناقشه ای حتی به شدت وجود دارد که پریتی پاتل وزیر کشور انگلیس از جلسه آتی وزیر کشور برکنار شد.
اما اگر یکی از "کشتی های نجات دریایی" آلمان در آنجا بود، جانسون چه واکنشی نشان می داد؟ واکنش فرانسه چطور؟ هر دو نسبتا قابل پیش بینی خواهند بود. انگلیسی ها آنها را دستگیر کرده و به جرم قاچاق انسان به دست عدالت خواهند داد. فرانسوی ها هم احتمالا. با این حال، این با تاریخ آلمان در تضاد بود که "نجات دهندگان" از سفرهای خطرناک بی گناه بودند، همانطور که همیشه در رابطه با سواحل لیبی گفته می شود - به همین دلیل است که شما هرگز این کشتی ها را در سواحل فرانسه نخواهید دید.
اوج بدبینی زمانی است که همین آلمان که به قاچاقچیان داخلی اجازه می دهد بدون مزاحمت کار کنند و هیچ اقدامی در زمینه های لازم انجام نمی دهد تا حداقل مانع تجارت شود، کشورهای دیگر را متهم به قاچاق کند. قاچاق در کاله نشان داده است که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. گرفتن مردم از آب در سواحل لیبی ممکن است خوب باشد. مبارزه واقعی با بدبختی تنها می تواند بر دو پایه استوار باشد: توقف تخریب کشورهای دیگر به هر دلیلی، همانطور که در مورد لیبی و سوریه اتفاق افتاد، و دائماً سخت تر کردن فرار برای تجارت. در هر دو مورد، آلمان برخلاف آنچه لازم بود عمل می کند و این با دولت آینده بدتر خواهد شد.
RT DE به دنبال طیف وسیعی از نظرات است. مشارکت مهمانان و نظرات نباید منعکس کننده دیدگاه تیم تحریریه باشد.
بیشتر در مورد موضوع - تراکتور کیست - تلفن همراه بیلد، بلاروس و آلمان
[ad_2]
مقالات مشابه
- لیسانس ملت ستاره صحبت کردن در مورد هانا قهوه ای با استفاده از N-Word
- چین گزارش جدید بیش از 100 پرونده در سه ماه
- Kanye West تبدیل کیم کارداشیان در حمام به یک جنگل مسحور'
- خارج از پورتلند گاز اشک آور شبحی پدیدار گرفتن تخیل از معترضان
- کابل تنظیم شده برای آزادی 900 بیشتر زندانیان طالبان
- خواهد Kaitlyn Bristowe و جیسون Tartick انجام یکی دیگر از واقعیت نشان می دهد ؟ او می گوید ...
- بهبود(بهبود) مواد شیمیایی شما در سه روز
- مسافر بی خانمان از یک پرواز خطرناک جان سالم به در می برد - RT DE
- سایت تجهیز یار کربن فعال
- حدود 40 شتر از مسابقه زیبایی در عربستان سعودی برای بوتاکس رد صلاحیت شدند - RT DE