2020 انتخابات: جو بایدن می گوید هر کسی که معتقد است تارا Reade نباید رای برای او در نوامبر

جو بایدن که در مواجهه اتهام تجاوز جنسی و, که پسر شده است جستوجو کرد برای معاملات کسب و کار: عصر ایرانجو بایدن

توسط KETABKHOOOON در 28 اردیبهشت 1399
جو بایدن که در مواجهه اتهام تجاوز جنسی و, که پسر شده است جستوجو کرد برای معاملات کسب و کار: عصر ایران

جو بایدن گفته است هر کسی که معتقد است با شاکی تارا Reade که ادعا کرد او مورد آزار و اذیت او را در حالی که مشغول به کار در سنا نباید به او رای می آیند نوامبر اما اعتراف او به یاد داشته باشید کارمند.

معاون سابق رئیس جمهور و فرض دموکرات نامزد ریاست جمهوری خطاب به لارنس o'donnell برای MSNBC در روز پنج شنبه برای بحث در مورد پیشنهاد خود را برای سرنگون دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آمده نوامبر.

وقتی پرسیده شد که در مورد تارا Reade که برای او کار می کرد برای کمتر از یک سال در سال 1993 در حالی که یکی از دلاور سناتور آقای بایدن گفت آنچه که او فکر رای دهندگان باید تصمیم می گیرید که آنها پشتیبانی اساس اگر آنها معتقد بودند این اتهامات یا نه.

"اگر آنها بر این باورند تارا Reade آنها احتمالا نباید رای بدید. من نمی خواهد رای برای من اگر من معتقد بودم تارا Reade," او گفت:.

آقای بایدن که صرف 36 سال در مجلس سنا تا به حال صدها نفر از کارکنان خود را در طول دهه های طولانی حرفه ای در کنگره و او پرسید: اگر او حتی به یاد Ms Reade قبل به اتهامات او را.

"خوب به صداقت, من, نمی," او گفت: قبل از اضافه کردن که هر زنی که می آید به جلو با حمله به اتهامات "باید جدی گرفته شود".

"آن را باید به طور کامل بررسی. با هر مورد حقیقت مسائل" او ادامه داد: این ادعا Ms Reade داستان "تغییر کرده است به عنوان آن را از بین رفته اند".

"و حقیقت در مورد چیزی شبیه به این هرگز اتفاق افتاده است" آقای بایدن اضافه شده

این بایدن کمپین مشغول به کار بود به کدو اتهامات قبل از رفتن در برابر رئیس جمهور در نوامبر است. یک نقطه سابق معاون رئیس جمهور تصریح کرد شد و شهرت خود را در میان دیگر کارکنان سابق او در طول زندگی حرفه ای.

"مردم نمرات مصاحبه از کارکنان من بیش از من کار تمام است. این فقط کاملا, کاملا, کاملا خارج از شخصیت و ایده که در یک محل عمومی در یک راهرو من حمله یک زن است ؟ من به شما قول می دهم آن را هرگز اتفاق افتاده است" آقای بایدن گفت.

PBS اخبار ساعت مصاحبه 74 آقای بایدن سابق کارکنان 62 بودند به بحث در مورد اگر وجود دارد هر گونه ممکن است ایستاده به اتهامات علیه گذشته خود کارفرما.

هیچ یک از کارکنان گفت: آنها همیشه از نظر جنسی مورد آزار و اذیت و یا مورد آزار قرار گرفته توسط آقای بایدن و نه آنها همیشه شنیدن شایعات ممکن است رفتار اتفاق می افتد در محل کار با توجه به اخبار سازمان.

جزئیات جدید در مورد Ms Reade شد همچنین نشان داد در طول 74 مصاحبه با کارکنان سابق این ادعا بود اخراج برای کار ضعیف عملکرد در اقدامی تلافی جویانه برای اسکان شکایت از آزار و اذیت جنسی مانند Ms Reade ادعا کرد.

محل کار و به طور کلی توضیح داده شد با این سابق کارکنان به عنوان یک تجربه مثبت و بسیاری از آنها معتقد بودند که اتهامات علیه آقای بایدن کاذب بودند.

آقای بایدن باقی مانده است شرکت اتهامات علیه او غلط اما گفت: "حقیقت مسائل" و "این است که در حال بررسی. آن بررسی شده است."

ادامه مطلب

نرخ مستند, کاهش, می تواند متفاوت باشد در نقاط مختلف انگلستان

آمریکا مقامات بهداشت حرفهای از تلویزیون ملی, مصاحبه

عمده زلزله حملات نوادا

دموکرات ها می گویند تهمت را سرزنش بایدن در میان فلین مورد انتخابات شگرد

Elon Musk توییتهایی 'Facebook sucks" در شرکت سر از هوش مصنوعی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب