50,000 coronavirus آزمون مخفیانه پرواز به آمریکا پس از انگلستان آزمایشگاه مسائل

انگلیس به طور مخفیانه پرواز ده ها هزار نفر از coronavirus آزمون به امریکا - گتیانگلیس به طور مخفیانه پرواز ده

توسط KETABKHOOOON در 22 اردیبهشت 1399
انگلیس به طور مخفیانه پرواز ده ها هزار نفر از coronavirus آزمون به امریکا - گتی

انگلیس به طور مخفیانه پرواز ده ها هزار نفر از coronavirus آزمون به آمریکا آن را به عنوان تلاش برای بلند کردن روزانه تست رای بیش از 100,000 یک روز در انگلستان ساندی تلگراف می تواند به فاش.

وزارت بهداشت بستری شب گذشته که 50,000 آزمون نمونه فرستاده شده به آمریکا در هفته گذشته به عنوان مشکلات گزارش شده در آزمایشگاه در انگلستان است. نمونهها airlifted در سراسر اقیانوس اطلس در چارتر پرواز از فرودگاه استانستد.

دولت اصرار داشت که "همه نتایج خواهد شد بازگشت به بیماران به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است".

بریتانیا موفق به آمار صد هزار روز هدف برای تست برای هر یک از هفت روز گذشته و تنها آمار 100,000 یک روز هدف تا پایان ماه گذشته توسط پستی 40,000 تست کیت به مردم در خانه.

دولت پذیرفته شده در روز پنج شنبه که وجود یک مشکل بوده است در یک آزمایشگاه در ایرلند شمالی ساخته شده اما هیچ اشاره ای به حمل و نقل ده ها هزار نفر از آزمایشات به امریکا است.

بسیاری از مردم هنوز در انتظار برای نتایج خود را پرتاب و جان خود را به آشفتگی. سوالات خواسته می شود در مورد اینکه چرا دولت اعلام نشده نمونه ترابری به ما قبل است.

وزارت بهداشت منبع گفت: "ما قادر به ارسال حدود 50000 آزمون نمونه به ما آزمایشگاه در اوایل این هفته.

"اعتبار سنجی نتایج تکمیل خواهد شد در انگلستان و نتایج خواهد شد بازگشت به بیماران به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

ساندی تلگراف می داند که نمونه در حال پردازش در دانشگاه آزمایشگاه در جنوب ایالات متحده است.

شده اند وجود دارد گزارش از تاخیر طولانی در گرفتن نتایج به افرادی که آزمایش شده اند اما معلوم نیست اگر دلیل این است که آزمون در حال ارسال به ما.

این گروه منبع افزود: "تاخیر در سیستم این هفته به وجود آمد به عنوان یک نتیجه از مسائل عملیاتی در آزمایشگاه ما شبکه.

"ما کار کرده اند به حل و فصل این مسائل و ظرفیت است که به سرعت در حال بازگشت است.

"این جای تعجب نیست که یک سیستم با نام تجاری جدید است که وجود خواهد داشت برخی از مشکلات دندان درآوردن در اولین هفته از عملیات.

"این مهم است که به منظور جلب بیش از حد بسیاری از نتیجه گیری از چند روز ارزش داده است.

"بیش از یک میلیون نفر در حال حاضر تست شده در انگلستان و اکثریت قریب به اتفاق گزارش مسائل با این روند است."

مقامات مجبور شدند بر روی backfoot که روزانه تست آمار و ارقام کاهش یافت و به کمتر از 70000 تا در 24 ساعت به 9 صبح تا روز چهارشنبه و زیر 100,000 روزانه هدف تعیین شده توسط وزیر بهداشت مت Hancock.

آزمون تنها پاک 100,000 هدف روزانه در دو نوبت پس از شروع بحران است.

صحبت در جلسه توجیهی روزانه در روز شنبه پروفسور جاناتان ون-Tam معاون افسر ارشد پزشکی انگلستان گفت که او انتظار می رود وجود دارد به نوسانات در تعداد روزانه coronavirus آزمایشات انجام شده.

او گفت: "ما در حال حاضر واقعا در یک فلات در منطقه از 100,000 آزمون در روز است.

"وجود برخی نوسانات و کاملا رک و پوست کنده من انتظار وجود دارد که به برخی از نوسانات در یک روز به صورت روز.

"من فکر نمی کنم ما می تواند به عنوان خوانده شده بیش از حد به روز به روز تغییرات اما ماکرو-عکس این است که در حال حاضر در خیلی سطح بالاتر از آن تا کنون بود در آغاز این بحران است."

منابع دولت وجود دارد گفت: تا به حال شده است یک مشکل با یک ماشین در یک تجاری آزمایشگاهی اجرا شده توسط شرکت های خصوصی Randox در ایرلند شمالی که در حال حاضر تصحیح شده است. Randox گفت: کارکنان آن بودند "و مجدانه به روند تمام آزمایشات به موقع".

هفته گذشته بوریس جانسون, نخست وزیر, مجموعه ای بلند پروازانه جدید 200,000 روزانه coronavirus تست هدف و قول داد به "رفتن و حتی بالاتر" برای مهار این بیماری است.

یک تست منبع گفت که ما دانشگاه مورد استفاده قرار گرفت به مدیریت "افزایش ظرفیت" در انگلستان به عنوان تست یافت.

یکی گفت: "آنها فرستاده شده اند به مراتب کمتر از آنها فکر می کردند که چون ظرفیت خوبی انجام شده است. آنها را وادار به 200,000 یک روز آنها را نمی خواهد انجام این کار را در چهار هفته, اما آنها را دریافت کنید وجود دارد."

گروه سلامت: سخنگوی گفت: "گسترش انگلستان coronavirus تست شبکه درگیر راه اندازی کاملا جدید 'فانوس' آزمایشگاه شبکه به فرآیند تست سواب.

"هنگامی که مشکلات بوجود می آیند ما باید احتمالات در محل که شامل ایجاد اضافی موقت ظرفیت برای ما labs یا ارسال سواب در خارج از کشور به همکاری آزمایشگاه برای تکمیل. البته ما شریک آزمایشگاه باید مطابقت با استانداردهای بالا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن