هواپیمایی وسط صندلی نمی خالی بماند برای همیشه به نام اجتماعی فاصله. اینجا چرا

از همه ایمنی مراحل هواپیمایی در حال گرفتن به فریب مسافران را بر روی هواپیماهای خود در coronvirus دوران خالی وس

توسط KETABKHOOOON در 21 اردیبهشت 1399

از همه ایمنی مراحل هواپیمایی در حال گرفتن به فریب مسافران را بر روی هواپیماهای خود در coronvirus دوران خالی وسط صندلی بیشتر جذب می کند.

چه مسافر در یک راهرو و یا صندلی کنار پنجره نمی خواست و یا حتی دعا که فرد از رفتن پایین راهرو موظف است برای اشغال صندلی در کنار آنها ؟

آمریکا, غرب ایالات, دلتا و سایر حامل های در حال اعطای که آرزو به نام اجتماعی فاصله با مسدود کردن وسط صندلی تکالیف و نه پر کردن هواپیما به ظرفیت برای اطمینان از مسافران آن را امن برای پرواز.

اما مسافران نباید بیش از حد بی مورد فضای اضافی کارشناسان و برخی از مدیران شرکت هواپیمایی می گویند به دلیل آن را نمی خواهد آخرین برای همیشه لطفا برای.

"این دوست داشتنی soundbite گفت:" جان گرانت ارشد حمل و نقل هوایی تحلیلگر با تجزیه و تحلیل حمل و نقل هوایی شرکت OAG. "این فقط عملی نیست."

او می گوید اجتماعی فاصله اقدامات خواهد بود به طور موقت ماندگار شاید از طریق شکرگزاری رزرو سفر فصل است.

این همه پایین می آید به پول است. هواپیمایی پول زمانی که آنها به پر کردن درصد خاصی از صندلی و ترک وسط صندلی های خالی یعنی آنها باید به هزینه بیشتر برای کرسی های باقی مانده.

این رقم برای کم هزینه حمل از جمله غرب و JetBlue با توجه به OAG: 52 درصد بیشتر هر مسافر به طور متوسط.

بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن که آمده است به شدت در برابر دائم اجتماعی فاصله در هواپیما به دلیل آن را می گوید خطر انتقال ویروس کم است و ماسک جدید مورد نیاز را فراهم خواهد کرد بیشتر مسافر حفاظت می گوید میانگین کرایه خواهد پرش 43 درصد به 54 درصد در سراسر جهان بسته به منطقه است.

در آمریکای شمالی و پر کردن فقط دو سوم از هواپیما با نگه داشتن وسط صندلی خالی خواهد افزایش متوسط قیمت بلیط 43 ٪ از $202 به $289 بر اساس 2019 آمار یاتا می گوید. شرکت های هواپیمایی در این منطقه نیاز به پر کردن سه چهارم از کرسی های خود را برای شکستن حتی این گروه می گوید.

بسیاری از مسافران نخواهد بود حاضر به پرداخت قیمت منتقدان و منتقدان دائم اجتماعی فاصله می گویند. اوقات فراغت مسافران, مسافران این صنعت انتظار برای بازگشت اولین بار از زمانی که تقاضای سفر می آید و بدنام قیمت حساس و اغوا ارزان کرایه.

روح هواپیمایی مدیر عامل: کم هزینه خواهد بود مشخصه پست-COVID 19 مسافر

"شرکت های هواپیمایی در حال مبارزه برای بقای خود. از بین بردن وسط صندلی افزایش هزینه های" یاتا مدیر کل و مدیر عامل شرکت Alexandre de Juniac در بیانیه ای گفت. "اگر که می تواند افست با افزایش کرایه عصر مقرون به صرفه سفر به پایان خواهد آمد. از سوی دیگر اگر شرکت های هواپیمایی نمی تواند جبران هزینه های بالاتر کرایه خطوط هوایی خواهد شد مجسمه نیم تنه."

خطوط هوایی جنوب غربی مدیر عامل شرکت Gary کلی گفت که او views اجتماعی فاصله در هواپیما در میان دیگر جدید ایمنی مسافر مراحل از جمله ماسک به عنوان یک اقدام موقت تا زمانی که این بیماری همه گیر است.

"من مایل به قبول و در عین حال که تجربه پرواز است تا ابد تغییر," او گفت: وال استریت تحلیلگران و خبرنگاران در اواخر ماه آوریل است.

او گفت: فاصله مسافران در هواپیما نمی تواند برای همیشه لطفا برای آخرین زیرا شرکت های هواپیمایی خواهد از دست دادن پول و حتی بیشتر از آنها در حال حاضر از دست دادن.

"ما باید به برخی از تعادل اجتماعی فاصله و فقط استطاعت برای مردم به پرواز," او گفت:.

گرانت گفت که او انتظار می رود برخی از شرکت های هواپیمایی به ارائه صندلی های خالی وسط برای هزینه به عنوان Frontier Airlines پیشنهاد این هفته اما به سرعت برگشت و با توجه به نقد است که آن را احتکار. اما او گفت که تمرین بیش از حد محو خواهد شد زمانی که تقاضای سفر می گرداند چرا که این شرکت هواپیمایی می تواند بیشتر با فروش یک بلیط دیگر از آن می تواند از هزینه های پرداخت شده توسط مسافر در پنجره و یا صندلی های راهرو.

ترک وسط صندلی باز نشده است صدمه زدن به شرکت های هواپیمایی در حال حاضر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و اقامت در خانه سفارشات را نابود تقاضا است. خطوط هوایی ایالات متحده را پارک 49 درصد از هواپیما خود را با توجه به گروه تجارت شرکت های هواپیمایی برای امریکا و هواپیما هنوز پرواز شاهد به طور متوسط 17 مسافر در روز در مقایسه با 85 تا 100 در اوایل این سال قبل از بحران رسید. ایالات مدیران در هفته گذشته گفت: خلبانان تعداد مسافران در برخی از پروازها.

"در حال حاضر بدیهی است که یک چیز آسان تر به انجام" خطوط هوایی هاوایی مدیر عامل پیتر اینگرام گفت: از وسط صندلی مسدود کردن در هواپیمایی درآمد تماس این هفته است.

طولانی مدت او گفت: برخی از اجتماعی فاصله اقدامات در محل در حال حاضر "به خصوص پایدار است."

شرکت های هواپیمایی را به پرواز بسیار کامل برای این صنعت به پول مگر اینکه آنها فشار کرایه "راه راه."

"که ریاضی کار می کند برای خطوط هوایی هاوایی. که ریاضی کار می کند برای هر هواپیمایی که ما در رقابت با."

این مقاله در ابتدا به نظر می رسد در ایالات متحده آمریکا امروز: اجتماعی فاصله در پروازهای: صندلی های خالی وسط بالا می برد airfares



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن