قانونگذاران: FAA صدور گواهینامه از هواپیماهای جدید نیاز به تعمیرات اساسی

فایل - آوریل 7, 2020, فایل, عکس, نیروی هوایی ایالات متحده KC-46 نفتکش ساخته شده توسط Boeing نشستن پارک شده در

توسط KETABKHOOOON در 1 خرداد 1399
فایل - آوریل 7, 2020, فایل, عکس, نیروی هوایی ایالات متحده KC-46 نفتکش ساخته شده توسط Boeing نشستن پارک شده در میدان پین فرودگاه در اورت بشویید. فدرال ایمنی تنظیم کننده در حال ترسیم تغییرات برنامه ریزی شده در چگونه آنها را تایید جدید مسافر هواپیما پس از دو تصادفات مربوط به بوئینگ مدل. اما کلید قانونگذاران می گویند که آنها برنامه ریزی برای فشار به جلو با قانون به تغییر زمان سیستم است که اجازه می دهد تا هواپیما سازان از جمله بوئینگ نقش کلیدی در مدارک خود هواپیما. (AP Photo/تد S. وارن فایل)

واشنگتن (AP) — اداره هوانوردی فدرال مشخص شده مراحل را برای تغییر چگونه آن را تصویب جدید هواپیماهای مسافربری, اما قانونگذاران گفت که آنها فشار را از پیش رو با قانون به تغییر زمان سیستم است که اجازه می دهد تا هواپیما سازان از جمله بوئینگ نقش کلیدی در فرآیند صدور گواهینامه.

FAA تحت فشار بوده است به تغییر فرآیند صدور گواهینامه پس از ناکامی در گرفتن مشکلات با پرواز جدید-تکنولوژی کنترل در بوئینگ 737 Max. مشکلات طراحی شده اند سرزنش برای دو سقوط کرد که به کشته شدن 346 نفر است.

برای دهه FAA است با اتکا بر کارکنان هواپیما سازان به تایید برای امن طراحی قطعات در هواپیما. باعث انتقاد از بررسی آن از حداکثر حمل و نقل بخش ایجاد یک کمیته برای بررسی فرآیند صدور گواهینامه و در روز سه شنبه FAA در پاسخ به این پانل پیشنهادات.

FAA در دفاع از این سیستم در حال حاضر به عنوان امن اما شناسایی مناطق برای بهبود. برای مثال این سازمان گفت: آن را به توجه بیشتر به چگونه خلبانان ممکن است پاسخ فناوری های جدید و کلیدی به دلیل نگرانی از افزایش اتوماسیون در jetliners.

سناتور. ماریا Cantwell, D-بشویید. ستایش FAA برای که مایل به ایجاد برخی از تغییرات "اما کنگره باید به آدرس کمبود و مشکلاتی که وجود دارد در FAA فعلی نظارت و اقتدار است." او گفت: این گزارش که توسط حمل و نقل وزارت مشورتی کمیته "دفاع از یک سیستم است که در روشن شدن نیاز به بهبود است."

تشکر. پیتر DeFazio D-سنگ., رئیس مجلس کمیته حمل و نقل گفت: او را به قانون معرفی به تغییر فرآیند صدور گواهینامه, اگر چه او نمی ارائه هر گونه اطلاعات.

"اجازه دهید روشن" DeFazio در بیانیه ای گفت: "ما در حال حاضر می دانیم FAA گواهینامه فرایند است که نیاز به تعمیرات اساسی عمده ای." او گفت: شکست در این سیستم منجر به 346 مرگ و میر.

737 Max مبتنی شده در سراسر جهان از مارس 2019 پس از دوم دو تصادفات — یکی در سواحل اندونزی و دیگر در اتیوپی. در هر دو مورد یک خودکار ضد سیستم غرفه تحت فشار قرار دادند بینی از هواپیما و خلبانان قادر به دست آوردن مجدد کنترل.

برای بیش از یک سال و بوئینگ در حال کار بر روی رفع به نرم افزار و کامپیوتر در هواپیما که نیاز به تایید توسط FAA اما کار گرفته شده به مراتب طولانی تر از این شرکت انتظار می رود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن