مدیران وابسته: وقت آن رسیده که تمرکز خود را به فراسوی رسانه تغییر دهید

اگر برنامه‌های وابسته را مدیریت می‌کنید، می‌دانید که تأثیر مثبت حضور در فهرست‌های Good Hou

توسط مدیر سایت در 18 خرداد 1402

اگر برنامه‌های وابسته را مدیریت می‌کنید، می‌دانید که تأثیر مثبت حضور در فهرست‌های Good Housekeeping، CNN Underscored، Wirecutter و Rolling Stone چه تأثیری دارد.

آنها برای عبارات خرید با هدف بالا بسیار خوب بهینه می شوند.
از اعتمادی که به ارجاع اضافه می‌کنند، نرخ تبدیل بسیار بالاتری را مشاهده می‌کنید.
رسانه های اصلی به برند شما اعتبار می بخشند.
افزودن لوگوهای شرکت رسانه ای به نوار روابط عمومی برند شما به افزایش اعتماد خریداران و تبدیل آنها کمک می کند.
مزایا به همین جا ختم نمی شود. به عنوان یک مدیر وابسته، می توانید ترافیک بالا و متوسط را به رئیس یا مشتریان خود نشان دهید.

شما می توانید قهرمان تیم روابط عمومی باشید زیرا زندگی آنها با زنده نگه داشتن یک برنامه وابسته آسان تر است.

شما قابلیت مشاهده و کلیدهای کسب درآمد را در شرکت خود دارید که به شما یک نام خوب می دهد.

اما معرفی گوگل از جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به معنای دور شدن از فهرست رسانه ها باشد. در اینجا آنچه مدیران وابسته می توانند در مورد آن انجام دهند آمده است.

تمرکز بر بیشتر از رسانه ها
اگر تجربه مولد جستجوی Google (SGE) شروع به کار کند، ممکن است دیگر ترافیک زیادی به فهرست رسانه‌ها وارد نشود.

بر اساس اسکرین شات های اعلامیه SGE و آنچه طرفداران صنعت به اشتراک گذاشته اند، خواهید دید که نتایج جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل با فهرست های وابسته در زیر آنها در بهترین نتایج ذخیره می شود.

این کار لیست وابسته را از ترافیکی که قبلاً از آن لذت می برد، حذف می کند. اما این بدان معنا نیست که فهرست‌های وابسته به رسانه‌های جمعی ارزشمند نیستند.

شرکت‌های ذکر شده در بالا، همراه با Forbes Advisor، USA Today، Healthline، US News، BuzzFeed و سایر نشریات، ترافیک را از تبلیغات در سایت‌های خود به فهرست‌ها هدایت می‌کنند.

و سایت های خود آنها "سایت های مقصد" هستند، به این معنی که خوانندگان منظمی وجود دارد زیرا مردم از آنها به عنوان نقطه شروع برای مشاوره استفاده می کنند.

سایت‌های رسانه‌های جمعی خاص احتمالاً می‌توانند سه جعبه برجسته را دریافت کنند. مهمتر از همه این است که مخاطبان وفادار و منابع ترافیکی وجود داشته باشند که می توانند به درآمدزایی ادامه دهند.

بنابراین اگر ترافیک سئو کاهش یافت، آنها را قطع نکنید. استراتژی خود را تغییر دهید

شما همچنان مقداری درآمد از آنها دریافت خواهید کرد، اما نه مانند زمانی که آنها در بالای جستجوهای "بهترین محصولات XYZ" و "برترین محصولات برای ABC" تسلط داشتند. پس برای جایگزینی آن چه کاری می توانید انجام دهید؟

می‌توانم بگویم به همان چیزی که در وهله اول باعث شد کانال وابسته ارزش بالایی داشته باشد، برگردیم، همکاری با صداهای معتبر و نقاط تماس با قیف بالا.

اینها شرکای هستند که مشتریان را در بالای قیف معرفی می کنند و بدون نیاز به استفاده از برند شما در SEO، PPC یا روش های دیگر، ترافیک را به وب سایت شما هدایت می کنند.

برخی از مکان‌های جدیدی که شرکای ارزشمند شما ممکن است به ۱۰ مکان برتر تبدیل شوند عبارتند از:

تولیدکنندگان شورت
سازندگان ویدیو بدون بازبینی
ناشران محتوا بدون بررسی
سایت های مقصد
تولیدکنندگان شورت
SGE جدید دارای ویژگی به نام Perspectives است.

اگر شخصی که جستجو می کند به نتایج پاسخ هوش مصنوعی اعتماد نداشته باشد، می تواند برای یافتن نظرات واقعی ورق بزند. این می تواند در مورد یک محصول، در مورد شرکت شما یا ایجاد یک راه حل باشد.

اینفلوئنسرهای کوچک با اختیارات خاص (لوله کش ها، معلمان مدرسه، مادرانی که در مورد منابع محلی برای بچه ها صحبت می کنند و غیره) ممکن است برندگان بزرگ در اینجا باشند.

گوگل با به روز رسانی محتوای مفید به دنبال و نمایش "جواهرات پنهان" است. و به نظر می رسد که دیدگاه ها ممکن است به این تولیدکنندگان محتوای خاص مزیتی بدهد.

اگر آنها به طور منظم تجارب واقعی را به اشتراک بگذارند، در موضوع معتبر باشند و به جایگاه خود پایبند باشند، احتمالاً جواهرات پنهانی هستند و ویژگی‌ها را از پرسش‌های بزرگی که تحت سلطه رسانه‌های جمعی متکی بر اعتبار و اعتماد تحریریه بودند، دریافت می‌کنند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.

زمین موتور جستجو را در صندوق ورودی خود دریافت کنید
شرایط را ببینید.

تولیدکنندگان ویدیو و محتوا بدون بررسی
عدم بررسی به این معنی است که سازنده محتوا برند شما را بررسی نمی کند و نام تجاری شما را در عنوان به عنوان کلمات کلیدی (به ویژه در یوتیوب) درج نمی کند. در عوض، آنها بر روی راه حل تمرکز می کنند.

به‌عنوان مدیران وابسته، ما اغلب نظرات را تشویق می‌کنیم، اما این ممکن است علیه ما کارساز باشد.

افزودن نام تجاری خود به تگ عنوان و در سراسر راه حل، معنای محتوا را تغییر می دهد. در اینجا یک مثال است:

بهترین اشتراک گل
بهترین اشتراک گل از آمازون
هر دوی اینها به کاربر نهایی کمک می کند تا اشتراک گل را پیدا کند. اما یک سیگنال به موتور جستجو یا یوتیوب می دهد که آنها فقط باید محتوا را زمانی نشان دهند که نام تجاری در جستار وجود داشته باشد - در این مورد، آمازون.

با حذف نام تجاری و به جای استفاده از پیوندهای وابسته که به آمازون اشاره می کنند، محتوا اکنون شانس بیشتری برای نمایش عبارت بزرگ «بهترین اشتراک گل» دارد.

آمازون همچنان فروش و ترافیک را دریافت می کند و این یک ارزش افزوده خالص است زیرا ترافیکی است که شرکت وابسته ارسال کرده است و ممکن است مصرف کننده آمازون را به عنوان یک گزینه در نظر نگرفته باشد.

به همین دلیل است که شما باید شرکت های وابسته را تشویق کنید که روی برند شما تمرکز نکنند، به خصوص با کوپن ها و معاملات. در عوض مشکلات را حل کنید:

بهترین محصول را پیدا کنید.
چیزی که خراب است را تعمیر کنید.
یک دستور غذا را تقویت کنید
و غیره.
انجام محتوا بدون نیاز به برند شما در عنوان و در سراسر توضیحات سیگنال می دهد

به موتور جستجویی که محتوا برای همه اعمال می شود.

هنگامی که نام تجاری شما گنجانده شده است، فقط باید به فردی که در جستجوی راه حل و نام تجاری شما است نشان داده شود.

این میزان ترافیکی که شرکت شما می تواند کسب کند و مقداری که شرکت وابسته می تواند کسب کند را محدود می کند.

این ویدیو ممکن است به تبدیل کمک کند زیرا نشان می دهد که محصول مشکل را حل می کند.

اما ارزش آن چندان بالا نیست زیرا مشتری از قبل درباره برند شما می‌داند و از قبل در قیف فروش قرار دارد. اما ارزش اضافه می کند، بنابراین باز هم، آنها را فقط حذف نکنید.

می توانید این را در موارد زیر اعمال کنید:

نحوه تعویض روغن در خودرو (درج مدل خودرو)
روش های پخت کیک بادام بدون شکر
7 جایگزین برای پیچ سر صاف
9 ایده دکور خانه برای آپارتمان های استودیویی
نام تجاری را به عنوان اضافه نکنید. شرکت های وابسته شما می توانند شانس خود را برای ترافیک و درآمد به میزان قابل توجهی افزایش دهند در حالی که شرکت یا مشتری شما می تواند مشتریان جدیدی که بدون شریک نداشتند به دست آورد.

سایت های مقصد
وب سایت های مقصد را پیدا کرده و در برنامه های خود استخدام کنید. از آنجایی که ما به «سایت‌های مقصد» اشاره می‌کنیم، از سایت‌های وابسته به سفر برای نشان دادن استفاده می‌کنم.

Expedia، TripAdvisor، The Points Guy، و دیگران مقاصدی برای مشتریان هستند که با انجمن یا ویراستارانی که به آنها اعتماد دارند، تحقیق کنند.

آنها مخاطبان و جامعه فعالی دارند و زمانی که بخواهند، می توانند قیف فروش شما را با مشتریانی با هدف بالا که شاید بدون آنها نداشتید، جمع کنند.

از آنجایی که این سایت‌ها جوامع مورد اعتماد هستند، احتمالاً زمان آسان‌تری برای ورود به سه کادری که رابط SGE برای مطالعه بیشتر توصیه می‌کند، خواهند داشت.

آنها "مقامات" E-E-A-T در پرس و جوهای خاص هستند. این می تواند بزرگ (مانند پس انداز پول در دیزنی) یا کوچک (مثل یافتن بهترین سفرهای پیاده روی در کشور شراب ویرجینیا) باشد.

این وب سایت ها سال ها محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) و خود تنظیمی توسط جامعه داشته اند. همین افراد در مورد پاسخ ها نظر می دهند و آنها را بررسی می کنند.

رای‌گیری بالا و پایین، ناظران، نظرات جدید افرادی که از اطلاعات استفاده کرده‌اند، و بررسی‌های تایید شده مشتریان اعتماد بیشتری ایجاد می‌کند و به سایت‌ها این امکان را می‌دهد که در این فضاها رتبه‌بندی آسان‌تری داشته باشند.

اگر برنامه وابسته شما می تواند با یک منبع در این صفحات نمایش داده شود، در این صورت شما هستید که از نتایج جستجوی جدید اگر یکی از منابع پیوند شده باشد، بهره مند می شوید.

شرکت شما همچنین به اعضای انجمنی که به دنبال ایده ها و راه حل ها در این صفحات هستند دسترسی پیدا می کند. این یک پیروزی بزرگ برای ترافیک و فروش است و تقریباً برای هر جایگاهی جوامع وجود دارد. والدین، زیبایی، بازاریابی، توسعه دهندگان، عکاسی و هنرمندان و غیره.

مشارکت با صداهای معتبر
انواع دیگری از شرکای وجود دارد که باید انتظار افزایش بر اساس SGE جدید را داشته باشیم. میتوانست باشد:

انجمن هایی با نظارت فعال.
ویکی هایی که حقایق بررسی شده و منبع آن هستند.
راهنمای طاقچه نوشته شده توسط کارشناسان دارای مجوز و گواهی در این زمینه.
با سرمایه‌گذاری در این موارد و ادامه کار با رسانه‌های جمعی، می‌توانید موقعیت‌های پایین‌تر فهرست خرید را جبران کنید و به طور بالقوه حجم کل شرکت خود را افزایش دهید.

بنابراین اگر متوجه شدید فهرست رسانه های جمعی در نتایج جستجو کمی پایین تر است، وحشت نکنید.

رسانه های جمعی به ارزش زیادی می افزایند. نکته مهم این است که این روابط را قوی نگه دارید و ببینید چه کسی اکنون ترافیک را دریافت می کند.

این کار کمی بیشتر است، اما از کانال شما نیز محافظت می کند زیرا ترافیک و جریان درآمد خود را متنوع می کنید.


سئو سایت را چطور بهبود دهیم؟
سئو و مشاور سئو چه ارتباطی با پیشرفت سایت دارد؟

منبع
آخرین مطالب