آموزش سئو برای مبتدیان بدون دانش فنی

آموزش کامل و رایگان سئو سایت برای مبتدیان تک تیپ

هم کیفیت زیادی دارد و هم می‌توانیم به بهانه‌های مختلف و طوری که کاربر آزار نبیند از درون مقالات به صفحات مهم و مرتبط لینک بدهیم. برای پرورش و توسعه این کلمات نیاز به ابزارهای آنلاین تحقیق کلمات کلیدی داریم. تحقیق کلمات کلیدی فرآیند یافتن، توسعه و هدف‌گذاری کلمات کلیدی روی صفحات سایت است. زمان موفقیت در سئو و کسب رتبه مناسب در گوگل با توجه به رقبای شما در یک کلمه کلیدی تعیین می‌شود اما به طور معمول سئو یک پروسه زمان‌بر است. هدف از آموزش عملی سئو وب سایت، تجهیز شرکت‌کنندگان به دانش و مهارت‌هایی است که برای پیاده‌سازی استراتژی‌های موثر سئو در وب سایت‌های خود یا برای مشتریان نیاز دارند. در پایان آموزش، شرکت‌کنندگان باید بتوانند یک استراتژی جامع سئو را تدوین و اجرا کنند.

هات اسپات برای شروع بی‌نظیر است، اما به نظرم بهتر است ویدئوها روی سرعت ۱.۵ برابر ببینید. بیش از نود چهار هزار سوال در حوزه سئو در Quora ارسال شده است که یک منبع عظیم از داده‌ها است. اگر موضوعات مرتبط مانند ابزارهای سئو ، موتورهای جست‌وجو و بازاریابی وب را اضافه کنید، احتمالاً هر سوال سئو شما قبلاً در این انجمن بزرگ پرسیده شده است. وبلاگ اکسپوزر نینجا جایی است که در آن می‌توانید محتواهای جالب و خاصی را پیدا کنید! این وبسایت از بازاریابی ایمیلی تا افزایش ترافیک سایت و آموزش کار با Google Analytics 4 را به شما آموزش می‌دهد. این وبلاگ توسط یواست، سازنده یکی از معروف‌ترین پلاگین‌های وردپرسی سئو به‌روز می‌‌شود.

منظور من از تجربه کاربری در این بخش چیزی فراتر از سرعت سایت و https است. بعضی از سایت‌های محتوایی (مخصوصا قدیمی) ظاهر واقعا افتضاحی دارند. در فصل تحقیق کلمات کلیدی کاملا توضیح دادم چگونه با ابزار کبوتر؛ خوشه‌سازی (کلاسترینگ) کنید. چنانچه در شروع کار هستید و نمی‌توانید هزینه کنید؛ مجبور هستید خودتان یادگیری سئو را آغاز کنید و سایتتان را سئو کنید. از آنجا که ذات این سایت‌ها با تولید محتوای زیاد عجین شده است؛ مدیریت سئو این سایت‌ها بسیار مهم است و یک اشتباه می‌تواند لطمات جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. و همانطور که در فصل سئو تکنیکال یاد گرفتید محتوای تکراری ضربه بزرگی به بودجه خزش وب‌سایت شما می‌زند.

یکی از اصطلاحاتی که در هنگام آموزش سئو با آن مواجه می‌شوید نتایج طبیعی است که به معنای تمامی سایت‌هایی است که به خاطر سئو رتبه‌های خوبی گرفته‌اند و نه با پرداخت پول به گوگل. به کمک این الگوریتم، حتی اگر شما کلمات کلیدی اشتباه را تایپ کنید، گوگل هرگز نتایج را به‌صورت خالی به شما نمایش نخواهد داد و به کمک هوش مصنوعی بالا، به‌سادگی متوجه منظور شما می‌شود. امروزه کافی است کوچک‌ترین خطایی در لینک سازی از جانب شما سر بزند تا سروکله پنگوئن پیدا شود؛ به‌عنوان‌مثال اگر بیش‌ازحد از یک انکر تکست استفاده کنید، از وب سایت‌های بی‌کیفیت لینک بگیرید و…، مطمئناً جریمه خواهید شد. منابع فارسی و انگلیسی زیادی برای آموزش سئو وجود دارند چه در زبان فارسی و جه در زبان انگلیسی؛ اما ازآنجایی‌که اکثر سایت‌های فارسی‌زبان مقاله‌های خودشان را از سایت‌های انگلیسی ترجمه می‌کنند، ما فقط منابع خارجی را معرفی می‌کنیم. طبیعتاً شما نمی‌خواهید یک محقق سئو باشید و کل زندگی‌تان را صرف تحقیق راجع به تغییرات الگوریتم‌های گوگل کنید تا بدانید چه‌کارهایی برای کسب رتبه جواب می‌دهد!

در دوره آموزش html css، قدم به قدم به شما آموزش داده می‌شود که چطور می‌توانید به عنوان یک طراح وب یا برنامه‌نویس وب، ساختار و قالب یک وب‌سایت رو طراحی کنید و به مرحله اجرا برسونید. ما از مفاهیم پایه شروع می‌کنیم و به مباحث پیشرفته طراحی وب می‌رسیم تا شما به یک متخصص در این حوزه تبدیل شوید. وب (World Wide Web) بخشی از اینترنت است که به شما اجازه می‌دهد از طریق مرورگرها به اطلاعات و خدمات آنلاین دسترسی پیدا کنید. برخلاف اینترنت که شبکه‌ای جهانی است، وب یک سرویس بر بستر اینترنت محسوب می‌شود. این سرویس به وسیله وب‌سایت‌ها و صفحات وبی که ما روزانه از آنها استفاده می‌کنیم، عمل می‌کند.

صادرات تمام داده ها؛ داده ها را با هم جمع کنیدو تجزیه و تحلیل مشخصات لینک. این تجزیه و تحلیل رقابت باید بر ۱۰ نتایج برتر در گوگل تمرکز کند. با انجام این کار زمانی که کاربر صفحه را با آدرس http باز کند به صورت اتوماتیک به صفحه ای که آدرس دارای https است منتقل  خواهد شد. Schema markup یکی از کارهای بسیار جالب سئو است که بسیاری از افراد به تازگی آن را دنبال میکنند. در صورتی که به تازگی با سئو آشنا شده اید پیشنهاد میکنم تا حد امکان از robots.txt استفاده نکنید. بجای آن میتوانید از متاتگ نوایندکس برای جلوگیری از ایندکس شدن صفحات توسط گوگل استفاده کنید.

این ویدیوها از سطح مبتدی تا پیشرفته به شکل فریبنده‌ای متنوع هستند. تفاوت بین یک پایگاه دانش و یک وبلاگ چیست؟ این نوع سوالی است که سری به این بخش بزنید جوابش را می‌خواهید یافت. این راهنمای پیشرفته SEO به برخی از نکاتی اشاره می‌کند که در سایر راهنماها گنجانده نشده‌اند، از جمله عمودی‌های جست‌وجو. در Search Engine Roundtable، برخی از بزرگترین نام‌ها و متخصصان سئو گزارش‌های به‌روزی از جدیدترین به‌روزرسانی‌ها و روندهای دنیای جست‌وجو ارائه می‌دهند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. این سوال بسیار مهم و پر تکراری است و خیلی از افراد این سوال را می‌پرسند.

تازه، اگه دنبال راهکارهای بیشتر برای جذب مخاطب با محتوای عالی هستی، پیشنهاد می‌کنم مقالم درباره بازاریابی محتوای موثر رو هم بخونی. اگه عنوانت طولانیه، سعی کن کلمات کلیدی مهم رو توی قسمت اول بیاری. برای نتایج موبایل، معمولاً عناوین طولانی‌تر هم مشکلی ایجاد نمی‌کنن، مخصوصاً اگه بیشتر ترافیکت از طریق موبایل باشه. برای اینکه یه نگاه سریع به نسخه موبایل سایتت از دید موتورهای جستجو داشته باشی، می‌تونی از ابزار Mobile-Friendly Test گوگل استفاده کنی. یه ابزار خوب برای بررسی سئو مثل Moz Pro’s Site Crawl می‌تونه مشکلاتی مثل صفحات خراب، لینک‌های شکسته، محتوای تکراری و سایر مسائل فنی سئو رو پیدا کنه.

به کلی، یادگیری HTML و CSS برای همه‌ی افرادی که در زمینه‌ی طراحی و توسعه وب سایت فعالیت می‌کنند، بسیار مهم است و بدون آنها نمی‌توان به یک وب سایت جذاب و کاربرپسند دست یافت. الگوریتم های گوگل قوانین مربوط به نحوه‌ی امتیازدهی به وب‌سایت‌های مختلف را مشخص می‌کنند. به‌عنوان مثال برخی از این الگوریتم‌ها وب‌سایت‌های خاطی را جریمه می‌کنند و برخی دیگر کیفیت محتوا و سیستم لینک‌دهی داخلی و خارجی وب‌سایت را بررسی کرده و به آن‌ها امتیاز می‌دهند. آشنایی با SEO و فلسفه آن، چیزی نیست که مختص برنامه‌نویسان و طراحان سایت باشد. خصوصاً با توجه به توسعه‌ی الگوریتم‌های جستجو و هوشمندتر شدن موتورهای جستجو، عملاً همه‌ی کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در وب‌سایت یک کسب و کار نقش ایفا می‌کنند، لازم است با اصول و مبانی و منطق سئو آشنا باشند. اما سئو کلاه سیاه، می‌کوشد با شناسایی نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم‌های سئو، سایت را به شکلی بهینه سازی کند که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد.

در مثال های بالا و در تمام کوئری های جستجو شده توالی کلمات در کنار هم قرار میگیرند تا مفهوم جستجو کاربر درک گردد. ساز و کار الگوریتم برت کمی پیچیده تر است، برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه آموزش الگوریتم برت مراجعه نمایید. همچنین BERT سعی میکند کل عبارت جستجو شده را کنار هم بگذارد تا مفهوم را به طور کامل و با درک حروف اضافه متوجه شود. مثلا دو عبارت "ارسال بار از تهران" و "ارسال بار در تهران" دارای دو مفهوم کاملا متفاوت هستند و فقط حرف اضافه "از" و "در" در آنها متفاوت می باشد که برت به خوبی متوجه تفاوت آنها می شود. زمانی اتفاق می افتد که 2 یا چند صفحه داخلی ما یک هدف داشته باشند و برای رتبه گرفتن با هم رقابت کنند.

افزایش اعتبار دامنه یا DR مزیت‌های بسیاری دارد که در آموزش سئو این صفحه کمی راجع به آن اشاراتی داشتیم. مثلا می‌توان به افزایش ارزش سایت برای تبلیغات و بک لینک سازی، جذب اعتبار و توجه گوگل در این بخش اشاره کرد. گاهی در هنگام استفاده از انکرتکست، استراتژی سئو بگونه‌ای تنظیم می‌شود که ما از روش Partial Match برای لینک دادن استفاده کنیم. عبارت “آموزش سئو سایت از صفر تا صد” می‌تواند مثالی برای کلمات کلیدی Partial Match باشد. البته باید گفت که بسیاری از سایت‌ها اگر لینکی را در بخش نظرات مشاهده کنند، آن را حذف خواهند کرد. اما به طور کلی سایت‌های زیادی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید در بخش نظرات برای خود بک لینک ایجاد کنید.

یافتن هدف جستجوی کاربر نیز نسبتاً کار راحتی است؛ کافی است با یک نگاه به کلماتی که کاربران برای رسیدن به خواسته‌شان استفاده می‌کنند بی اندازید. در سئو نیز محتوای شما همان ماست، سایتتان مغازه و افرادی که در طریق گوگل واردش می‌شوند همان خریداران ماست هستند؛ آنان حوصله برای توضیح طولانی راجع به چیزی که می‌خواهند را ندارند و انتظار دارند که شما بفهمید چه می‌خواهند. یکی از معیارهای بسیار مهم برای ساختن صفحاتی جذاب و سئو شده به صورتی که بتوانند بیشترین سود ممکن را به شما برسانند، تمرکز روی هدف جستجوی کاربر است. در اصل هر بک لینک از دید گوگل همانند یک رأی مثبت به شمار می‌رود و مانند آبی است که درون سطل ارزش سایت شما ریخته می‌شود؛ بنابراین هرچه تعداد بیشتری از آن بگیرید سطل آبتان پرتر شده و رتبه‌تان ارتقا می‌یابد. البته بسیاری از افراد به دلیل اینکه خودشان مقاله‌ها را تولید می‌کنند، معمولاً نمی‌توانند ایرادات آن را به دست آورند!

معمولا یک تصویر با فرمت JPG و با عرض ۸۰۰px و ارتفاع ۶۰۰px که کیفیت مناسبی داشته باشد حدود ۷۰ کیلوبایت می‌شود. در هنگام اضافه کردن تصاویر مطمئن باشید که تگ alt مرتبطی نوشته باشید. اگر آماده‌سازی را مناسب انجام داده باشید این مرحله ساده‌ترین مرحله کار است. با پیشرفته شدن گوگل و رونمایی از الگوریتم‌ هامینگ‌برد؛ گوگل به سطح جدیدی از درک محتوا رسیده است. اگر از فصل ۱ خاطرتان باشد؛ ارتباط یکی از ۳ ضلع مثلث موفقیت در سئو بود. بیایید ببینیم چگونه از لینک‌های محتوایی به بهترین شکل استفاده کنیم.

زیرا این دسته از کلمات گرفته شده از جستجوی کاربران در اینترنت است. در نظر بگیرید که به کمک این دوره رایگان صوتی می‌توانید سایت خود را گام به گام در گوگل بهینه سازی کنید، هر چند این آموزش هم همانند آموزش سایر سایت‌ها کافی نیست و نباید در آموزشی به دنبال تضمین بودن آن باشید. اگر این دوره آموزشی سئو را با دقت گوش دهید و در عمل پیاده سازی کنید و سپس مورد ارزیابی قرار دهید، می‌توانید از آن لذت ببرید. سئو در دنیای دیجیتال به‌عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود و شاید همین باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال آموزش آن باشند. شرکت سئو24 ، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت وب 24، در حوزه طراحی و بهینه‌سازی سایت، بازاریابی اینترنتی و طراحی نرم‌افزارهای تحت وب، فعالیت می‌کند.

یکی از معیارهای سئو داخلی، چگالی کلمات کلیدی است که باعث می‌شود گوگل موضوع صفحه شمارا متوجه شده و بداند که باید در چه کلماتی به شما رتبه بدهد. به‌عنوان‌مثال فرض کنید وب‌سایت شما در هنگام گوگل دنس از رتبه 8 به 2 می‌رسد و در همین هنگام به دلیل تلاش‌های بسیاری که برای محتوای آن کرده‌اید، کاربران به‌شدت از آن راضی می‌شوند و نسبت به بقیه وب سایت‌ها، بازخورد بهتری می‌گیرید. در چنین شرایطی گوگل می‌فهمد که وب‌سایت شما از بقیه بهتر است و شمارا به رتبه‌ای که واقعاً لیاقتش رادارید می‌رساند. در چنین شرایطی اگر گوگل متوجه کار شما شود، صرفاً آن صفحه را جریمه می‌کند و با سایر قسمت‌های سایت کاری نخواهد داشت. البته ممکن است به خاطر چنین خطاهایی، دیگر هرگز نتوانید در آن کلمه کلیدی به رتبه برسید؛ البته در بسیاری از موارد شما به‌مرورزمان و با جبران خطا و اشتباهات، توانایی گرفتن رتبه دوباره را خواهید داشت.

مهم نیست که یک قطعه محتوا چقدر موفق باشد، این احتمال وجود دارد که ترافیک به تدریج کاهش یابد، مگر اینکه آن را تازه و بروز نگه دارید. موضوع را به روشی جامع پوشش دهید و همه چیزهایی را که یک خواننده بالقوه می‌خواهد بداند، توضیح دهید. از عناصر ناوبری (مانند فهرست مطالب) برای صفحات طولانی‌تر استفاده کنید. این عبارت هیچ مفهومی در بر ندارد و هیچ ارتباطی با الگوریتم اصلی فهرست‌بندی معنایی نهان ندارد. همانند هر سیستم پیچیده دیگری، الگوریتم گوگل باید مرتباً به روز و اصلاح شود.

سرعت سایت یکی از فاکتورهایی است که در مقاله‌های آموزش سئو بارها به آن اشاره ‌کرده‌ایم. در سال 2012 گوگل باهدف مقابله با بکلینک‌های ساختگی، الگوریتمی را معرفی کرد تا مشکل بک لینک ساختگی را برطرف کند که پنگوئن نام گرفت. همان‌طور که بارها گفته‌ایم، بک لینک‌ها به‌عنوان یک مهر تأیید برای وب‌سایت شما شناخته می‌شوند و به همین دلیل باید دارای ارتباط موضوعی نزدیکی با وب‌سایت شما باشند. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث می‌شود افراد پس از آموزش سئو هیچ نتیجه خاصی دریافت نکنند و سایت‌شان درجا بزند این است که نمی‌دانند چطور باید از کارهایی که کرده‌اند بازخورد بگیرند. در اصل شما به‌عنوان یک سئو کار، باید یکسری kpi ها در ابتدای هر پروژه سئو تعیین کنید تا پس از اجرای استراتژی‌های موردنظر و گذر زمان، بتوانید میزان پیشرفتتان را تحت نظر بگیرید. به‌صورت کلی، اگر وب‌سایت در محتواهایی که می‌نویسد اشاره‌ای به سایت شما کند و به آن لینک بدهد، اصطلاحاً بک لینک داده است.

این ابزار تمام قسمت های سایت شما را اسکن می کند و در صورت یافتن چیزی در سایت شما پیامی ارسال می کند. هرچه این عدد به 100 نزدیکتر باشد، شرایط سئو سایت شما بهتر است و هر چه این عدد کمتر باشد، نیاز است بیشتر آن را بهینه کنید. ممکن است شماره تماس شما پاسخ داده نشود، شماره خود را به شماره دیگری تغییر دهید تا شخص دیگری پاسخ دهد. در مورد ریدایرکت هم همینطور است یعنی ممکن است صفحه وب سایت وجود نداشته باشد یا تغییر کرده باشد که در این صورت به گوگل می گوید که اگر شخصی روی این لینک کلیک کند شما روی صفحه دیگری که ریدایرکت کرده ام مخاطب را وارد کنید. سئو کلاه خاکستری در مرز بین دو روش قبلی قرار دارد و از ترکیبی از تکنیک‌ های سئو کلاه سفید و سیاه استفاده می‌کند. یک مکان عالی برای شروع تحقیق کلمات کلیدی است که در آن می‌توانید به صورت خاص به دنبال کلمات کلیدی “سؤال” باشید.

در دوره آموزش html css، ما یاد می‌گیریم که چطور این ساختمان‌ها یعنی وب‌سایت‌ها رو طراحی و اجرا کنیم. در دنیای امروز، اینترنت بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما شده است و تقریباً همه چیز از خرید و فروش تا یادگیری و ارتباطات به واسطه وب‌سایت‌ها انجام می‌شود. در این میان، یادگیری HTML و CSS به عنوان دو ابزار اساسی برای ساخت و طراحی صفحات وب، می‌تواند شما را به دنیایی پر از فرصت‌های شغلی و خلاقیت وارد کند. در جدول زیر، خلاصه اطلاعات مربوط به تمام الگوریتم های گوگل ارائه شده‌است تا بتوانید با دید عمیق‌تری از آن‌ها در بهینه‌ کردن موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) سایت خود استفاده کنید. می‌تونی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مثل Google Search Console، Keyword Planner یا ابزارهایی مثل Keyword Explorer استفاده کنی تا بفهمی کاربران برای چه عباراتی جستجو می‌کنن و کدوم کلمات می‌تونن بهت کمک کنن ترافیک بیشتری جذب کنی. بهترین راه برای این کار اینه که وقتی کاربر وارد صفحت می‌شه، دیگه نیازی نداشته باشه بره و روی یه نتیجه دیگه توی گوگل کلیک کنه.

از آنجا که یافتن نویسنده خوب کمی سخت است؛ سعی کنید همیشه در فوتر سایتتان یک منو برای استخدام نویسنده قرار دهید. بدیهی است هر چقدر تعداد محتواهای منتشر شده بیشتر باشد؛ به همان میزان ترافیک بیشتری جذب خواهید کرد. رنگ محصول آیتمی نیست که باعث شود شما برای هر رنگ یک صفحه جداگانه درست کنید. بنابراین باید یک صفحه درست کنید و رنگ‌ها را جزو ویژگی محصول قرار دهید. اما در حین نوشتن این مطلب؛ یکی از شرکت‌کنندگان در دوره جامع سئو سفینه؛ سوالی  را مطرح کرد و من احتمال می‌دهم این سوال خیلی از شما باشد.

از سوی دیگر آموزش کسب درآمد از سئو می‌تواند دریچه‌ای از مهارت‌ها و فرصت‌ها را باز کند که هرفرد بسته به توانایی خود، قادر است به نحوی از آن استفاده نماید. آموزش سئو می‌تواند شما را به یک متخصص سئو برای ارائه خدمات آنلاین بهینه سازی سایت تبدیل کرده یا آنکه درآمد و فروش‌تان را از طریق سئو سایت‌های فروشگاهی،‌ شرکتی و برندسازی آنها بیشتر کند. این کار هم به صورت پروژه‌ای، سهیم شدن در سود فروش (گرفتن پورسانت)، هم با آموزش و یا ارائه خدمات مشاوره سئو قابل انجام است. آیا هر کلمه کلیدی، برای کسب‌وکار ما کلیدی است؟ پاسخ به این سوال قطعاً خیر است. کلمه کلیدی به عبارت‌هایی گفته می‌شود که کاربران در گوگل جستجو کرده که این دسته از کلمات با زمینه کاری ما مرتبط هستند. هر چقدر در تحقیق کلمات کلیدی سئو دقت کافی به خرج دهیم به نفع ما خواهد بود.

هر فردی هنگام آموزش سئو با یکسری اصطلاحات روبرو می‌شود که در نگاه اول سخت و گنگ به نظر می‌رسند و می‌توانند موجب سردرگمی او گردند. این اتفاق باعث می‌شود که در طی یادگیری دچار مشکلات زیادی شوید و حتی بسیاری از افراد به خاطر همین مورد یادگیری را رها می‌کنند. این ویژگی به کمک الگوریتم کبوتر برای ما ممکن شده است؛ درواقع هر زمان که شما به جستجوی یک کلمه کلیدی بپردازید، این الگوریتم بررسی می‌کند و در صورت لزوم، نتایج محلی را به شما نمایش می‌دهد. این موضوع علاوه برافزایش تعداد محتواهای اسپم، باعث می‌شد که افرادی که دقیقاً کلمه کلیدی موردنظرشان را نمی‌دانند، نتوانند به نتایج موردنظرشان برسند. هر سئو کاری که قصد داشته باشد وب‌سایتی را همیشه در صدر نتایج قرار دهد و درگیر گوگل پنالتی نشود، باید آشنایی زیادی با پاندا داشته باشد و همیشه در طی تولید محتوا، از خودش سؤال کند که آیا این باارزش و یونیک است یا نه. بنابراین یکی از مهم‌ترین بخش‌های آموزش سئو، الگوریتم‌های گوگل هستند که به‌صورت دائمی شمارا تحت نظر دارند و درصورتی‌که از آنان پیروی نکنید، وب‌سایتتان نابود خواهد شد.

الگوریتم پنگوئن از دیگر الگوریتم‌های مهم گوگل است که از ماه آوریل 2012 به عنوان یکی از دستورالعمل‌های گوگل معرفی شد. این الگوریتم تمام تمرکز خود را بر روی لینک‌های سایت و بک لینک‌های آن قرار داده است تا به شناسایی لینک‌های اسپم و جلوگیری از فریب گوگل کمک کند. در رابطه با مفاهیم مهم در سئو که باید بدانید،‌ همچنین می‌توان به 3 اصل مهم دیگر نیز اشاره کرد. توضیحات تکمیلی هرکدام در دوره آموزش سئو و ادامه این مقاله مشاهده کنید. در ابتدا لازم است با مفهوم سئو، موتور جستجو و سایت آشنا شوید.

به‌عنوان‌مثال اگر شما کلمه کلیدی «بهترین رستوران‌ها» را جستجو کنید، رستوران‌های اطراف خودتان را روی نقشه خواهید دید و به‌سادگی می‌توانید به آنجا بروید. یک کارشناس سئو به‌خوبی درزمینهٔ تولید محتوا و تعیین کلمات کلیدی آموزش‌دیده است و می‌داند که برای هر سایت باید از چه سبک نگارشی استفاده کند تا جلب‌توجه نماید. این سایت نیز مانند بک لینکو نسبت به تولید مقاله‌های آموزشی باکیفیت اقدام می‌کند که نیاز هر سئو کاری است؛ ازجمله ویژگی‌هایی که این سایت دارد و به‌شخصه از آن لذت بردم، قالبی است که دارد. به دلیل فونت خوب و انتخاب درست رنگ‌بندی، شما حین مطالعه مقاله‌ها، چشمتان اذیت نخواهد شد. همچنین Rank Brain همیشه در حال یادگیری است، بدین شکل که رفتار کاربران را بعد از کلیک روی نتایج و ورود به سایت مورد بررسی قرار می دهد تا متوجه مفید بودن مطلب و رفع نیاز کاربر گردد. بعد از جمع آوری اطلاعات و پردازش گسترده آنها با توجه به تمایلات کاربران رتبه سایت ها را مطابق رفتار و میل کاربران تغییر می دهد.

در حقیقت نیمی از بازدیدهای وب سایت ها (حدود 57 درصد) از سمت گوگل است. قطعا داشتن دانش برنامه نویسی در بحث سئو به شما کمک می‌کند اما اینکه آگاهی و تسلط آن اجباری است، خیر! شما می‌توانید با آگاهی از مباحث مقدمانی برنامه نویسی که مربوط به سئو می‌شوند، به راحتی با تیم برنامه نویسی ارتباط گرفته و مشکل خود را با کمک آن‌ها برطرف کنید. 1- انتشار ریپورتاژ خبری در سایت‌های پربازدید و پرمخاطب سبب می‌شود تا افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا شوند و از این طریق وارد سایت شما شده و نرخ بازدید سایت را افزایش ‌دهند. بسیاری از سایت‌ها این اجازه را می‌دهند تا شما محتوایی را در آن پلتفرم‌ها منتشر کرده و با ایجاد انکرتکستی برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید. دقت داشته باشید که بهترین سایت‌ها برای این روش، پلتفرم‌هایی است که اسپم اسکور (امتیاز اسپم بودن آنها) کمتر است.

در حالی که درک اصول اولیه بیش از دو هفته طول نمی کشد، تسلط واقعی بر این رشته تا حد زیادی به تمرین بستگی دارد که ماه ها و حتی سال ها ممکن است طول بکشد. هرچند که بسیاری از کارشناسان سئو با این نکته موافق هستند که رویکرد کلاه سفید راه حلی مطمئن و تاثیرگذار است، اما در مورد پذیرش تکنیک‌های مختلف لینک‌سازی (از جمله خرید لینک) نظرات متفاوتی وجود دارد. این ابزار به شما کمک می‌کند که نظارت تقریباً کاملی روی وب‌سایت خودتان داشته باشید و عملکرد آن را در گوگل بسنجید، مشکلات آن را بیابید و درنهایت پیشرفت خودتان را دائماً رصد کنید. تصاویر، اینفوگرافیک ها، فیلم‌های آموزشی مرتبط و …، هرکدام نوعی رسانه به شمار می‌روند که در صورت استفاده صحیح در محتواها می‌توانند تأثیرات شگفت‌انگیزی روی سایت‌تان داشته باشند. درواقع این کار باعث می‌شود که مدت‌زمان ماندن هر کاربر در سایت بیشتر شده و درنهایت بانس ریت شما کاهش یابد.

پس استفاده از کنونیکال ساده است اما گاهی اوقات مواردی خاص پیش می آید که شما باید با استفاده از کنونیکال آن را مدیریت کنید. در واقع مهم ترین استفاده کنونیکال در همین مواقع خاص است که در ادامه به آن اشاره میکنیم. به عنوان مثال در یک فروشگاه اینترنتی نیازی نیست صفحه سبد خرید شما در نقشه سایت شما ثبت شود. نقشه سایت شما در حقیقت یک فایل xml است که ربات های گوگل با استفاده از آن ساختار سایت شما را به راحتی تشخیص میدهند. این فایل باید در هاست شما آپلود شود و پس از آپلود شما میبایست آن را در ابزار سرچ کنسول سایت خود در بخش sitemaps ثبت کنید. پس یادگیری زبان های html، css و js قبل از شروع هر کاری میتواند کار را برای شما راحت تر کند.

اما در کلید واژه های خیلی پر رقابت، تقریباً غیر ممکن است که فقط با تغییرات داخل سایت اول بشویم. فاکتورهای رتبه بندی سئو سایت به طور معمول در اطراف عوامل بر روی صفحه و خارج از صفحه با تمرکز بر روی برش محلی قرار دارد. درست مانند محتوای، بخش های مهم از عوامل محلی رتبه بندی SEO است. در ابتدا، مهم است که تجزیه و تحلیل سایت را انجام داده و کشف کنید که در آن محلی است. سئو سایت گاهی اوقات می تواند خسته کننده باشد ، به ویژه اگر شما به تاکتیک های قدیمی که دیگر کار نمی کنند ، تکیه کنید . به همین دلیل مهم است که شما به خوبی آگاه باشید و به طور مداوم اصول سئو را یاد بگیرید ، که سئو نیز از سال ۲۰۱۹ پیچیده تر شده است.

اما اگر هرگز پیوند دریافتی را برای جستجوگرهای محلی در گذشته انجام ندهید، پس می توانید پس از تمام این نقل قول های محلی، این کار بسیار دشوار باشد. فقط محتوای ناسازگاری ایجاد نکنید که تنها چیزی از صفحه به صفحه تغییر می کند عبارت کلیدی محلی باشد. نسخه متمرکز به یک کلمه کلیدی برای وکلا ممکن است “وکلای آسیب شخصی در فواره ویل” باشد. اگر شما خود را بدون تمرکز محلی، وکلا به آسیب های شخصی هدف قرار دهید، موفق می شوید. این مقدار گسترده ای از لینک ها، ساختار قدرت و نفوذ بازار را به منظور گسترش به نوع دسترسی که شما می خواهید بازاریابی خود را انجام می دهد.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/