مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است و بخش خصوصی پیش بینی روزانه coronavirus مرگ و میر تقریبا دو برابر خواهد شد بیش از ماه آینده با عفونت های جدید از افزایش 25,000 در هر روز به 200,000

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس در کاخ سفید coronavirus جلسه.درو Angerer/گ

توسط KETABKHOOOON در 16 اردیبهشت 1399
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس در کاخ سفید coronavirus جلسه.

درو Angerer/گتی ایماژ

  • داخلی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سند پیش بینی شده است که ما روزانه coronavirus مرگ و میر را تقریبا دو برابر بیش از ماه آینده و حتی به عنوان رئیس جمهور را تشویق متحده برای بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول نیویورک تایمز برای اولین بار منتشر شده در روز دوشنبه.
  • دولت انتظار دارد روزانه مرگ و میر افزایش به حدود 3000 ژوئن 1 از حدود 1,750 در حال حاضر بار گفت.
  • کاخ سفید را رد کرده و داده ها گفتن خودی در بیانیه ای اعلام کرد که "این اطلاعات نه انعکاسی از هر گونه مدل سازی انجام می شود" آن coronavirus نیروی کار "و یا داده ها که وظیفه نیروی تحلیل کرده است."
  • پیش نویس مدل های ایجاد شده توسط جاستین Lessler متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه جانز هاپکینز بلومبرگ دانشکده بهداشت عمومی و ارائه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از واشنگتن پست گزارش داد.
  • Lessler گفت: نوشته است که "این داده ها ارائه شد به عنوان اطلاعات بیشتر به CDC" و اضافه کرد که "آن بود و نه در هر راه در نظر گرفته شده به عنوان یک پیش بینی است." اما او گفت: ممکن بود که ما می تواند رسیدن به 100,000 عفونت های جدید در هر روز تا پایان ممکن است بسته به اینکه چگونه متحده همچنان به بازگشایی شده است.
  • بازدید از کسب و کار خودی صفحه اصلی برای داستان های بیشتر.

داخلی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سند پیش بینی شده است که ما روزانه coronavirus شمار کشته شدگان را نزدیک به بیش از دو ماه آینده حتی به عنوان رئیس جمهور را تشویق متحده برای بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول نیویورک تایمز برای اولین بار منتشر شده در روز دوشنبه.

روزانه مرگ و میر انتظار می رود به رشد به حدود 3000 ژوئن 1 از حدود 1,750 در حال حاضر با توجه به سند نسخه از آن به دست آمد توسط تایمز و واشنگتن پست.

پیش نویس این مدل نیز پیش بینی شده است که تعدادی از عفونت های جدید در هر روز خواهد پرش به 200,000 از 25000 — یک هشت برابر افزایش می دهد — ژوئن 1.

اسلاید حاوی پیش بینی های این گزارش نشان داد که آرم از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های وزارت بهداشت و خدمات انسانی و وزارت امنیت داخلی.

CDC و کاخ سفید فاصله خود را از مدل های که ایجاد شد توسط جاستین Lessler متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه جانز هاپکینز بلومبرگ دانشکده بهداشت عمومی و ارائه به CDC پست گزارش شده است.

"این است که کاخ سفید سند و نه آن را ارائه شده به Coronavirus نیروی کار و یا از طریق رفته بین بررسی صلاحیت," جاد Deere, یک, کاخ سفید معاون دبیر مطبوعاتی گفت: Insider, در بیانیه ای. "این داده ها نیست و انعکاسی از هر یک از مدل سازی های انجام شده توسط نیروی کار و یا داده ها که وظیفه نیروی تحلیل کرده است."

وی افزود: "رئیس جمهور دستورالعمل های مرحله به مرحله برای باز کردن امریکا دوباره در حال علمی رانده رویکرد که بالای بهداشت و کارشناسان بیماری های عفونی در دولت فدرال با موافقت. سلامت مردم آمریکا باقی مانده است رئیس جمهور تهمت اولویت است و ادامه خواهد داد به عنوان ما به نظارت بر تلاش های دولت برای کاهش محدودیت."

Lessler گفت: پست او نیست درگیر در ایجاد عرشه اسلاید و یا انتشار پیش نویس پیش بینی به دیگر سازمان های دولتی.

"این داده ها ارائه شد به عنوان اطلاعات بیشتر به CDC" Lessler گفت:, و اضافه کرد که "آن بود و نه در هر راه در نظر گرفته شده به عنوان یک پیش بینی است."

اما Lessler گفت: ممکن بود که ما می تواند رسیدن به 100,000 عفونت های جدید در هر روز تا پایان ممکن است بسته به اینکه چگونه متحده همچنان به بازگشایی شده است.

این اعداد نشان می دهد که بازگشایی اقتصاد کشور است به احتمال زیاد به ویروس' گسترش بسیار بدتر است.

برخی از ایالات آمریکا شروع به استراحت مستند اقدامات اجازه می دهد بسیاری از کسب و کار و کارگران برای بازگشت به زندگی عادی. اما در بسیاری از موارد عفونت افزایش نرخ را حتی به عنوان متحده باید بازگشایی شد. در حالی که مناطق شهری مانند شهر نیویورک را تجربه کرده اند تعداد زیادی از عفونت های روستایی مناطق شده است با آمار شیوع گسترده در مکان هایی مانند زندان و گوشت-گیاهان پردازش.

آنچه را نیز روشن است که ما نمی تجربه کاهش عفونت و مرگ و مير است که دولت انتظار می رود برای دیدن به عنوان یک نتیجه از گسترده مستندات.

اسکات Gottlieb از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سابق غذا و داروی کمیسر اذعان طول رادیو فردا مصاحبه روز یکشنبه که تلاش برای کاهش گسترش ویروس "کار نمی کند به عنوان انتظار می رود."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفته فاکس نیوز روز یکشنبه که به عنوان بسیاری از 100 ، 000 نفر در ایالات متحده می میرند از ویروس.

که برآورد یک افزایش بزرگ از اعداد رئیس جمهور ذکر شده تنها چند هفته پیش, اما نه به عنوان بسیاری از در Lessler پیش نویس مدل. در آوریل 20, مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت که حدود 60000 نفر می میرند.

همانطور که از روز دوشنبه ما را کشته بود در بیش از 68,000 مردم با 1.2 میلیون نفر آلوده. وجود دارد یک اعتقاد رایج در میان کارشناسان است که هر دو عفونت ها و مرگ و میر بسیار بالاتر از تایید شماره.

خواندن مقاله اصلی در کسب و کار خودی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن