دکوراسیون مغازه، 20 طراحی چشمگیر برای فروش بیشتر!

آیا شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید طراحی دکوراسیون داخلی مغازه خود را تغییر دهید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید.ابتدا برای جذب مشتری به داخل مغازه باید ویترین مغازه را به زیبایی طراحی کنید زیرا اولین جایی که چشم مشتری می بیند ویترین مغازه است که باید به گونه ای باشد که چشم بیننده به راحتی اجناس داخل ویترین را ببیند و خسته کننده نباشد و پس از آن که مشتری جذب ویترین مغازه بشود وارد مغازه نیز خواهد شد که در مرحله بعد طراحی مغازه دکوراسیون داخلی آن می باشد که باید به گونه ای باشد که اجناس روی قفسه ها شلوغ دیده نشود و به راحتی در دید و دسترس مشتری قرار بگرید و رنگ بندی داخلی مغازه به شکلی باشد که چشم بیننده را خسته نکند.یکی دیگر فاکتورهای مهم در طراحی داخلی مغازه مسیر رفت و آمد در مغازه می باشد که مشتری علاوه بر دید راحت بر اجناس مغازه به راحتی بتواند در مغازه رفت و آمد کند. چنین طراحی برای دکور مغازه با تشویق افراد به قدم زدن در محیط، بهترین قابلیت فروش کالا را برای مشتریان دارد و چشم اندازها را به نمایش می گذارد. پوشش و غشاء فضای داخلی این فروشگاه به مانند دیوارهای قدیمی است که در فضای اصلی ساختمان و با ارتفاع ۵.۵ متر ایجاد شده است. شما نیز بهتر است این مورد را مد نظر داشته باشید. در طراحی داخلی ساعت فروشی نیز باید نکاتی را مد نظر قرار داد که با توجه به آن ها فروشگاه، چهره ای متمایز به خود می گیرد. با توجه به اینکه فروش طلا و جواهر جز کسب و کارهای لوکس محسوب میشود، بنابراین باید با در نظر گرفتن مخاطبان اصلی این حرفه اقدام به طراحی فضای مناسب برای فروش نمود. بنابراین در طراحی داخلی مغازه توجه به این قسمت که از آن به عنوان «دیوار قدرت» نیز یاد می شود، تاثیر بسزایی بر روی برداشت اولیه مشتری از محصولات و اجناس آن مغازه خواهد داشت. مشتریان هنگام ورود به طلافروشی به جزئیات و ظرافت آن توجه میکنند. جزئیات و ظرافت در ظاهر مغازههای طلافروشی بسیار مهم است. اولین نکته ای که باید در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک زنانه به آن توجه کنید، زیبایی و رنگ است. خوب در مغازه هایی که مشتریانشون خانم ها هستند باید با توجه ویژه ای دکوراسیون داخلی مغازه قرار بگیره چون به رنگ ها و دیزاین خیلی حساس هستند.چون خانم ها اغلب وارد مغازه هایی میشن که دکوراسیون مدرن و خاصی رو دارن پس باید متفاوت باشیم.ولی در دکوراسیون داخلی پوشاک مردانه باید سادگی و در عین حال جذابیت به رخ کشیده بشه چون مردان زیاد به جزئیات فکر نمیکنن و مهم اصل بودن هس. خیلی خب، از کجا شروع کنیم؟ سبک معماری دیکانستراکشن (نمای ساختار شکنی در معماری) یک پیشنهاد برای این موضوع است البته این سبک معماری در ایران خیلی استفاده نشده است و طرفداران زیادی ندارد شاید این موضوع به خاطر پیچیدگی های معماری و دردسرهای مختص به خود باشد. افرادی که به ساعت فروشی شما سر می زنند، مایل هستند ساعت ها را مشاهده کنند و بعید است علاقه ای به خواندن کدهای پنهان در طراحی داخلی داشته باشند. یک ساعت فروشی باید بتواند برند خود را از طریق دکوراسیون داخلی نمایش دهد. آیا تا به حال اندیشیده اید که دکوراسیون یک مغازه تا چه اندازه با میزان فروش در آن ارتباط دارد؟ همان طور که می دانید این سازماندهی در هر چرخش ۳۶۰ درجه ای از پله ها رخ داده است. در انتها اگه میخواین بهترین دکوراسیون داخلی مغازه داشته باشین و فروش و مشتریان زیادی رو جذب کنین مهمترین نکته ایده پردازی دقیق و بررسی نیاز مشتری و تازگی دکوراسیون مغازه هس.امیدواریم تونسته باشیم تمامی موارد این حوزه رو بهتون ارائه داده باشیم . ظاهر لوکس طلافروشی باعث جذب مشتریان زیادی میشود. استفاده از پنجرههای بزرگ شیشهای برای نمایش جواهرآلات باعث جلب توجه عابران پیاده میشود. بهترین حالت برای دکوراسیون مغازه جواهر فروشی دقیقاً همانی ست که جواهر فروشی های بسیار بزرگ آن را اجرا می کنند؛ با ورود به مغازه فضایی باز در مقابل شماست و هر جواهر در قسمتی مشخص قرار گرفته است. معمولا ویترین های یک طبقه و خطی، بهترین گزینه هستند، ولی اگر قنادی شما زیاد بزرگ نیست، ویترین های دو طبقه را انتخاب کنید. پیشنهاد میشود منابع نور را متعدد انتخاب کنید و از تجمع نور در یک نقطه جلوگیری کنید. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از طراحی داخلی مغازه طلا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.