استخر پیش ساخته از کجا بخرم؟

استخر تاشو محصولی استاندارد و کاربردی است که برای تفریح ​​و شنا، استخرهای آموزشی، استخر پیش ساخته از کجا بخرم؟

توسط KETABKHOOOON در 22 بهمن 1401

استخر تاشو محصولی استاندارد و کاربردی است که برای تفریح ​​و شنا، استخرهای آموزشی، استخر پیش ساخته از کجا بخرم؟ استخرهای پرورش ماهی، مخازن کشاورزی و مواردی از این قبیل استفاده می شود. هنگام انتخاب و خرید استخر تاشو برای فضای باز یا داخلی، اولاً باید ساختار کلی این نوع محصول را بدانید و ثانیاً نیاز و بودجه خود را در نظر بگیرید که در بین بسیاری از محصولات بهترین است. این گروه خرید نمونه. توجه داشته باشید که معروف ترین نمونه های استخر تاشو در دنیا بدون شک توسط برندهای اینتکس و بست وی تولید می شود، در سال های اخیر اکثر محصولات این برندها مربوط به طراحی و تولید استخرهای تاشو بوم می باشد یعنی. . با توجه به استحکام و دوام به کار رفته در فرآیند طراحی و ساخت این شرکت و قیمت بسیار پایین سازه قابل حمل، محبوبیت آن در بین تمامی افراد و سهولت استفاده در مدت زمان کوتاهی دارد. ساخت استاندارد استخر تاشو اینتکس یا استخر تاشو Bastway از استحکام و طول عمر قابل قبولی برخوردار است و برای برخی از نمونه های محصول می توانید لوازم جانبی موجود در بسته بندی این محصولات را مشاهده کنید. اما در نمونه های دیگر شما فقط در صورت نیاز استخر اصلی و سایر لوازم جانبی مانند پمپ تصفیه آب استخر را خریداری می کنید.

نمایندگی رسمی اینتکس و فروش استخرهای پیش ساخته اینتکس ایران

در ادامه این مقاله سعی می کنیم داستانی کامل از خرید و انتخاب استخر پیش ساخته را به شما ارائه دهیم و شما را برای یافتن فروشگاهی مطمئن برای خرید استخر پیش ساخته همراهی کنیم. بنابراین اگر قصد خرید استخر پیش ساخته برای اهداف تفریحی، صنعتی و کشاورزی را دارید، توصیه می کنیم تا پایان این قسمت با ما همراه باشید.

استخر پیش ساخته چیست؟

قبل از اینکه بدانیم از کدام فروشگاه می توانیم استخر پیش ساخته بخریم، ابتدا باید با استخر پیش ساخته با بوم که محصول اصلی برندهای اینتکس و بست وی است آشنا شویم و سپس با توجه به اطلاعات دریافتی وارد قسمت فروش استخر شویم. مرکز پیش ساخته استخر پیش ساخته بوم از بدنه ای دو قسمتی شامل سازه های آلومینیومی گالوانیزه در کنار بدنه بوم سه لایه اصلی تشکیل شده است تا از عمر طولانی آن رضایت کامل داشته باشید. از آنجایی که قسمت سازه ای محصولات از استحکام قابل قبولی برخوردار بوده و به دلیل ساختار ضد زنگ آن می توانید بدون نگرانی و به راحتی در تمامی شرایط آب و هوایی و در نقاط مختلف کشور از جمله استخرهای پیش ساخته در شمال و استخرهای پیش ساخته در داخل کشور از آن استفاده نمایید. اهواز. خوش بگذره

نکته مهم بعدی برای آرامش شما در رابطه با طول عمر استخر پیش ساخته مربوط به برزنت و قطعات داخلی محصول می باشد. در Neo، Intex و Bestway برزنت های سه لایه پیشرفته ای برای تولید استخرهای پیش ساخته دارند که شامل یک لایه برزنت داخلی و یک لایه برزنت بیرونی است که توسط یک لایه میانی از الیاف ابریشم و موم به هم متصل شده اند. این نوع مواد بدنه فوق العاده ضخیم بوده و در اثر تغییراتی مانند تماس با دمای مختلف آب، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، تغییر شرایط آب و هوایی و یا حتی قرار گرفتن در معرض برف و باران، کیفیت خود را از دست نخواهد داد. توجه داشته باشید که این سطح از کیفیت بدنه امکان استفاده بدون نگرانی از آب گرم داخل استخر پیش ساخته با برزنت تا دمای 40 درجه سانتیگراد را فراهم کرده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن