1996 دادگاه Doc نشان می دهد Reade گفت-شوهر مورد آزار و اذیت جنسی' در بایدن دفتر

به تازگی کشف اسناد دادگاه نشان می دهد که در سال 1996 تارا Reade گفت: شوهر سابق او بود که او از نظر جنسی مورد آ

توسط KETABKHOOOON در 21 اردیبهشت 1399

به تازگی کشف اسناد دادگاه نشان می دهد که در سال 1996 تارا Reade گفت: شوهر سابق او بود که او از نظر جنسی مورد آزار و اذیت "در سناتور جو بایدن ،

Reade سپس شوهر تئودور Dronen ثبت اعلامیه که به دست آمده سن لوئیس اوبیسپو تریبوندر حالی که رقابت سفارش محدود که Reade تا به حال در برابر او و پس از او برای ثبت طلاق است. Dronen توضیح می دهد که Reade به او گفت "در موارد متعدد" در مورد "یک مشکل است که او در محل کار مورد آزار جنسی در آمریکا سناتور جو بایدن ،

"واضح بود که این رویداد تا به حال بسیار آسیب زا اثر (Reade) و این که او است که هنوز هم حساس و تاثیر آن را امروز" Dronen توضیح می دهد و گفت که اتهام حادثه و دیگران شرح داده شده در سند "رنگ [Reade را] درک و قضاوت" با توجه به سفارش محدود.

Reade وکیل داگلاس Wigdor گفت: سند "است که حمایت بیشتر که خانم Reade شد تجاوز جنسی و جنسی مورد آزار و اذیت سپس توسط سناتور "جو بایدن" اگر چه Dronen اشاره نمی کند که Reade به او گفتم آن بایدن بود که از نظر جنسی مورد آزار و اذیت او.

Reade سابق همسایه آمده است به جلو به دولت در پرونده که Reade به او گفت بایدن به حال حمله او در سال 1995 دو سال پس از اتهام حمله رخ داده است. Reade نیز شناسایی کرده است که به نام یک سال 1993 کلیپ از سی ان ان لری کینگ زنده به بحث در مورد "مشکلات" دختر او تا به حال تا به حال با یک سناتور ایالات متحده به عنوان مادر خود را.

Dronen همچنین گفت که Reade گفته بود او "در نهایت رخ داد یک معامله با رئیس ستاد سناتور و چپ و موقعیت خود را." جو بایدن کمپین در پاسخ به وحی با ارائه نظر از تد کافمن بایدن رئیس کارکنان در سال 1993 است که انکار کرد که Reade همیشه به او نزدیک.

"من باید به طور مداوم گفت: آنچه که در حقیقت در اینجا — که او هرگز به سراغ من آمد و" Kaufman گفت. "من به یاد داشته باشید او بود و او به من می آیند در هر یک از این شرایط من می خواهم به یاد داشته باشید. اما من نه به خاطر او نیست."

Reade ظاهر می شود در یک مصاحبه اختصاصی با madadi به نام برای بایدن به رها کردن از 2020 مسابقه. "من می خواهم بگویم شما وجود دارد, جو بایدن. لطفا گام به جلو و پاسخگو. شما باید در حال اجرا بر روی شخصیت برای رئیس جمهور ایالات متحده" Reade اعلام کرد.

بیشتر از ملی نقد و بررسی

  • Pelosi نشان می دهد بایدن نیازی به 'مستقیم' آدرس Reade اتهام: "من راضی هستم با او چگونه پاسخ'
  • DNC رئیس تشبیه تارا Reade اتهامات به عربستان 'به دلیل وجود دارد هیچ چیز وجود دارد'
  • بایدن می شکند سکوت در تجاوز جنسی به اتهام قول به جستجو سنا فایل برای Reade شکایت


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب