در سراسر جهان مرگ و میر از COVID-19 روش 400,000

عکس: AFPدر سراسر جهان مرگ و میر از COVID-19 یافتند 400,000 روز یکشنبه به عنوان کشورهای آمریکای جنوبی ادامه د

توسط KETABKHOOOON در 18 خرداد 1399
عکس: AFP

در سراسر جهان مرگ و میر از COVID-19 یافتند 400,000 روز یکشنبه به عنوان کشورهای آمریکای جنوبی ادامه داد: به گزارش یک رکورد در افزایش مرگ و میر ناشی از ویروس است.

برزیل و جهان سوم کمترین تلفات اما رئیس جمهور Jair Bolsonaro تهدید کرده است به بیرون از سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیش از "تعصب ایدئولوژیک" زیر نمونه ای از ایالات متحده است.

Bolsonaro است در میان کسانی که استدلال می کند که آسیب های اقتصادی مستندات باعث بدتر از ویروس خود را -- و صنعت نفت شده است به ضربه بسیار سخت است.

این کارتل از کشورهای تولید کننده نفت اوپک توافق کردند که در روز شنبه به گسترش یک مارس برای مقابله با کاهش تولید از طریق جولای با هدف پرورش بازیابی قیمت نفت پس از آنها کوبیده با اسلامپ در تقاضا ناشی از ویروس محدودیت.

دولت های ملی نیز به طور فزاینده ای با تمرکز بر ترمیم آسیب های اقتصادی-حتی سخت-آمار کشورهای اروپایی در حال حاضر باز کردن مرزهای خود را و اجازه می دهد مردم را به بازگشت به کار.

با این حال جستجو برای یک درمان برای ویروس هنوز هم به نظر می رسد یک راه طولانی از موفقیت است.

اواخر روز جمعه در یک مطالعه از دانشگاه آکسفورد بر اساس کارآزمایی های بالینی به این نتیجه رسیدند که هیدروکسی کلروکین-یک مالاریا مواد مخدر و پشتیبانی به عنوان یک درمان توسط Bolsonaro و ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن -- نشان داد "هیچ اثر مفیدی" در درمان COVID-19.

ما تا حد زیادی از طریق'

جدید کروناویروس کشته شدن بیش از 397,000 مردم و آلوده 6.8 میلیون دلار در سطح جهان بدترین بحران بهداشتی در بیش از یک قرن است که نوک اقتصاد جهانی به یک خرد کردن رکود و مجبور دهها میلیون نفر از کار در ایالات متحده به تنهایی.

به ما این است که سخت ترین ضربه ملت با بیش از 109,000 کشته و نزدیک به 1.9 میلیون عفونت.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: اقتصاد بود تندرست.

"ما تا به حال بزرگترین اقتصاد در تاریخ جهان است. و این قدرت اجازه دهید ما را از طریق این وحشتناک گیر تا حد زیادی از طریق من فکر می کنم ما در حال انجام, واقعا, خوب," او گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که در مواجهه با انتخابات مجدد در ماه نوامبر تصریح کرد: تماس های خود را به سهولت بیشتر ماندن در خانه و اقدامات پس جای تعجب شادمان اشتغال اعداد نشان داد این کشور به دست آورد 2.5 میلیون شغل ممکن است.

در نشانه ای از کند و بازگشت به حالت عادی در آمریکا, Universal Orlando شد اولین غول پیکر پارک در فلوریدا به بازگشایی-البته با درجه حرارت آزمون در ورودی و اجباری ماسک صورت.

جنوب اقیانوس آرام در جزیره پلینزی فرانسه نیز گفت: این امر بازگشایی به مسافرت های بین المللی ماه آینده به تلاش برای نجات آن حیاتی صنعت گردشگری.

"ما دیگر در بهداشت و درمان اضطراری اما ما در مواجهه اقتصادی و اورژانس اجتماعی گفت: گردشگری و اشتغال وزیر نیکول Bouteau.

اتحادیه اروپا به بازگشایی مرز

در اروپا به شدت ضربه کشورها به آرامی در ادامه مسیر به سمت یک پست-همه گیر و عادی نیز به دنبال احیای کلید توریستی بخش در زمان برای فصل تابستان است.

اتحادیه اروپا گفت که این می تواند بازگشایی مرزها به مسافران از خارج از منطقه در اوایل ماه ژوئیه پس از برخی از کشورها در بلوک بازگشایی به بازدید کنندگان اروپایی.

عمده اسپانیایی گردشگری قرعه کشی مادرید پرادو موزه بازگشایی درهای خود را به یک تعداد انگشت شماری از بازدید کنندگان در شنبه کنار هم قرار دادن بیش از 200 شاهکارهای جدید در نمایشگاه.

در فرانسه کاخ ورسای نیز بازگشایی شد اما بدون آمریکا و گردشگران چینی است که معمولا تا یک سوم از بازدید کنندگان خود را.

بالا, فرانسوی, متخصص گفت: در روز جمعه که نمایشی قطره روزانه مرگ و میر و موارد جدید در این کشور پس از راهپیمایی خود را از قله به معنای بدترین بود.

"ما می توانیم منطقی می گویند این ویروس در حال حاضر تحت کنترل" گفت: Jean-Francois Delfraissy رئیس دولت علمی شورای مشورتی است.

هنوز تلخ اعداد جریان در از امریکا لاتین.

برزیل تلفات گذشت 35,000 عنوان Bolsonaro تکرار انتقاد از کسانی که با تهمت که گفت ما خواهد پال خواستار قطع بودجه دولت از این سازمان به دلیل آن است که بیش از حد نزدیک به چین است.

"من به شما گفتن در حال حاضر ایالات متحده در سمت چپ که, و ما در حال مطالعه است که در آینده است. یا این که با این نسخهها کار بدون تعصب ایدئولوژیک و یا ما را ترک بیش از حد" رهبر راست به خبرنگاران گفت.

عوارض نیز افزایش شدت در مکزیک و پرو و اکوادور. و در شیلی مرگ و میر افزایش یافته است بیش از 50 درصد در هفته گذشته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن