کسب درآمد محتوا توضیح داده شده است

برای شروع ، بیایید در مورد کسب درآمد از محتوا به ساده ترین آن صحبت کنیم: ناشرانی که از محتوائی که ایجاد می کنن

توسط KETABKHOOOON در 30 اردیبهشت 1399
برای شروع ، بیایید در مورد کسب درآمد از محتوا به ساده ترین آن صحبت کنیم: ناشرانی که از محتوائی که ایجاد می کنند درآمد کسب می کنند. محتوای متفاوت با کیفیت کالایی است که ناشران به بازار عرضه می کنند: به همین دلیل است که مردم مجلات و روزنامه های خود را خریداری می کنند و به همین دلیل آنها محتوای خود را به صورت آنلاین در وب سایت های خود و یا از طریق تلفن های هوشمند خود مصرف می کنند. و از زمان ظهور اینترنت ، توجه ناشران به این بوده است كه چگونه می توانند از مطالب خود درآمد کسب كنند ، زیرا "اینترنت رایگان" به طور سنتی مانع از شارژ اطلاعاتی كه به مردم ارائه می دهند داده است. البته تبلیغات طولانی ترین طولانی ترین و بارزترین شکل کسب درآمد از محتوا است. و در آغاز فقط نجیب ترین نیت ها را داشت. اولین آگهی ها در واقع نشانگرهایی بودند که مردم را به مقصد خود راهنمایی می کردند و باید به نحوه کار تبلیغات اطلاع می دادند. با این حال ، در عمل ، تبلیغات آنلاین مفید از تبلیغات بنر به پاپ آپ های مزاحم جهش یافته و راهی برای برندها برای جمع آوری مقدار ناسالم از داده های شخصی روی افراد آنلاین است. خوشبختانه ، پس از تصویب چند قانون در سراسر جهان ، این صنعت شروع به دستیابی به اقدامات خود در کنار هم کرده است. اکنون تبلیغات بر روی قالب های جدید متمرکز شده است ، به خصوص آنچه که تبلیغات بومی و محتوای حمایت شده نامیده می شود. در اینجا از محتوا به معنای واقعی کلمه استفاده می شود ، زیرا ناشران برای ایجاد محتوای تبلیغی یک محصول یا مارک به خوانندگان ، پیش پرداخت می کنند ، با این حقیقت که مقالات از درآمد حاصل می شوند به روشنی با درج "عدم حمایت" از تبلیغات یا انتشار سلب مسئولیت به انتشارات ، فاش می شوند. با توجه به اینکه 10٪ ناشران اکنون در حال برنامه ریزی برای آینده "با تبلیغات کم یا زیاد دیجیتال" هستند ، ضرورت کشف راههای جایگزین برای کسب درآمد از محتوا در حال افزایش است. معادل خرید یک مجله در خیابان ، پرتاب وجهی است. بسیاری از نشریات برجسته دسترسی به مقالات را اتهام می گذارند ، منطقی که محتویات ارائه شده به اندازه کافی بی نظیر است که مردم هزینه آن را پرداخت می کنند. این یک قمار است (اگر محتوای شما به اندازه کافی متمایز نشده باشد ، نمی خواهید پول بدست آورید) اما بهترین ناشران می توانند از این راه پول زیادی کسب کنند. پیچ و تاب در این موضوع ریزپرداخت ها است. ناشران مانند "گاردین" مبلغی را پرداخت نمی کنند ، بلکه در عوض خواهان کمک مالی برای مقالات خود هستند. اینها می توانند از کمکهای سالانه گرفته تا کمکهای مالی در هر مقاله متغیر باشند ، اما درخواست پرداخت قبض را ندارند. آنها اطمینان دارند كه اگر افراد به اندازه كافی به محتوا بپردازند و تجربه كافی داشته باشند ، در انتشار چاپ سرمایه گذاری كرده و آن را زنده نگه می دارند. کسب درآمد آنلاین ممکن است یک جریان جدید "مشارکت" خوانده شود. این مدتی در چاپ وجود داشته است ، به این دلیل که ناشران برنامه هایی را برای تعطیلات برای خوانندگان خود ایجاد می کنند و از بینش متخصص خود در سفر برای ایجاد تجربیات به یاد ماندنی برای خوانندگان استفاده می کنند. اخیراً ، نشریات با استفاده از اعتبار و چشم انداز مارک های خود ، سریال رویدادهای خاص خود را به منظور جلب سخنرانان و رویدادهای میزبان که مردم مایل به پرداخت آن هستند ، راه اندازی کرده اند. TimeOut در سال 2017 معاملات بلیط 400k رویداد را انجام داد و Thrillist یک تیم 8 نفره اختصاصی داشت که برای جذب خواننده رویدادهایی را ایجاد می کند. محتوا کلید کسب درآمد در اینجا است ، زیرا بدون مقالات و دیدگاه هایی که یک ناشر ارائه می دهد ، خوانندگان بعید است که بتوانند سرمایه گذاری قابل توجهی بزرگتر را برای شرکت در رویدادی که توسط برند برگزار می شود انجام دهند. به همان اندازه محتوا همچنین به عنوان کلید جذب مردم به رویدادها عمل می کند. اما ، هنگامی که Skimlinks در مورد "کسب درآمد از محتوا" صحبت می کند ، در واقع منظور ما ناشران است که از محتوای خود به معنای واقعی واقعی درآمد کسب می کنند. به طور خاص ، با به دست آوردن کمیسیون های مربوط به فروش ، مربوط به محصول یا "محتوای تجارت" آنها مسئول وب سایت های خرده فروشان است. این محتوای بازرگانی همه از فن آوری به نام بازاریابی وابسته استفاده می شود که به ناشران برای نقشی که در الهام بخشیدن به فروش دارند پاداش می دهد. از درآمد ناشران محتوا که از بدو یادآوری ایجاد کرده اند ، درآمد کسب می کند ، و از محصولاتی که به خوانندگان خود توصیه می کنند ، به درستی پاداش می گیرند. ناشران پیشرو از جمله Conde Nast ، Hearst ، Huffington Post ، BuzzFeed و بیشتر می توانند از مطالب خود به طرق مختلف سود ببرند و داشتن ترکیبی متنوع از جریانها اکنون مهم است. همه ناشران و 60،000 نفر دیگر به Skimlinks اعتماد دارند تا محتوای تجارت خود را تأمین کنند. شما می توانید امروز با ورود به سایت Skimlinks ، سفر تجاری خود را شروع کنید و از طریق مطالب موجود در وبلاگ ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.
آخرین مطالب