چگونه میتوان تشخیص داد که کدام سبک دکوراسیون داخلی برای خانه مناسب تر است؟

هشت افسانه درباره دکوراسیون خانه علاوه بر این، سبکهایی مثل گلم، هالیوودی و آرتدکو و فرانسوی هم به دلیل تزئینا

توسط KETABKHOOOON در 16 بهمن 1401

هشت افسانه درباره دکوراسیون خانه

kitchen decorationعلاوه بر این، سبکهایی مثل گلم، هالیوودی و آرتدکو و فرانسوی هم به دلیل تزئینات خاص و متریال براق و عناصر فلزی از نظر عدهای لوکس محسوب میشوند. رنگهای غنی: استفاده از رنگهایی برگرفته از جواهرات مثل سبز، بنفش و … یا ترکیب رنگهای نقرهای، طلایی، سفید و مشکی کمک زیادی به لوکس بودن فضا میکند. عناصر فلزی: عناصر فلزی شامل مبلمان طلایی، نقرهای، مس یا برنجی به زرق و برق فضا اضافه میکند. کیفیت: مسالهای که در خانههای لوکس بسیار اهمیت دارد، استفاده از وسایل و متریال بسیار با کیفیت است. اینجا کیفیت کاملا به کمیت برتری دارد. سیستم هوشمند: امروزه هرچه خانه شما به سیستمهای هوشمند بیشتری مجهزتر باشد و امکانات بیشتری را در اختیار افراد بگذارد، لوکستر شمرده میشود. ترفند 3: چطور طراحی دکوراسیون انجام دهیم که خانه منحصربهفردی داشته باشیم؟ شاید شما هم جزو افرادی باشید که از دکوراسیونهای ترند شده و شبیه به هم خستهاید و دوست دارید خانه شما، برای شما و منحصرا طراحی شود، چطور میشود به چنین چیزی رسید؟

 

kitchen decorationتزئین با آینه در باغ نیز راهی فوق العاده برای در آغوش گرفتن زیبایی طبیعت است. از طریق انعکاس آینه در فضای بیرونی، اساساً میتوانید گیاهان خود را دو برابر جلوه دهید. آینههای وینتیج طرحهای زیبا، ساختار و شخصیت را به هر محیطی میافزایند و به زیبایی با دیگر بافتهای باغ ترکیب میشوند. یک آینه مناسب چه در میان شاخ و برگ قرار گرفته باشد و چه در مقابل یک دیوار آجری روستایی، به ایجاد باغ مخفی خود برای لذت بردن از روزهای طولانی تابستان کمک میکند. همچنین دکوراسیون با آینه برای ایجاد فضای اضافی در حیاطها و پاسیوهای کوچکتر با بازتاب نور طبیعی خورشید به داخل باغ نیزعالی هستند. چگونه از آینه در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟ هنگام استفاده از آینه در دکوراسیون منزل خود باید با آن مانند یک اثر هنری رفتار کنید و فضایی را برای آن انتخاب کنید که به خوبی آن را به نمایش بگذارد و جلوه بیشتری داشته باشد. البته آینه عکس عکس را منعکس میکند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

مشکلی دیگر که در خانه جدید با آن روبرو می شوید.

kitchen decorationیکی از راهکارهایی که در گذشته برای این مشکل وجود داشت و امروزه نیز قابل استفاده است؛ بزرگ گرفتن اندازه پرده در سفارش اول است. البته بد نیست این را هم بدانید بدانید تغییر در رنگ پرده سبب میشود رنگ و نور پردازی فضای داخلی منزل شما نیز تغییر کند. بهترین ایده و ارزان ترین استفاده از پارچه های نه چندان گرانقیمت است. پس می توانید با استفاده از رنگهای شاد هم تغییر ایجاد کنید و هم حس و حال خانه جدید را متفاوت لمس کنید. البته مشکل از جایی شروع می شود که پرده های پذیرایی به اندازه پنجره های جدید نباشند. پس بهتر است در آخرین جا به جایی به فکر جا به جایی بعدی باشید و برای یکبار هزینه نید تا در خانه های جدید تر خیالتان راحت باشد. بهترین راهکار استفاده از میله پرده هایی با قابلیت تغییر اندازه است. مشکلی دیگر که در خانه جدید با آن روبرو می شوید. اندازه فرش و نسبت آن به کف خانه جدید است.

  • فضای خواب
  • توجه به فضای باز خانه ها
  • یخچال: ۶ میلیون تومان
  • اشیائی که باید به دیوار ها ثابت شوند

اغلب مکان های تجاری و مسکونی پس از مدتی دچار فرسودگی هایی می شوند که باید خیلی زود به آن ها رسیدگی شود تا از خسارات بیشتر جلوگیری شود. به همین دلیل بیشتر آن ها پس از مدتی، با توجه با کیفیت مصالح به کار رفته، نیاز به بازسازی و تعمیر پیدا می کنند . 1- برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزل باید از چه روشی استفاده کرد؟ بهتر است از قبل تمام وسایل را با توجه به ابعاد و سبک خانه خریدری نمایید و با ذهنیت قبلی از جایگاه تقریبی آن ها، وسایل را انتخاب کنید. برای چیدمان ابتدا از وسایل اصلی با ابعاد بزرگتر شروع کنید و بقیه وسایل را مطابق با آن بچینید. 2- چگونه میتوان تشخیص داد که کدام سبک دکوراسیون داخلی برای خانه مناسب تر است؟ قانون خاصی در انتخاب سبک دکوراسیون وجود ندارد و سلیقه شخصی افراد تعیین کننده است. اما در نظر داشته باشید تناسب فاکتور بسیار مهمی است و بهتر است سبک انتخابی با متراژ منزل و ابعاد فضا و سایر مشخصات در تناسب باشد.

بازارهای روز (شنبه بازار، جمعه بازار و…..

اما این را نیز در نظر بگیرید که اگر به چیزی که دقیقاً طالب آن هستید برخوردید، این سقف بودجه تا چه اندازه می­تواند افزایش یابد. سبک اشیاء مورد نظر خود را مشخص کنید؛ مثلاً چینی گلدار. تا تنوع موجود در بازار سردرگمتان نکند. ببینید چه انتظاری از دوام وسیله­ ی انتخابی دارید. اگر چیزی ترکخورده یا ایرادی دارد و یا استفاده از آن برایتان سخت است، از خریدن آن صرفنظر کنید. از کجا می­شود اشیاء قدیمی را پیدا کرد؟ بازارهای روز (شنبه بازار، جمعه بازار و….. ، سمساری­ ها، حراج­های خانگی و… منابع در دسترسی است. مزایده­ های اینترنتی، مانند eBAY، گنجینه ­های باارزشی را ارائه می­کنند. آنتیک فروشی­ها، نمایشگاه­های محلّی و فروشگاه­های خانگی هم منابع دیگری برای اشیاء قدیمی محسوب میشوند. تابلوهای قدیمی یا تابلوهایی با ظاهر قدیمی، به یک مکان خصوصی حال و هوایی قدیمی می­دهد. آبرنگ­ها و رنگ روغن­های قدیمی خیلی عالی هستند، اما اگر بخواهید ارزان­تر تمام شوند، می­توانید از کارت پستال­ها، طرح روی جلد کتاب­ها و جلد مجلّه ­های قدیمی نیز استفاده کنید. به دیوار رختشور خانه برگه­ ی قدیمی تبلیغ صابون، یا به دیوار آشپزخانه بریده ­هایی از جعبه­ ی قدیمی مواد غذایی بزنید. آیا دلتان می­خواهد اتاق­تان حس واضحی از سادگی و بی­ریایی داشته باشد؟ قطعات بازسازی شده ­ی معماری می ­توانند به شما کمک کنند. اجزاء ساختمانی ترک­دار، پنجرههای قدیمی، منقاره ­ها، درها، قسمت­هایی از حصار و دیگر اجزاء ساختمانی که دارای طرح، بافت یا جاذبه­ای هستند، ممکن است کارساز باشند. اشیاء کوچک را به همراه گیاه یا دسته­ای کتاب روی یک میز بچینید یا به عنوان یک اثر هنری از دیوار بیاویزید.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationاز سبکهای دکوراسیون داخلی برتر میتوان به سبک دکوراسیون داخلی مدرن، سبک دکوراسیون داخلی مینیمال، سبک دکوراسیون داخلی صنعتی، سبک دکوراسیون داخلی انتقالی و سبک دکوراسیون داخلی روستایی اشاره کرد. سالن پذیرایی اولین منظرهای است که هرکس در زمان ورود خود به منزل با آن مواجه میشود. دکوراسیون داخلی پذیرایی منزل شما میتواند تاثیرات بهسزایی در نحوه برخورد اولیه دیگران با شما داشته باشد. هرچند منظور از هماهنگی رنگ یکپارچگی نیست بلکه استفاده صحیح برای ایجاد جلوهای موثر و زیبا میباشد. استفاده از دو و یا سه رنگ شاد در کنار یک یا دو رنگ مات و آرام میتواند یک تعادل خوبی ایجاد کند که علاوه بر داشتن جلوهی زیبا باعث ایجاد انرژی مثبت و شادابی در روحیه میشود. استفاده از دو یا سه وسیله تزیینی برای در آوردن خانه از حس یکنواختی استفاده از گیاهان با رنگهای متفاوت گاهی استفاده از یک ظرف با رنگ جیغ کاملا متضاد میتواند بسیار به جلوه سالن پذیرایی شما کمک کند. داشتن دیوارهایی تمیز با رنگ و نقشهای زیبا میتواند جو خانه شما را بهکلی تغییر دهد.

  1. اجاق گاز: برند کن، ۱.۹ میلیون تومان
  2. سفید ملایم
  3. سبک بوهمی (بوهو)
  4. تناسب و هماهنگی دکوراسیون با چیدمان داخلی
  5. ساخت، نگهداری و بازسازی
  6. ایجاد فضایی ایمن در آشپزخانه
  7. دورههای معماری داخلی

kitchen decorationاین روزها پنجره های دوجداره طرفداران بسیاری پیدا کردهاند و تغییرات در و پنجرهها عمدتا با با پنجرهی دوجداره و سه جداره است. نوع و کیفیت پروفیل یو پی وی سی به کار رفته در این محصول نیز بر قیمت پنجره ی دوجداره انتخابی تاثیر مستقیم دارد. هرچه فضای در دسترس بزرگتر باشد پنجرهی بیشتری مورد نیاز است. بنابراین قیمت پنجره دوجداره افزایش خواهد یافت. لازم به ذکر است در صورتی که بخواهید از پنجرهای با قابلیتهای بیشتری استفاده کنید پنجره های سه جداره گزینههای خوبی هستند و قیمت آنها به نسبت قیمت پنجره دوجداره کمی بیشتر است. یک خانهی نورگیر به معنای وجود نور خورشید در بسیاری از ساعتهای روز است و اگر در معرض این تابش قرار دارید لازم است مراقب این نور باشید. نشود. این امکان برای شما فراهم است تا از شیشههایی با پوشش UV استفاده کنید تا نور خورشید و اشعههای مضر آن آسیب کمتری به شما و وسایل خانه برساند. یک خانه با پنجره های بزرگ و نورگیر به خودی خود خیلی زیبا نیستُ بلکه تزیین درست محیط و استفاده درست از شرایط امکانات است که زیبایی را به این محیط هدیه میدهد. لازم نیست به فکر صرف هزینههای سرسام آور باشید بلکه باید به دنبال ایدههای خلاقانه بگردید تا نتیجهای مطلوب ایجاد شود.

همچنین مبلمان و اثاثیه چوبی منبت کاری و ظریف کاری شده را برای این نوع فضا نباید بخرید. 4. از مصالح و متریال های صنعتی استفاده کنید! یکی از تغییرات مهمی که سبک مدرن در معماری داخلی با خود به همراه آورد، کاربرد متریال های کارخانه ای مثل شیشه، استیل و بتن در خانه ها است. پس سعی کنید بخشی از مبلمان و اکسسوری های منزلتان را به این مصالح انتخاب کنید. نکته: البته چوب و سنگ نیز در این نوع دکوراسیون کاربرد دارد. اما بهتر است آن ها را به صورت خام به کار نبرید و آن ها را مهندسی شده خریداری کنید. 5. فضای پلان باز در خانتان ایجاد کنید! به پلان و دیوارهای به کار رفته در منزلتان کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن دقت کنید. اگر دیوارهای کاذبی دارید که بخش های اصلی منزلتان مثل پذیرایی و نشیمن و آشپزخانه را از هم جدا کرده اند، در صورت امکان آن ها را حدف کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تم کافی شاپ وب سایت خود باشید.

آخرین مطالب